Re: Rzekoma pandemia grypy

1. Data: 2009-10-18 09:10:38

Temat: Re: Rzekoma pandemia grypy
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"lajkonix" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>
news:hbek5r$50v$1@inews.gazeta.pl...

> Meisterstuck. Czysty meisterstick.
> Każdy pretekst jest dobry żeby napiętnować faszyzm, gejostwo,
> pedofilię. Tu, na załączonym obrazku, pretekstem jest pytanie
> czy amerykański Icek to to samo co polski kanadyjczyk (francuski
> zyd niby lata tylko w tle).
> Jeden mówi o doopie maryni a drugi o grypie - a cały wątek jest
> o faszyźmie, pedofilii i gejostwie. No a gdzie ta grypa?
> Nie no kuna, tego się nia da czytać.
> Lajkonix

Wątek wbrew pozorom nie jest ani o grypie, ani o faszyzmie, gejostwie,
pedofilii lecz o tym co wyłuskałem z wypowiedzi dr Dawida Icka:
"...gadaliśmy o wymiarach i tych rzeczach, wszystko to miało
dla mnie sens - ponieważ zawsze odrzucałem religię i zawsze
odrzucałem naukowe postrzeganie rzeczywistości"

Takich ludzi, którzy odrzucają religie i odrzucają tzw. naukowe
postrzeganie rzeczywistości (teorie) - stale przybywa. Po prostu
ludziom nie chce się już wierzyć w bajki i fantazje nawiedzonych.
Duchowo są niezagospodarowanym ogródkiem, a ruch New Age
ma z założenia uprawiać ten ogródek - stąd walka w obrębie
tego ruchu o to kto ma być przywódcą i jaki nadać ton.
wymowa jest taka:
skoro nie wierzysz, to "my" tak Cię ogłupimy, że uwierzysz.
Promowanie Icków na liderów New Age ma swoją wymowę:
"wszystko pod kontolą xxx" :-)
...a co to jest xxx trzeba zapytać AW-uni. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

2. Data: 2009-10-19 07:20:50

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"juda.farookhar" <v...@i...pl>
> "lajkonix" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

Pamiętasz Lajkoniksie taki ruch społeczny o nazwie "Solidarność"?
Masowy protest przeciwko totalitarnej władzy. Tak było:
Ludzie niezależnie od wieku, płci, wykształcenia, wyznania, zawodu
- wyrażali masowo swoje nastawienie przeciwko ustrojowi państwa.
System zatrząsł się w posadach - bo demokratyczna większość
jawnie wyrażała brak poparcia dla cywilizacji o nazwie "władza ludowa"
Później nastąpiło osaczanie:
z ruchu społecznego zrobiono ruch związkowy. Związki zawodowe
podzielono na branże i orirntacje. Przeciwstawiono sobie grupy
zawodowe. Stworzono "prawo pracodawcy" i po ruchu społecznym
ślad zaginął.
To o czym pisałem do JUDY to analog.
Na świecie powstaje ruch społeczny o nazwie "New Age"
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=New+Age&btnG=Szu
kaj&lr=
Wyniki 1 - 10 spośród około 173,000,000 dla zapytania New Age
173 miliony linków świadczy o skali zjawiska.
W czym się jednoczą i przeciwko czemu się jednoczą ludzie z tego
ruchu ogólnoświatowego? Ano w tym o czym mówi Icek:
"...gadaliśmy o wymiarach i tych rzeczach, wszystko to miało
dla mnie sens - ponieważ zawsze odrzucałem religię i zawsze
odrzucałem naukowe postrzeganie rzeczywistości"
czytaj:
ludzi którzy nie wierzą w Bogów i nie wierzą w teorie naukowe przybywa.
Icek pyta
jaka jest alternatywa?
i odpowiada:
PROJEKCJA ŚWIADOMOŚCI
Jeden człowiek nie może zmienić świata, ale jeden człowiek może
przekazać wiadomość, która zmieni ten świat"
. . .
Kapujesz?
Walka toczy się o to, czy nowy ruch New Age ma się przekształcić
w pro-religijny, pro-teoriowy, czy pro-faktograficzny - zwiastujący
nową epokę informacyjną KONKRETYZM wymierzoną właśnie
przeciw projekcjom świadomości, propagandzie, jedynie słusznej
linii politycznej, grupom trzymającym władzę GTW, sztucznym
autorytetom, słynnym guru nauk teoretycznych
a promujących jasność, rzetelność i przyjazne współistnienie narodów.
Tworzy się (a w tym wielka rola Internetu) desygnat idei:
"Świat to globalna wioska"

* * *
Na tej bazie j.w. wiedząc o co biega - można dyskutować czy
poszczególni przedstawiciele tego ruchu są za projekcją czy
przeciw projekcji - a za konkretyzmem, oraz jakich używają argumentów.
Na tej bazie można także rozmawiać o pandemii świńskiej grypy.
Wystarczy zacytować konkretne słowa konkretnego autora
o czym pisałem do JUDY:
Robakks:
"Zacytuj z łaski swojej, a nie odsyłaj systemową nomenklaturą:
od Annasza do Kajfasza"
JUDA:
"Gdzie tu widzisz manipulację, faszysto ?"
Paulinka (z innej flanki do Robakksa):
"Publicznie oceniłam, że jesteś hipokrytą."

Postrzegasz Lajkoniksie jedno z narzędzi zamordyzmu (projekcji)?
Ignoruje się treść przekierowując "rozmowę" wyłącznie na personalne
oceny autora. Treść znika jak ruch społeczny Solidarność o którym
mówiłem na wstępie... :)

3. Data: 2009-10-19 18:29:13

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"lajkonix" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>
> [...]

> .. czyli powiedział Icek wszystko o niczym. Nawet nie chce mi się
> zgłębiać tej ideologii po takim wstępie.
> Wybacz tupet, Robakksie, ale to mi jednak śmierdzi czosnkiem. Mam
> nadzieję, że nie obrzezałeś się z zachwytu nad nową ideologią?
> Aleś kuna paralelę odwalił. Od Icka do świńskiej grypy. To trzeba mieć
> Twój talent. Czyste nieporozumienie, kochany Robakksie. W necie tak bywa.
> Proponuję wyciągnąć rękę do Judy. Wiem, ze on jej nie odtrąci. Zwal na to
> że nie dosłyszałeś, czy szło o tego Icka, czy o Beja. Każdy może ich

Szczerze mówiąc wszystko co napisałeś wiedziałem, zanim
przeczytałem, więc... hmmm
więc może niepotrzebnie się męczysz tą rozmową Ludobójkoniksie? :-)
To przezwisko Ludobójkoniks zaczerpnąłem od Twojego brata JUDY.
Ładne. :)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

4. Data: 2009-10-19 19:04:14

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"lajkonix" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Może rzeczywiście niepotrzebnie piszę skoro i tak wiesz wszystko,
> faszysto. :-)
>
> Przezwisko faszysta też zaczerpnąłem od Judy. Ale chyba mnie
> nie znielubisz, co? W końcu stara mądrość ludowa powiada "kochajmy się jak
> bracia, a liczmy się jak żydzi.
>
> Lajkonix
> panta rei - wszystko w płynie

Tym razem Drogi Ludobójkoniksie napisałeś coś nowego czego
wcześniej nie było w Twoich wypowiedziach, a więc zrobiło się
ciekawie: przezwałeś mnie faszystą. :-)
Podajesz również wiarygodne źródło: brat JUDA.
A wiesz, że jemu po tym ostatnim odtruciu całkiem się
w główce-makówce pomieszało i wszystko mu się wydaje rzekome?
Rzekoma pandemia, rzekomi faszyści, rzekomi humaniści.
Jak sądzisz: czy sam sobie też się wydaje rzekomy? ;)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

5. Data: 2009-10-19 19:37:23

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"lajkonix" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

> jak

> To tak tylko dla ożywienia dyskusji. Bo zaczyna się nudnawo robić.

> Ja bym powiedział, że konkretyzuje swoje aksjomaty. Ostatnio idzie w
> humanizm, a to źle wróży otoczeniu. Miewa humanistyczne widzenia,
> ale dawna poczciwość mu pozostała.
>
> Lajkonix
> panta rei - wszystko w płynie

Kiedy mu ostatnio powiedziałem, że marnuje czas swój i innych
to się obraził i poszedł sobie gadać z teoretykami na pl.soc.religia,
ale widocznie coś go natchło bo wrócił z deklaracją, że brat Roman
jest humanistą bo wykorzystał seksualnie dziecko i on JUDA
kocha humanistów więc pójdzie za niego do pierdla.
Po takim wstępie nastawił do siebie odpowiednio zarówno
humanistów jak i faszystów jak i tych trzecich niehumanistów
i niefaszystów, znaczy się tych no... kurde zapomniałem jakie
przezwisko mają ci trzeci... :(
?
metafizyków? ;)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

6. Data: 2009-10-19 20:48:23

Od: tobeornottobe <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Paź, 09:20, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:
> [...]
> Edward Robak* z Nowej Huty  ~>°<~ miłośnik mądrości i nie tylko :)

> - Pokaż cytowany tekst -- Ukryj cytowany tekst -

Mam pytania.
Skąd można mieć taką gruntowną wiedzę o NewAge nie będąc zwolennikiem
ideologii tego ruchu?
Czy ten David Icke to "duchowny" New Age?
Skoro ruch ten ma za zadanie zagospodarować ugory umysłowe ludzi
odciętych od wiary w Boga to ciekawi mnie czym, inną religią ?
Czy ludzie, którzy popierają ten ruch jako jednostki działaj na
zasadzie wysadzających kogoś i siebie wojowników.(czy sa
niebezpieczni)?
Co to są łowcy sekt, o których wspomniałeś w jednym z wątków?
I co oznaczają Twoje słowa: ' michalki będa przeprogramowane'?
Pytanie może sa dla Ciebie banalne i ogólnie zioną ignorancja z tego
zakresu, ale ciekawi mnie to co tu piszesz i o co w tym wszystkim
chodzi. To jakieś takie rzekłabym psychodeliryczne, ale być może sie
mylę.
Odpowiesz?

7. Data: 2009-10-20 06:03:02

Od: "Robakks" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tobeornottobe" <k...@p...onet.pl>
i.googlegroups.com...

> [...]

> zakresu, ale ciekawi mnie to co tu piszesz i o co w tym wszystkim
> chodzi. To jakieś takie rzekłabym psychodeliryczne, ale być może sie

Zacznijmy od tego, że nie jestem dla Ciebie autorytetem, więc masz
prawo wszystko co napisałem dotychczas i odpowiedź poniższą traktować
jako projekcję psychodeliryczną - fantasmagorię urojeniową. OK? :)
Jeśli zrozumiałaś treść powyższego zdania to usiądź wygodnie,
rozpręż się i czytaj ze zrozumieniem. Jesteś bezpieczna gdy rozumiesz.
Nie jesteś manipulowana, a emocje nie przyćmiewają Ci jasności
deszyfrowania ekranowych znaczków. Ty oceniasz wiarygodność
prezentowanych treści na podstawie doświadczenia, wiedzy i rozumu.
~>°<~
> Skąd można mieć taką gruntowną wiedzę o NewAge nie będąc
> zwolennikiem ideologii tego ruchu?
Na każdy temat także NewAge - wiedzę czerpie się z dwóch źródeł:
1. multimedialne oraz empiryczne fakty i konkrety, w tym informacje
2. logiczne (uzasadnione) domysły - dedukcja

> Czy ten David Icke to "duchowny" New Age?
Krystalizacja społecznych ruchów oddolnych wiąże się z wyłanianiem
przywódców (porównaj Solidarność i Wałęsa). David Icke jest kreowany
na jednego z przywódców.

> Skoro ruch ten ma za zadanie zagospodarować ugory umysłowe ludzi
> odciętych od wiary w Boga to ciekawi mnie czym, inną religią ?
Postępująca laicyzacja społeczeństw zwłaszcza zaliczanych do
"cywilizacji zachodniej" doprowadziła do powstania religii naukowej,
nazywaniej "jedynie słuszną linią polityczną", religii opartej na słynnych
teoriach w których człowiek postrzegany jest jako "zaprogramowana
maszyna biologiczna". Te osoby, które nie wierzą w żadnego Boga
a równocześnie nie wierzą, że są "zaprogramowananymi maszynami
biologicznymi" - są glebą na której wyrasta New Age, ruch
kosmopolityczny (bezpaństwowy).

> Czy ludzie, którzy popierają ten ruch jako jednostki działaj na
> zasadzie wysadzających kogoś i siebie wojowników.(czy sa
> niebezpieczni)?
Potencjalnie niebezpieczny jest każdy żywioł - stąd próby ujarzmienia
tych mas niezadowolonych obywateli świata poprzez kreowanie
własnego wizerunku New Age i nagłaśnianie przywódców.
To jest rola mediów i czyników kształtujących opinię publiczną,
prowadzących swoją politykę.
. . .
> Co to są łowcy sekt, o których wspomniałeś w jednym z wątków?
Sektofobia - to jedna z psychoz wytworzonych jako produkt systemów
oderwanych od realiów. Sektofobami mogą być zarówno fanatycy
wiary w Boga jak i fanatycy wiary w religie naukowe (alefici).
Paniczny lęk przed nieznanym - skutkujący natręctwem urojeń
i blokadą wiadomości. To matnia.

> I co oznaczają Twoje słowa: ' michalki będa przeprogramowane'?
michalki przez małe "m" (alefici, agenci matrixa) to dzieci systemu,
które uwierzyły, że są "zaprogramowananymi maszynami biologicznymi".
Lojalny lizus po linii jedynie słusznej - bez zasad i bez kręgosłupa.
Idealny materiał na obrońców wszelkich totalitaryzmów - bowiem
są bezmyślni i zaprogramowani na obronę "jedynie słusznych" racji.
Często nazywani są "psami ogrodnika"
' michalki będa przeprogramowane' w funkcji dezaktualizacji teorii,
które są przyczyną nimi powodującą, ale michalkami pozostaną
na zawsze, bowiem psychopatia jest nieuleczalna.
. . .
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~

8. Data: 2009-10-20 07:35:41

Od: tobeornottobe <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Paź, 08:03, "Robakks" <r...@w...pl> wrote:

> [...]
> 1. multimedialne oraz empiryczne fakty i konkrety, w tym informacje
> 2. logiczne (uzasadnione) domysły - dedukcja

Odnośnie dedukcji, to imo nie można wydedukować czegoś "z
powietrza",żeby coś zrozumieć trzeba mieć choćby podstawową wiedzę a i
to może być nie wystarczające na logiczne i trafne wytłumaczenie.
Opieranie się na zbyt małej ilości konkretnych (obiektywnie i
rzetelnie) udokumentowanych informacji może być
rozbieżne z prawdą, albo okazać się plotką, albo rzeczywiście
fantasmagorią paranoika zrozumianą tylko dla niego. Stąd moje pytanie.
Skąd czerpiesz podstawowa wiedze na ten temat? A bardziej konkretnie,
jakie to źródła, linki?

> Krystalizacja społecznych ruchów oddolnych wiąże się z wyłanianiem
> przywódców (porównaj Solidarność i Wałęsa). David Icke jest kreowany
> na jednego z przywódców.

To Ameryce, a w Polsce, są tacy jak on?

> [...]
> nazywaniej "jedynie słuszną linią polityczną", religii opartej na słynnych
> teoriach w których człowiek postrzegany jest jako "zaprogramowana

Do czego miała by (w świetle tego co sugerujesz) być użyta taka
"maszyna biologiczna"?
I dlaczego biologiczna a nie fizyczna, chemiczna, geograficzna. Czy to
o czym piszesz, ma związek z
wykorzystaniem możliwości rozrodczych człowieka ku jakiemuś wyższemu
celowi?
Hmm... nie rozumiem.

>Te osoby, które nie wierzą w żadnego Boga
> a równocześnie nie wierzą, że są "zaprogramowananymi maszynami
> biologicznymi" - są glebą na której wyrasta New Age, ruch
> kosmopolityczny (bezpaństwowy).

Czyli, że ruch ten przed wszystkim "wykorzystuje" ludzi nie
ukierunkowanych
doktrynalnie?

> Potencjalnie niebezpieczny jest każdy żywioł - stąd próby ujarzmienia
> tych mas niezadowolonych obywateli świata

Niezadowolonych z czego mas?
Możesz jaśniej i z konkretnym przykładem?

> [...]

> oderwanych od realiów. Sektofobami mogą być zarówno fanatycy
> wiary w Boga jak i fanatycy wiary w religie naukowe (alefici).

Kto to sa alefici? Alefita = NewAge?

> Paniczny lęk przed nieznanym - skutkujący natręctwem urojeń
> i blokadą wiadomości. To matnia.

Przed nieznanym czym: ideologiami, doktrynami przed którymi dany
podmiot się broni tym samym
wyjaławiając mózg z istotnych widomości? Nie rozumiem jakie powiązanie
mają wspomniani przez Ciebie "łowcy sekt" z tym ruchem?

> michalki przez małe "m" (alefici, agenci matrixa) to dzieci systemu,
> które uwierzyły, że są "zaprogramowananymi maszynami biologicznymi".

Kto to sa "agenci matrixa' i kim jest "matrix"?Dla mnie to jak z filmu
- tylko i wyłącznie.

> Lojalny lizus po linii jedynie słusznej - bez zasad i bez kręgosłupa.

Bez kręgosłupa i zasad - moralnych?

> Idealny materiał na obrońców wszelkich totalitaryzmów - bowiem
> są bezmyślni i zaprogramowani na obronę "jedynie słusznych" racji.

Zastanawia mnie taka rzecz. Dlaczego o tym totalizmie nie
podyskutujesz publicznie z JP(on to chyba propaguje?)?
Taka dyskusja była by dość ciekawa do przeczytania i każdy mógłby
wyciągnąć dla siebie jakieś tam własne wnioski.

> Często nazywani są "psami ogrodnika"
> ' michalki będa przeprogramowane' w funkcji dezaktualizacji teorii,
> które są przyczyną nimi powodującą, ale michalkami pozostaną
> na zawsze, bowiem psychopatia jest nieuleczalna.

Wybacz, nie rozumiem :\

Czy kolejne moje zrodzone pytania są za głupie, byś na nie
odpowiedział?
Jeśli uznasz, że tłumaczyć mi to wszystko to jak od nowa się urodzić,
to ok zrozumiem i nie będę Ciebie piłować. Nie rozumiałam tego i żyłam
więc i dalej będę żyć bez tej wiedzy. Tylko, że to jest dość ciekawe i
rzadko się publicznie słyszy o czymś takim.

> . . .
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości i nie tylko :)

ps. I co ma do tego wszystkiego hipotetyczna pandemia grypy:
świńskiej, ptasiej czy jakiej kolwiek?Hmm...dziwne.

9. Data: 2009-10-20 08:02:25

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tobeornottobe" <k...@p...onet.pl>
a.googlegroups.com...

> [...]
>
> ps. I co ma do tego wszystkiego hipotetyczna pandemia grypy:
> świńskiej, ptasiej czy jakiej kolwiek?Hmm...dziwne.

Jeśli nie rozumiesz jednego zdania prostego, to tym bardziej nie
zrozumiesz 100 zdań. Ja będę tworzył wyjaśnienia, a to co piszę
wleci Ci jednym uchem i wyleci drugim - w efekcie natworzysz
100 nowych pytań, na które nie zrozumiesz odpowiedzi i tak
będziemy łapać króliczka, którego z założenia złapać nie chcesz.
Mnie masturbacja psychiczna nie bawi i nie mam zamiaru
w tym uczestniczyć. Jeśli naprawdę chcesz cokolwiek zrozumieć
a nie na niby - to zacznij od zdania prostego:

"Być może są na świecie tacy ludzie, którzy nie wierzą, że wszechświat
stworzył Bóg i nie wierzą, że wszechświat powstał w Wielkim Wybuchu
- a są ciekawi odpowiedzi na pytanie:
czy wszechświat powstał - czy był zawsze"

Czy powyższe zdanie zawiera jakąś treść czy jest tylko fantasmagorią
paranoika? Potrafisz postawić diagnozę i leczyć autora? :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

10. Data: 2009-10-20 08:20:18

Od: Józefina <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Paź, 10:02, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:
> "tobeornottobe" <k...@p...onet.pl>news:f51545cb
-...@l...googlegroup
s.com...

> [...]
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości i nie tylko :)- Ukryj cytowany tekst -

O widzisz... Twój problem polega na tym, że ja pisząc o fantasmagorii
paranoika piszę o Tobie i obrażam Ciebie w sposób wybrednie
zawoalowany. Otóż NIE. Nie mam na myśli Ciebie- pisząc o paranoiku i
jego fantasmagoriach. Tylko, że skąd mam wiedzieć mnie mając żadnej
podstawowej wiedzy czy jakieś coś, to sa fantasmagorie czy konkrety?
Czy skupiska liter to poemat? Ja te litery układam w logicznym dla
mnie porządku, ale wpierw musiałam się ich nauczyć - nie?
Człowieku przecież nie można się czegoś nauczyć z pustki - czy to
takie nie logiczne?
Ps Jak zechce Cię bezczelnie zjechać jak chama ,to zrobię to
bezpośrednio bez świńskiej inteligencji. Wiesz jak prostak potrafi
najlepiej - z grubej rury i po grubiańsku. Potrafię zapewniam, a na
razie pytam. Nie chcesz odpowiedzieć ok spadam.
to be or not to be

Piaskiem wyczarowane...
Re: Szopen, któryzostałpapieżem.. .
[info] Hospicjum dziecięce - Śląsk