Re: Rzekoma pandemia grypy

From: tobeornottobe <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Rzekoma pandemia grypy
Date: Mon, 19 Oct 2009 13:48:23 -0700 (PDT)

On 19 Paź, 09:20, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:
> [...]
> - wyrażali masowo swoje nastawienie przeciwko ustrojowi państwa.
> System zatrząsł się w posadach - bo demokratyczna większość
> jawnie wyrażała brak poparcia dla cywilizacji o nazwie "władza ludowa"
> Później nastąpiło osaczanie:
> z ruchu społecznego zrobiono ruch związkowy. Związki zawodowe
> podzielono na branże i orirntacje. Przeciwstawiono sobie grupy
> zawodowe. Stworzono "prawo  pracodawcy" i po ruchu społecznym
> ślad zaginął.
> To o czym pisałem do JUDY to analog.
> Na świecie powstaje ruch społeczny o nazwie "New
Age"http://www.google.pl/search?hl=pl&q=New+Age&btnG
=Szukaj&lr=
> [...]
>     od Annasza do Kajfasza"
> JUDA:
>     "Gdzie tu widzisz manipulację, faszysto ?"
> Paulinka (z innej flanki do Robakksa):
>     "Publicznie oceniłam, że jesteś hipokrytą."
>
> Postrzegasz Lajkoniksie jedno z narzędzi zamordyzmu (projekcji)?
> Ignoruje się treść przekierowując "rozmowę" wyłącznie na personalne
> oceny autora. Treść znika jak ruch społeczny Solidarność o którym
> mówiłem na wstępie... :)
> Edward Robak* z Nowej Huty  ~>°<~ miłośnik mądrości i nie tylko :)

> - Pokaż cytowany tekst -- Ukryj cytowany tekst -

Mam pytania.
Skąd można mieć taką gruntowną wiedzę o NewAge nie będąc zwolennikiem
ideologii tego ruchu?
Czy ten David Icke to "duchowny" New Age?
Skoro ruch ten ma za zadanie zagospodarować ugory umysłowe ludzi
odciętych od wiary w Boga to ciekawi mnie czym, inną religią ?
Czy ludzie, którzy popierają ten ruch jako jednostki działaj na
zasadzie wysadzających kogoś i siebie wojowników.(czy sa
niebezpieczni)?
Co to są łowcy sekt, o których wspomniałeś w jednym z wątków?
I co oznaczają Twoje słowa: ' michalki będa przeprogramowane'?
Pytanie może sa dla Ciebie banalne i ogólnie zioną ignorancja z tego
zakresu, ale ciekawi mnie to co tu piszesz i o co w tym wszystkim
chodzi. To jakieś takie rzekłabym psychodeliryczne, ale być może sie
mylę.
Odpowiesz?