Re: Szopen, któryzostałpapieżem...

1. Data: 2009-10-17 15:23:21

Temat: Re: Szopen, któryzostałpapieżem...
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przewodas" <b...@b...pl>
news:5b90.00000007.4ad9b21f@newsgate.onet.pl...

> Przez 30 lat to dziecko wisiało ci kalafiorem zasrany moralisto!
> Chcesz zobaczyć obłudnego zawistnika to przejrzyj się w lustrze.
> Przewodas

"obłudny zawistnik" - hehe
Czego niby mam zazdrościć Polanski'yemu?
Zamożnych i wpływowych opiekunów, którzy zapewnili mu ochronę
przed Interpolem i dostatnie życie,
czy tego, że jako 40-to letni dojrzały mężczyzna wykorzystał
seksualnie podstępem 13-to letnie dziecko?

> P.S.
> A jak tam twój katolicyzm?

Z okresu gdy byłem wierzący zapamiętałem klasyfikację
7 grzechów głównych i bardzo sobie tę klasyfikację cenię
postrzegając przez ich pryzmat co dobre a co złe.
Gdybym był wierzący to nie miałbym się z czego spowiadać.

7 grzechów głównych
~~~~~~~~~~~~~~~~~
1. pycha
2. chciwość