Fajny wywiad ;)

1. Data: 2009-10-16 23:13:12

Temat: Fajny wywiad ;)
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

http://www.infomuzyka.pl/Muzyka/1,83570,7150159,Na_l
uzie__Wojciech_Waglewski_przerywa_wywiad.html

Nie ma to jak porządne przygotowanie do pracy. ;)

Ewa

2. Data: 2009-10-17 06:52:21

Temat: Re: Fajny wywiad ;)
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> http://www.infomuzyka.pl/Muzyka/1,83570,7150159,Na_l
uzie__Wojciech_Waglewski_przerywa_wywiad.html

> Nie ma to jak porządne przygotowanie do pracy. ;)

Pani dziennikarz zaprezentowała profesjonalne podejście do wykonywanego
przez siebie zawodu. I założenie: dowiem się z rozmowy, kto to w ogóle jest
ten Waglewski, z którym muszę rozmawiać.

Qra

3. Data: 2009-10-17 10:34:16

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przez siebie zawodu. I założenie: dowiem się z rozmowy, kto to w ogóle
> jest ten Waglewski, z którym muszę rozmawiać.

Tak swoją drogą, to niezły buc z niego wylazł.
Bardziej to on mi się w tym wywiadzie nie podoba niż ona.
Słoma z butów, takie odniosłam wrażenie.
Mógł "z klasą" odbyć ten wywiad, ale tego nie zrobił.

A propos wywiadów - polecam mądry wywiad w Przekroju z 13 paźdz.
Najsztub z Chylińską.
Wiele mądrych rzeczy opowiada Chylińska. I bez słomy z butów, bez zadęcia.
Serio warto przeczytać. Nie znam adresu netowego do artykułu.

Tymczasem ja ciągle w remoncie. Budowlanym, oczywiście.
Najbardziej brakuje mi gotowania, bo moja kuchnia jeszcze nie istnieje.
Zatem wynalazłam gdzieś stary prodiż. Tyle co mogę zrobić w kwestii domowego
obiadu,
to upiec kurczaka. To juz coś!
Biurko, komputer i prodiż obok.
Trzy niezbędne mi do życia przedmioty na tle świeżo wygipsowanych ścian.
:)
pozdrawiam,
ostryga.

4. Data: 2009-10-17 10:38:32

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostryga:

>Tyle co mogę zrobić w kwestii domowego obiadu, to upiec kurczaka.

Ups, a to mi sie chlapnęło. Bez urazy, Qrczak. ;))

ostryga.

5. Data: 2009-10-17 11:19:23

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie ostryga <z...@v...pl> tak oto plecie:

> [...]
> Słoma z butów, takie odniosłam wrażenie.
> Mógł "z klasą" odbyć ten wywiad, ale tego nie zrobił.

IMO to i tak wiele zniósł. Ale wiem, nie jestem obiektywna, miłość trochę
jakby oślepia.

> [...]
> Wiele mądrych rzeczy opowiada Chylińska. I bez słomy z butów, bez zadęcia.
> Serio warto przeczytać. Nie znam adresu netowego do artykułu.

Będzie pewnie na www Przekroju w przyszłym tygodniu.
Chylińską lubię, nawet jak się teraz skomercjalizowała.

> [...]
> Najbardziej brakuje mi gotowania, bo moja kuchnia jeszcze nie istnieje.
> Zatem wynalazłam gdzieś stary prodiż. Tyle co mogę zrobić w kwestii

To jeszcze lodówka z zimnym piwem by się przydała. Albo chociażby lody na
deser.

Qra

6. Data: 2009-10-17 11:20:25

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie ostryga <z...@v...pl> tak oto plecie:

> Ups, a to mi sie chlapnęło. Bez urazy, Qrczak. ;))

Qrczak. "To juz coś!"

Qra, bez urazy

7. Data: 2009-10-17 12:40:05

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chylińską lubię, nawet jak się teraz skomercjalizowała.

Chodzi ci o Mam Talent?

Cytaty z przekroju, a niech tam...:

Chylińska:
90 procent artystów to ekshibicjoniści, którzy chcą wyjść, usłyszeć, że są
kochani,
najczęściej są zakompleksieni, chcą się dowartościować. I ja się wpisywałam
w to grono. (...)

[Teraz] Chodzi o to, żeby mnie akceptowano taką jaką jestem, czyli chodzi mi
o zdanie
"kocham cię że jesteś", a nie kocham cię "za to jaka jesteś".

Wykrzyczałam [bratu] żeby przxestał mnie w końcu oceniać,
żeby przestał dawać mi jakieś punkty za to, że jestem według jego obrazu i
jego upodobania!

A propos Mam talent:

Wiem, jak spierdolić karierę może dziwny rodzic, który wkłada w dziecko
swoje niespełnione ambicje.
Dla mnie ważne jest na jakim paliwie ktoś jedzie do kariery [i nie chodzi
chylińskiej o alkohol ani dragi, przypis ostrygi ;)],
co tak naprawdę powoduje, że dziewczynka lub chłopiec wychodzą na scenę.

Ok. dość cytatow.
Niby to wszystko oczywiste, ale nie do konca.

> To jeszcze lodówka z zimnym piwem by się przydała. Albo chociażby lody na
> deser.

Ten kurczak jest taki wielki... Nic już więcej nie trzeba.
Dodałam talarki ziemniaków, kolorową paprykę, marchewkę...
Dla pułku wojska wyjdzie.
(No może dla wojska nie, ale dla ekipy remontowej pewnie tak. ;))

pozdr.
ostryga.

8. Data: 2009-10-17 14:03:23

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie ostryga <z...@v...pl> tak oto plecie:

> Chodzi ci o Mam Talent?

Nie. Chodzi o to, że jest jej teraz pełno w mediach wszelkiej maści, bo się
lada dzień ukaże nowa płyta.

> [...]
> są kochani,
> najczęściej są zakompleksieni, chcą się dowartościować. I ja się

Tak. I nagle przestała. Macierzyństwo ją dowartościowało.

> [Teraz] Chodzi o to, żeby mnie akceptowano taką jaką jestem, czyli
> chodzi mi o zdanie
> "kocham cię że jesteś", a nie kocham cię "za to jaka jesteś".

Właśnie. Dziecko kocha, bo jesteś, a nie że jesteś "zajebistą laską".

> [...]
>
> Ok. dość cytatow.
> Niby to wszystko oczywiste, ale nie do konca.

Nigdy nic nie jest oczywiste do końca.

> [...]
> Dla pułku wojska wyjdzie.
> (No może dla wojska nie, ale dla ekipy remontowej pewnie tak. ;))

To się podziel posiłkiem.

Qra

9. Data: 2009-10-17 14:05:01

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Tak. I nagle przestała. Macierzyństwo ją dowartościowało.

> Właśnie. Dziecko kocha, bo jesteś, a nie że jesteś "zajebistą laską".

Ja przepraszam- ale czy nie byłby to kanibalizm?:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

10. Data: 2009-10-17 15:24:45

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie. Chodzi o to, że jest jej teraz pełno w mediach wszelkiej maści, bo
> się lada dzień ukaże nowa płyta.

No fakt. Standard. A ty byś nie chciał, żeby jak najwięcej osób kupilo twoją
nową płytę?

> Tak. I nagle przestała. Macierzyństwo ją dowartościowało.

Co jak widać, nie stoi w sprzeczności z nagraniem nowej płyty...

> Nigdy nic nie jest oczywiste do końca.

Są ludzie, którzy powtarzają jak mantrę "tak, dziecko najważniejsze".
A potem zapiszą się na kolejne szkolenia własne po dniu pracy,
podczas gdy ich roczne dziecko zostaje na kolejny wieczór z nianią.
Kiedy ich zapytasz, co jest najważniejsze, to powiedzą:
Oczywiście dziecko.

Albo powtarzają, niczym slogan "Oczywiście, że kocham swoje dziecko za
całokształt"
Po czym jesli ich zapytasz, jakie by chcieli, żeby to dziecko było, to
wyliczają:
wysportowane, wykształcone, pełne pasji, zdobywające nowe cele, mające
osiągnięcia...

> To się podziel posiłkiem.

Spokojna głowa, juz zjedliśmy, razem z panami budowlańcami.
pozdr.
o.

Dlaczego omija się pewne wydarzenia z Powstania?
Zagadka (medialna)
XLa gra...
NA LUKU TECZY...
Re: Złożoność zachowań seksualnych - norma, czy zboczenie ?