Re: Szopen, któryzostałpapieżem...

1. Data: 2009-10-17 11:45:35

Temat: Re: Szopen, któryzostałpapieżem...
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"x] =^..^= [x" <v...@i...pl>
news:hbc7nc$qio$1@news.interia.pl...
> "Robakks" <R...@g...pl> napisał

> ==
> No to kto więcej szkody narobił ludzkości, ten Żydek Roman,
> czy choćby Św. Inkwizycja, faszysto ? :o/
>
> zdar
> juda farookhar

W kategorii krzywd wymiernych więcej szkody narobiła ludzkości
Św. Inkwizycja od gwałciciela dziecka, a ludziom nowej ery zależy,
by ani Św. Inkwizycja ani gwałciciele dzieci nie były bezkarne.
Św. Inkwizycję udało się zniszczyć. Teraz kolej na zniszczenie
mechanizmów zezwalających na ucieczkę przestępców przed
odpowiedzialnością za swoje czyny, a więc WSPÓŁUDZIAŁ:
pomocników, opiekunów i sponsorów wyjętego spod prawa.
Ława oskarżonych jest szeroka...
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸ c:psf,psp

2. Data: 2009-10-17 12:11:49

Od: "x] =^..^= [x" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał

> [...]
> Św. Inkwizycja od gwałciciela dziecka, a ludziom nowej ery zależy,
> by ani Św. Inkwizycja ani gwałciciele dzieci nie były bezkarne.
Czyli co to znaczy bezkarne, że kara śmierci czy co ?
No więc jaką karę proponujesz, faszysto, dla humanisty
za to, że spał z nieletnią dziewczyną za jej zgodą
i jej matki zgodą oraz przekonywaniem go,
że jest pełnoletnia ?

> [...]
> odpowiedzialnością za swoje czyny, a więc WSPÓŁUDZIAŁ:
> pomocników, opiekunów i sponsorów wyjętego spod prawa.
===

Sam na niej zostaniesz z podobvnymi sobie faszystami,
bo dobry Bóg wszystkich humanistów usprawiedliwi.

> Robakks
> *°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸ c:psf,psp

zdar
juda farookhar

3. Data: 2009-10-17 12:28:19

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"x] =^..^= [x" <v...@i...pl>
> [...]

> za to, że spał z nieletnią dziewczyną za jej zgodą
> i jej matki zgodą oraz przekonywaniem go,

Gwałciciel dziecka jest gwałcicielem niezależnie od tego czy nadasz mu
przezwisko "humanista" i jakie oszołomskie urojenia wymyślisz na
temat rodziców ofiary.
gwałt to gwałt
...a karę orzekną niezależni sędziowie i ława przysięgłych.

> ===
> Sam na niej zostaniesz z podobvnymi sobie faszystami,
> bo dobry Bóg wszystkich humanistów usprawiedliwi.
>
> zdar
> juda farookhar

Mówisz o tym dobrym Bogu, który zniszczył Sodomę i Gomorę
a teraz niszczy Babyloon wraz reprezentującymi go gwałcicielami
i ich poplecznikami?
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸
"I stanie się Babilon kupą gruzów, siedliskiem szakali, miejscem
grozy i gwizdania, bez mieszkańców"

4. Data: 2009-10-17 12:58:03

Od: "x] =^..^= [x" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> temat rodziców ofiary.
> gwałt to gwałt
> ...a karę orzekną niezależni sędziowie i ława przysięgłych.
A co to jerst "gwałt" Twoim zdaniem ?
Bo jeśli ta laseczka miała przyjemność
z Romanem, to ja gwałtu nie widzę.
Owszem wiem, jak jest na wiosce albo
w purytańsko-faszystowskim stanie.

Dziewcze samo się może wystraszyło tego,
że było w niebie...

> Mówisz o tym dobrym Bogu, który zniszczył Sodomę i Gomorę
===
Nie, ten był Zbójem, Bogiem wojny i zemsty.

> a teraz niszczy Babyloon wraz reprezentującymi go gwałcicielami
> i ich poplecznikami?
===

Bóg Faszysta niszczy Babilon ?
I co, ja mam razem z nim niszczyć ludzi jak faszyści ?

> Robakks
> *°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸
> "I stanie się Babilon kupą gruzów, siedliskiem szakali, miejscem
> grozy i gwizdania, bez mieszkańców"
===
Owszem, faszyści są tym Babilonem, ale ślepy
nic nie widzi i jak pijany zając obija się o drzewa.

zdar
juda farookhar

5. Data: 2009-10-17 13:22:02

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"x] =^..^= [x" <v...@i...pl>
> Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał

> ===
> A co to jerst "gwałt" Twoim zdaniem ?

To samo co zdaniem każdego czującego sercem, a nie chujem.

> ===
> Nie, ten był Zbójem, Bogiem wojny i zemsty.

Zapytaj JUDO AW-uni to Ci wyjaśni skąd się wzięli sataniści
tacy jak Ty.

> ===
> Bóg Faszysta niszczy Babilon ?
> I co, ja mam razem z nim niszczyć ludzi jak faszyści ?

Dobro niszczy zło - to było przepowiedziane,
a wyrocznie muszą się spełnić. To przeznaczenie.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~

6. Data: 2009-10-17 13:29:40

Od: "juda farookhar" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał

> To samo co zdaniem każdego czującego sercem, a nie chujem.
===
To chyba Ty czując chujem słowo "gwałt", nie jesteś w stanie
dać jasnej odpowiedzi, tak ?

7. Data: 2009-10-17 13:54:02

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"juda farookhar" <v...@i...pl>
> Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał

> ===
> To chyba Ty czując chujem słowo "gwałt", nie jesteś w stanie
> dać jasnej odpowiedzi, tak ?

Jeśli Ty JUDA nie współczujesz zgwałconemu z premedytacją dziecku
a rzygasz oszczerstwami na matkę ofiary (ojca się boisz), próbując
w ten sposób usprawiedliwić gwałciciela przenosząc winę na ofiarę
gwałtu - to nie myślisz sercem, lecz chujem - tak jak Twój bóg Fallus.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

8. Data: 2009-10-17 13:56:42

Od: "juda farookhar" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> w ten sposób usprawiedliwić gwałciciela przenosząc winę na ofiarę
> gwałtu - to nie myślisz sercem, lecz chujem - tak jak Twój bóg Fallus.
==
Jeśli Ty, jebany faszysto i pingwini tancerzu na szkle,
nie potrafisz dać odpowiedzi na pytanie o sens słowa "gwałt",
to ja Cię pozostawiam samemu sobie, pijany zającu i rozbijaj się
o ludzkie drzewa do woli, bo jesteś wolny jak każdy człowiek. Amen.

zdar
=^..^= -,
farookhar

Kto nie jest humanistą, ten musi być faszystą.
http://www.youtube.com/watch?v=2Kjh9lQXLWk

9. Data: 2009-10-17 14:18:25

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"juda farookhar" <v...@i...pl>
> [...]

> =^..^= -,
> farookhar
>
> Kto nie jest humanistą, ten musi być faszystą.

Pytasz o definicję formalną pojęcia:
"gwałt seksualny na nieletnim dziecku"
czy po prostu udajesz idiotę JUDA?
. . .
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

10. Data: 2009-10-17 14:20:28

Od: "juda farookhar" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał

> Pytasz o definicję formalną pojęcia:
> "gwałt seksualny na nieletnim dziecku"
> czy po prostu udajesz idiotę JUDA?
==
Pytam o słowo "gwałt".
Ustalmy wpierw to, co łatwiejsze,
a potem przejdziemy do rzeczy trudniejszych.

> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości faszyznu i nie tylko :)

zdar
=^..^= -,
farookhar

Kto nie jest humanistą, ten musi być faszystą.
http://www.youtube.com/watch?v=2Kjh9lQXLWk

KIWANO
Re: Rzekoma pandemia grypy
Ten co krzyczał, że jest polskim szlachcicem.
Fajny wywiad ;)
Dlaczego omija się pewne wydarzenia z Powstania?