Re: Rzekoma pandemia grypy

Data: 2009-10-17 15:37:48
Temat: Re: Rzekoma pandemia grypy
Od: "Robakks" <R...@g...pl>

"juda =^..^= farookhar" <v...@i...pl>
news:hbcl7m$a5s$1@news.interia.pl...
> Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał

> ===
> Roman to przede wszystkim humanista,
> a to jest niezależne od wyznania, płci
> czy przynależności partyjne j czy plemiennej.
>
> Oceń, jak sam lubisz...

> Nie o to pytałem, faszyto, lecz o emocje seksualne w ogóle,
> geju.
>
> zdar
> =^..^= -,
> farookhar

A co mnie obchodzą emocje pedofila gwałcącego 13-to letnie
dziecko po nafaszerowaniu alkoholem i narkotykami.
W tym nie ma erotyzmu, a wyłącznie zwierzęcy popęd.
Co Ty wiesz JUDA o miłości mężczyzny do kobiety, jeśli
nie potrafisz odróżnić "spuszczenia się w młodą cipkę"
od 'współżycia płciowego'.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)