Re: Rzekoma pandemia grypy

1. Data: 2009-10-17 08:42:45

Temat: Re: Rzekoma pandemia grypy
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"x] =^..^= [x" <v...@i...pl>
news:hbauks$bce$1@news.interia.pl...
> Użytkownik "x] =^..^= [x" <v...@i...pl> napisał

>> Czy to może być prawda ? :o/
>>
>> Rzekoma pandemia grypy.

> ===
> Sorka, zapomniałżem wkleić linka.
> Nie czytać tekstu ani nie wybrzydzać
> tytułem strony czy domeną,
> lecz proszę obejrzeć te filmy
> z dr Beinem, Polakiem z Kanady
>
> http://zbawienienews.blogspot.com/
>

>> zdar
>> farookhar

Na tym filmiku pokazana jest pierwsza część (z 13-tu) projektu o nazwie
"in Conversation with Dawid Icke", na którym to filmiku dwie dziennikarki
prowadzą konwersację (wywiad) z Dawidem Icke, a on opowiada, że
był prezenterem telewizyjnym, był także na lunchu w brudnej kafejce
"U Joego", a jakaś siła którą czuł mówiła do niego i wskazywała drogę.

Ważny jest ten fragment:
"...gadaliśmy o wymiarach i tych rzeczach, wszystko to miało dla mnie
sens - ponieważ zawsze odrzucałem religię i zawsze odrzucałem
naukowe postrzeganie rzeczywistości"
pyta
jaka jest alternatywa?
i odpowiada:
PROJEKCJA ŚWIADOMOŚCI
Jeden człowiek nie może zmienić świata, ale jeden człowiek może
przekazać wiadomość, która zmieni ten świat"

* * *
Jak widać pandemia z tematu przeznaczona jest dla niepewnych,
niezdecydowanych i zawiedzionych - a więc nie mających zaufania
ani do Bogów religijnych, ani do guru nauk teoretycznych.
Ta część społeczeństwa wymyka się spod kontroli.
Trzeba ją zjednoczyć i ujarzmić projekcją świadomości, bowiem
nie sterowana może doprowadzić do 'zmiany porządku rzeczy',
a do tego ani masoneria, ani illuminati, ani judy i icki nie mogą
dopuścić. Byłby to koniec "starego świata". :-)
. . . . . . .
Co w zamian? Ano KONKRETYZM - prawda w oczy. :-)
Odprogramowanie zaprogramowanych.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~ c:psf,psp
miłośnik mądrości i nie tylko :)

2. Data: 2009-10-17 10:27:10

Od: "x] =^..^= [x" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał

Dodam, najważniejsza jest 3 minuta z drugiego
filmu z dr Beinem.

> [...]
> PROJEKCJA ŚWIADOMOŚCI
> Jeden człowiek nie może zmienić świata, ale jeden człowiek może
> przekazać wiadomość, która zmieni ten świat"
Powtarzam, najważniejszy jest drugi film z dr Beinem,
jakaś 3 -cia minuta.

> [...]
> dopuścić. Byłby to koniec "starego świata". :-)
> . . . . . . .
> Co w zamian? Ano KONKRETYZM - prawda w oczy. :-)

Czy ja Ci bronię się szczepić szczepionką od której
wyzdychały wszystkie fretki tego dr |Czecha ?A szczep się, jesteś wolny jak
ja,
bo ja tylko ostrzegam braci, rozumkiesz, braci, czyli humanistów...,
faszysto,
który bronisz faszystów, a chciałeś oskarżać w procesie mojego brata Romana.

zdar
juda farookhar

3. Data: 2009-10-17 12:13:09

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"x] =^..^= [x" <v...@i...pl>
> [...]

> filmu z dr Beinem.

> ===
> Powtarzam, najważniejszy jest drugi film z dr Beinem,

Zacytuj z łaski swojej, a nie odsyłaj systemową nomenklaturą:
od Annasza do Kajfasza
Co Ty jakiś Żydek jesteś JUDA, że stosujesz śmierdzące czosnkiem
manipulacje?
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

4. Data: 2009-10-17 12:17:01

Od: "x] =^..^= [x" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> od Annasza do Kajfasza
> Co Ty jakiś Żydek jesteś JUDA, że stosujesz śmierdzące czosnkiem
===
Gdzie tu widzisz manipulację, faszysto ?
Oglądałeś filmy z dr Beinem, który jest wykładowcą
na Uniwersytecie w Hiroszimie, a zajmuje się współczesnymi
zbrodniami ludobójstwa ?

> Robakks
> *°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

A szczep sie, faszysto i zaszczep swoje dzieci,
kto wie, może faszyzm przenosi sie z genami... :o/

5. Data: 2009-10-17 12:39:48

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"x] =^..^= [x" <v...@i...pl>
> Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał

> ===
> Gdzie tu widzisz manipulację, faszysto ?

Ślepy jesteś?
Ja napisałem co oglądnąłem, a Ty JUDA nie umiesz?

cytat:
[...]
/end cytat

Po cholerę JUDA piszesz jakieś odnośniki zamiast napisać wprost
o co Ci chodzi z tym opanowywaniem New Age przez Żydostwo?
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

6. Data: 2009-10-17 12:54:08

Od: "x] =^..^= [x" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał

> Ślepy jesteś?
> Ja napisałem co oglądnąłem, a Ty JUDA nie umiesz?
==
Widziałeś te piece i obozy koncentracyjne
+ wagony (setki) z kajdanami ?

> Po cholerę JUDA piszesz jakieś odnośniki zamiast napisać wprost
> o co Ci chodzi z tym opanowywaniem New Age przez Żydostwo?
===

I jakżydostwo chce opanować New Age,
za pomocą pieców gazowych ?
I po co opanowywać, czyżby ludzie nie byli wolni ?

7. Data: 2009-10-17 13:08:16

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"x] =^..^= [x" <v...@i...pl>
> Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał

> ==
> Widziałeś te piece i obozy koncentracyjne
> + wagony (setki) z kajdanami ?

W Twoim urojeniu nie siedzę, więc nie widzę co Ci się roi.

> [...]
> I jakżydostwo chce opanować New Age,
> za pomocą pieców gazowych ?
> I po co opanowywać, czyżby ludzie nie byli wolni ?

Za pomocą takich jak Dawid Icke nagłaśnianych i takich jak Ty JUDA
nagłaśniających wypaczone idee ruchu pomiędzy religią teorią.
"zawsze odrzucałem religię i zawsze odrzucałem
naukowe postrzeganie rzeczywistości" [Dawid Icke]

Pomiędzy religią, a teorią jest zamordyzm jeśli nie opiera się
na konkretach.
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

8. Data: 2009-10-17 13:28:28

Od: "juda farookhar" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał

> W Twoim urojeniu nie siedzę, więc nie widzę co Ci się roi.
==
Nie mnie się uroiło pierwszemu, lecz Polakowi z kanady,
dr nauk, który jest wykładowcą na Uniwersytecie w Hiroshimie,
a zajmuje się współczesnymi zbrodniali ludobójstwa.

> [...]
> naukowe postrzeganie rzeczywistości" [Dawid Icke]
>
> Pomiędzy religią, a teorią jest zamordyzm jeśli nie opiera się
===
O czym Ty znowu pierdzielisz, pingwini tancerzu na szkle, co ? :o/

1. Polak wraca z Kanady do Polski, bo uważa, że naród jest zagrożony
no i jego rodzina oraz bliscy
2. Jest dr nauk i wykładowcą na Uniwersytecie w Hiroshimie,
a zajmuje się współczesnymi ludobójstwami

3. Uważa, że sprawa jest na tyle poważna, że nie można
jej lekceważyć

Co Ci jeszcze potrzeba, żeby zauważyć niebezpieczeństwo ? :o/
Nie chcesz się obudzić, to śpij spokojnie, co mi do tego.

zdar
=^..^= -,
farookhar

Kto nie jest humanistą, ten musi być faszystą.
http://www.youtube.com/watch?v=2Kjh9lQXLWk

9. Data: 2009-10-17 13:44:41

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"juda farookhar" <v...@i...pl>
> [...]

> dr nauk, który jest wykładowcą na Uniwersytecie w Hiroshimie,
> a zajmuje się współczesnymi zbrodniali ludobójstwa.

Więc cóż takiego widział ten człowiek w swoim natchnieniu proroczym?

> [...]
> =^..^= -,
> farookhar
>
> Kto nie jest humanistą, ten musi być faszystą.

Jeden tzw. Polak już był. Był Żydem urodzonym we Francji i do Francji
powrócił. Okrzyknięto go żydowskim twórcą "polskiego kina"
a zasłynął z gwałtu z premedytacją na 13- letnim dziecku i wpływów
jakie mieli jego opiekunowie chroniąc go przed wymiarem
sprawiedliwości pomimo rozesłania listu gończego Iterpolu.
Polanski to przybrane nazwisko tego Żyda.
Jakie jest prawdziwe nazwisko nagłaśnianego przez Ciebie
wizjomera, który występuje pod pseudonimem David Icek
i skąd wiesz że jest tzw. Polakiem?
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

10. Data: 2009-10-17 13:51:04

Od: "juda farookhar" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał

> Więc cóż takiego widział ten człowiek w swoim natchnieniu proroczym?
===
Nie w natchnieniu proroczym, lecz na filmach
i w drukiem spisanych dowodach przestępstwa,
które to dowody pobudziły austracką dziennikarkę
do oskarżenia własnego rządu, WHO i firm farmaceutycznych
produkujących szczepionkę przeciw grypie.

Dziwne, że o sprawie jest tak cicho, a o aferach hazardowych
i stoczniowych głośno, ale to znamienne dla faszystów,
że odwracają ludzką uwagę na coś ich zdaniem bardziej
gorszącego niż faszyzm, tj. na seks i handel.

> [...]
> Jakie jest prawdziwe nazwisko nagłaśnianego przez Ciebie
> wizjomera, który występuje pod pseudonimem David Icek

Śpij i giń w pizdu :o)
Czy Ty myślisz, że ja się tym będe przejmował,
że jakiś faszysta, jego żona i dzieci zdychają od jakiś
pomiganych szczepionek ? :o/ Owszem, żony i dzieci trochę
mi szkoda, bo jakoś nie mogę uwierzyć, że faszyzm jest przenoszony
drogą genetyczną.

zdar
=^..^= -,
farookhar

Kto nie jest humanistą, ten musi być faszystą.
http://www.youtube.com/watch?v=2Kjh9lQXLWk

Ten co krzyczał, że jest polskim szlachcicem.
Fajny wywiad ;)
Dlaczego omija się pewne wydarzenia z Powstania?
Zagadka (medialna)
XLa gra...