Rzecz o surowcach

11. Data: 2019-02-15 21:18:27

Temat: Re: Rzecz o surowcach
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 15 lutego 2019 20:57:58 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:

> w Holandii zapierdalaja wiatraki az sie dymi, taka wykurwista tame
> wybudowali kilka lat temu, poszukaj sobie, z Unii, z unijnych srodkow, a
> mysmy dali plebanom, jak to lecialo: Krotka rozprawa miedzy trzemi
> osobami: panem, wojtem a plebanem. ty chcesz mnie o lzy przyprawic, ze
> sie juz do tego kraju nie poczuwam? nie uda ci sie
>
> --
> gazebo

przestań Gazebo urągać na kler, choć z tej krótkiej rozprawy wnioskowałem
to samo, co Rej, być może też Krasicki w tamtych czasach.

można się w...wiać na Kościół, ale nie da się zaprzeczyć dobrego,
na przekroju tych samych dziejów, choć tu też wiadomo - pomińmy, wpływu
na kształtowanie się świadomości wspólnotowej, ale ku dobru wszystkich.

chcesz coś zarzucić księżom, to powiedz, czy procentowo pedofilów nie jest więcej
wśrod nauczycieli chociażby?

chcesz jeszcze coś rozpatrywać?
to postawmy mnie lub ciebie, albo każdego z mordę drących na czele organizacji
mającej prawie monopol na władzę i wyroki, i zobacz, jaka byłaby różnica.

jacek

12. Data: 2019-02-15 21:38:10

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/02/2019 o 20:18, j...@o...pl pisze:

> [...]
> mającej prawie monopol na władzę i wyroki, i zobacz, jaka byłaby różnica.

roznica jest podstawowa, nie uswiadamiasz sobie, ze zycie bez kleru jest
jak bez bata nad dupa, mnie sie juz nie chce, zawsze kurwa to samo, nie
ma szacunku do ludzi, jest szacunek do organizacji, ty w cos wierzysz
wiec wymagasz, won, ja podam reke kazdemu, jednak jebne jak mi kaze
ksiadz zwracac sie do siebie ojcze, to akurat chyba Tuwim byl, nie chce
mi sie po prostu pamietac, dopuki nie palicie mi domu jest ok, zwaz od
ilu lat jest problem z klerem, i dlaczego Polska przyjela chrzest,
moglbym napisac co sie dzialo w Krakowie na przyjazd JPII, tylko mi sie
kurwa nie chce, mamy internet, tylko szukajmy informacji a nie
poswiadczenia wlasnych przekonan

--
gazebo

13. Data: 2019-02-15 21:43:32

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> chcesz coś zarzucić księżom, to powiedz, czy procentowo pedofilów nie jest więcej

co do pedofilii badz alkololizmu gdzie sa osrodki dla ksiezy, dlaczego
ciagle napierdalam podatek z tacu do Watykanu, dlaczego ksiadz
zapierdala ryczaltem jak nie przymierzajac sedzia III RP, obudz sie
czlowieku, obudz sie

--
gazebo

14. Data: 2019-02-15 21:52:12

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

myślę, że wszyscy wojskowi dokładnie wiecie,
co znaczy wojna sprawiedliwa.
w dawnej, o czym chyba nie wiecie, Polsce, szlachta,
która wówczas była synonimem narodu bardziej niż w którymkolwiek kraju,
nigdy nie szła na wojnę, jeśli nie uznawała jej za sprawiedliwą.

Można oczywiście się z tego wyśmiewać lub drwić, ale tylko za to was,
szanowni rycerze każdy z nas kocha, że dla was Honor nie jest czymś,
co każdy uzurpator sobie kupić może.

i tak to mniej więcej wygląda.

jacek

15. Data: 2019-02-15 22:05:49

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/02/2019 o 20:52, j...@o...pl pisze:
> [...]
> która wówczas była synonimem narodu bardziej niż w którymkolwiek kraju,
> nigdy nie szła na wojnę, jeśli nie uznawała jej za sprawiedliwą.

od kiedy to istnieje wojna sprawiedliwa? jak skurwysyn chcialbym to pojac

> Można oczywiście się z tego wyśmiewać lub drwić, ale tylko za to was,
> szanowni rycerze każdy z nas kocha, że dla was Honor nie jest czymś,
> [...]
Jacku, drogi Jacku, pisanie Honor z duzej litery niczego nie zmienia,
mozna honor sobie z dupy wyjac i bedzie wiecej wart niz jedna duza litera

--
gazebo

16. Data: 2019-02-16 02:50:05

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 15 lutego 2019 22:05:51 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:

> od kiedy to istnieje wojna sprawiedliwa? jak skurwysyn chcialbym to pojac

każda np. wojna obronna jest sprawiedliwa.
to bardzo łatwo pojmiesz, gdy ktoś na ciebie się z nożem rzuci np.
jeszcze bardziej, kiedy będziesz musiał bronić kraju, a tym bardziej rodziny.

> Jacku, drogi Jacku, pisanie Honor z duzej litery niczego nie zmienia,
> mozna honor sobie z dupy wyjac i bedzie wiecej wart niz jedna duza litera

:)))
tak to sobie ty możesz uważać; bo ja, jeśli już coś piszę, to wiem dlaczego.
i tylko dlatego Honor napisałem przez tak niewielkie H, że w piśmie
widocznym nie ma jak 100-krotnie ówczesnego znaczenia tego słowa powiększyć.

jacek

17. Data: 2019-02-16 06:15:27

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/02/2019 o 01:50, j...@o...pl pisze:

> każda np. wojna obronna jest sprawiedliwa.
> to bardzo łatwo pojmiesz, gdy ktoś na ciebie się z nożem rzuci np.
> jeszcze bardziej, kiedy będziesz musiał bronić kraju, a tym bardziej rodziny.

od ktorego roku przyjmujemy co jest twoje a co moje?

> [...]
> i tylko dlatego Honor napisałem przez tak niewielkie H, że w piśmie
> widocznym nie ma jak 100-krotnie ówczesnego znaczenia tego słowa powiększyć.

mozna by mur zbudowac z tego H, uwaga na srajace ptaki i sikajace psy

--
gazebo

18. Data: 2019-02-22 06:07:04

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 16 lutego 2019 06:15:29 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:

> od ktorego roku przyjmujemy co jest twoje a co moje?

od tego roku. może tak być?
oprócz zawłaszczeń, mających świat szachować.

> mozna by mur zbudowac z tego H, uwaga na srajace ptaki i sikajace psy
>
> --
> gazebo

mury mi są obce całkowicie, a że demoniczne pospólstwo i ich właściciele uważają
Honor za rzecz potępienia godną, to całkowicie zrozumiałe.

jacek

19. Data: 2019-02-22 06:15:23

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/02/2019 o 05:07, j...@o...pl pisze:

> [...]
>
> mury mi są obce całkowicie, a że demoniczne pospólstwo i ich właściciele uważają
> Honor za rzecz potępienia godną, to całkowicie zrozumiałe.

sa rowniez tacy co Jezusa maja na blachach

--
gazebo

20. Data: 2019-02-22 06:16:07

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/02/2019 o 05:15, gazebo pisze:

> sa rowniez tacy co Jezusa maja na blachach

dotyczy rowniez honoru

--
gazebo

Dość żydowskiego dyktatu w Polsce!
[ Don R. Hansen, Maryanne M. Mowen ] Managerial Accounting 8th Edition Solutions
[ Mark Fox ] Optical Properties of Solids 2nd Edition Solutions
[ Leroy D. Sturges, LeRoy Sturges (With) William F. Riley ] Engineering Mechanics: Dynamics:2nd Edition Solutions
[ Ben Streetman, Sanjay Banerjee ] Solid State Electronic Devices 6th Edition Solutions