Re: Rzekoma pandemia grypy

41. Data: 2009-10-17 23:14:40

Temat: Re: Rzekoma pandemia grypy
Od: "juda.farookhar" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał

> Ubliżając mnie - wyrażasz zło.
===
Jesteś faszystą, prawdopodobnie gejem, z czego wynika
Twoja wrogość do stosunków seksualnych. Taka jest moja hipoteza.

> Ja nie odpowiadając na osobiste pytania działam dla Twojego dobra.
===
Pilnuj siebie, faszysto.

> Hańbisz się Ty JUDA krzewiąc podłość.
> Robakks
> *°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸
===
Podłe jest odwracanie się dupą do człowieka
i nie odpowiadanie na jego wołanie.

zdar
farookhar

42. Data: 2009-10-18 08:07:49

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"juda.farookhar" <v...@i...pl>
> Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał

> ===
> Jesteś faszystą, prawdopodobnie gejem, z czego wynika
> Twoja wrogość do stosunków seksualnych. Taka jest moja hipoteza.

Fałszywa hipoteza, a na dodatek personalna.
To co Ty myślisz lub wmawiasz sobie i innym na mój temat
- nie ma związku z dr. Ickiem. Ściemniasz JUDA@.

> [...]
> Pilnuj siebie, faszysto.
> ===
> Podłe jest odwracanie się dupą do człowieka

Może odpowiadam, ale słuchając nie słyszysz? hę? :-)

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

Ten co krzyczał, że jest polskim szlachcicem.
Fajny wywiad ;)
Dlaczego omija się pewne wydarzenia z Powstania?
Zagadka (medialna)
XLa gra...