Re: Rzekoma pandemia grypy

From: "Robakks" <R...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Rzekoma pandemia grypy
Date: Sat, 17 Oct 2009 15:44:41 +0200

"juda farookhar" <v...@i...pl>
news:hbcffr$3fd$1@news.interia.pl...
> Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał

> ==
> Nie mnie się uroiło pierwszemu, lecz Polakowi z kanady,
> dr nauk, który jest wykładowcą na Uniwersytecie w Hiroshimie,
> a zajmuje się współczesnymi zbrodniali ludobójstwa.

Więc cóż takiego widział ten człowiek w swoim natchnieniu proroczym?

> [...]
>
> 1. Polak wraca z Kanady do Polski, bo uważa, że naród jest zagrożony
> no i jego rodzina oraz bliscy
> 2. Jest dr nauk i wykładowcą na Uniwersytecie w Hiroshimie,
> a zajmuje się współczesnymi ludobójstwami
>
> 3. Uważa, że sprawa jest na tyle poważna, że nie można
> jej lekceważyć
>
> Co Ci jeszcze potrzeba, żeby zauważyć niebezpieczeństwo ? :o/
> Nie chcesz się obudzić, to śpij spokojnie, co mi do tego.
>
> zdar
> =^..^= -,
> farookhar
>
> Kto nie jest humanistą, ten musi być faszystą.

Jeden tzw. Polak już był. Był Żydem urodzonym we Francji i do Francji
powrócił. Okrzyknięto go żydowskim twórcą "polskiego kina"
a zasłynął z gwałtu z premedytacją na 13- letnim dziecku i wpływów
jakie mieli jego opiekunowie chroniąc go przed wymiarem
sprawiedliwości pomimo rozesłania listu gończego Iterpolu.
Polanski to przybrane nazwisko tego Żyda.
Jakie jest prawdziwe nazwisko nagłaśnianego przez Ciebie
wizjomera, który występuje pod pseudonimem David Icek
i skąd wiesz że jest tzw. Polakiem?
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)