Re: Rzekoma pandemia grypy

11. Data: 2009-10-20 08:31:57

Temat: Re: Rzekoma pandemia grypy
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Józefina" <k...@p...onet.pl>
news:00a0046d-9b70-4222-bc69-ae8bd10d17f4@m11g2000vb
l.googlegroups.com...

> [...]
> podstawowej wiedzy czy jakieś coś, to sa fantasmagorie czy konkrety?
> Czy skupiska liter to poemat? Ja te litery układam w logicznym dla
> mnie porządku, ale wpierw musiałam się ich nauczyć - nie?
> Człowieku przecież nie można się czegoś nauczyć z pustki - czy to
> takie nie logiczne?
> Ps Jak zechce Cię bezczelnie zjechać jak chama ,to zrobię to
> bezpośrednio bez świńskiej inteligencji. Wiesz jak prostak potrafi
> najlepiej - z grubej rury i po grubiańsku. Potrafię zapewniam, a na
> razie pytam. Nie chcesz odpowiedzieć ok spadam.

Jeśli zdanie proste:
~~
[...]
więc jeśli to zdanie kojarzy Ci się wyłącznie z atakiem personalnym na
autora -co zademonstrowałaś- to jednoznacznie się określasz:
nie interesuje Cię treść przekazu lecz zrobienie z autora idioty.
Nie szukaj mnie problemów, lecz zastanów się nad sobą
i nad swoją reakcją. OK?
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

12. Data: 2009-10-20 08:43:02

Od: Józefina <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

-...@m...googlegroup
s.com...

> Jeśli zdanie proste:
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~
> [...]
>    - a są ciekawi odpowiedzi na pytanie:
>    czy wszechświat powstał - czy był zawsze"
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~
> [...]
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości i nie tylko :)- Ukryj cytowany tekst -

Ok Edi mam dość... to ponad moje siły i najwyraźniej możliwości
intelektualne - jestem wykończona. Dzięki za cokolwiek.
Trzymsie.

Józefinka

13. Data: 2009-10-20 08:53:44

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Józefina" <k...@p...onet.pl>
c.googlegroups.com...
-...@m...googlegroup
s.com...

~~
~~

> Ok Edi mam dość... to ponad moje siły i najwyraźniej możliwości
> intelektualne - jestem wykończona. Dzięki za cokolwiek.
> Trzymsie.
> Józefinka

Ponad Twoje siły jest zrozumienie zdania prostego:
~~
[...]
Ci pierwsi to wierzący w religie teistyczne
Ci drudzy to wierzący w religie ateistyczne
Ci trzeci to gleba na której wyrasta New Age
Co Cię tak przeraziło w tym prostym zdaniu?
Brak linków, brak dowodów, prawda oczywista?
Potrafisz odpowiedzieć dlaczego nie umiesz odpowiedzieć? :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

14. Data: 2009-10-20 09:12:05

Od: Józefina <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Paź, 10:53, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:
> "Józefina" <k...@p...onet.pl>
bc.googlegroups.com...

-...@m...googlegroup
s.com...

~~
~~

> Ponad Twoje siły jest zrozumienie zdania prostego:
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~
> [...]
> - a są ciekawi odpowiedzi na pytanie:
> czy wszechświat powstał - czy był zawsze"
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~
> Ci pierwsi to wierzący w religie teistyczne
> Ci drudzy to wierzący w religie ateistyczne
> Ci trzeci to gleba na której wyrasta New Age
> Co Cię tak przeraziło w tym prostym zdaniu?

Przeraziło?...człowieku.
Ja się zabijam każdego dnia jak wsiadam za kółko...czym mnie ktoś
nastraszy- śmiercią?
Hahahah...dobre sobie...przyjedź podwiozę Cię samochodem, wtedy
zobaczysz czy mozna mnie nastrszyć.Nie mam niczego.
EOT dla tematu...zaczyna mnie wszytkto nudzić ;)
Józefinka

15. Data: 2009-10-20 09:24:59

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Józefina" <k...@p...onet.pl>
l.googlegroups.com...
c.googlegroups.com...
-...@m...googlegroup
s.com...

~~
~~

~~
~~

> [...]
> zobaczysz czy mozna mnie nastrszyć.Nie mam niczego.
> EOT dla tematu...zaczyna mnie wszytkto nudzić ;)

To sprawia wrażenie panicznej ucieczki, a panika jest wywolana strachem.
Zwierzęta w panice nie muszą zdawać sobie sprawy co tę panikę
wywołało. Jesteśmy zwierzętami - prawda? :-)
Potrafimy spółkować jak zwierzęta i gryźć się jak zwierzęta.
Różni nas tylko to, że my ludzie potafimy zadać pytanie:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"czy wszechświat powstał - czy był zawsze?"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Czy to właśnie to pytanie wywołało Twój strach? :-)
PS. Już nie chcesz zrozumieć New Age?
trudno... może innym razem.
pa!
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

16. Data: 2009-10-20 09:51:23

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"juda.farookhar" <v...@i...pl>
> "lajkonix" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał

> ===
> No cóż, odciąłem się od księdza, bo mnie wprawia w kiepskie wibracje...
> I teraz sobie przypominam, że w sumie zawsze wprawiał mnie w kiepskie
> wibracje.

To prawda. Uczyłem Cię myśleć, a myślenie przecież boli. :-)

> Radość, szukanie prawdy, otrzymanie szczerej odpowiedzi...
> zaprawionej współodczuwaniem z drugim małpoludem, itd., itp.
> zawsze wprowadzało mnie w fajowe wibracje.

samolub

> I choć rozpoznawałem w sumie dość nieomylnie,
> kto mnie wprowadza w złe, a kto w dobre, nie wierzyłem
> sam sobie, za to szukałem "naukowego" logicznego
> i rozumowego potwierdzenia tego, czego jakby od zawsze
> szukałem.

Założę się, że dalej nie wiesz czego szukasz.

> Ale teraz zrozumiałem, że to nie jest koniecznie
> niezbędne, bo samo odczuwanie jest ważniejsze i bardziej
> rozwojowe i twórcze od zrozumienia umysłowego. :o)
>
> zdar
> =^..^= -,
> farookhar

Zgadnij czego Robinsonowi na bezludnej wyspie brakuje
- a znajdziesz to czego szukasz... :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

17. Data: 2009-10-21 10:37:00

Od: Józefina <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Paź, 21:32, Janusz Wiszniewski <s...@a...pl> wrote:
> [...]
o NewAge nie będąc

> A np. o abdukcji słyszałaś kiedyś, czy też Twoje próby rozumowania
> drepczą jedynie wokół niezbyt skojarzonego terminu dedukcji?
> Myślisz, że choćby takiemu miernemu kaznodziei jak Kopernikowi ktoś
> zapodał jakieś źródła lub linki, żeby mógł stwierdzić i następnie
> potwierdzić najbardziej oczywistą i naoczną rzecz?
>
> --
> Pozdrawiam,
> Janusz Wiszniewski- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Auuuuććć szczypiesz mnie brutaluuuu.
Kopernik nie doszedł by do żadnych wniosków bez choćby podstawowego
oprzyrządowania - o ile rozumiem co masz na myśli. Choć nie przeczę,
w swej pracy zapewne mógł kierować się sugestiami mniej odważnych
"heretyków". A choć rzecz była oczywista, czasy takie nie były -
ryzykował on by się przysłużyć i ostwić wiedze dla pospołu.
Józefinka poszczypana uszczypliwościami

ps. przykro mi ale nie mam tyle połączeń by zostaś idealną filozofką :
(
Józefinka poszczypana uszczypliwościami wrednego filozofa :P

18. Data: 2009-10-22 09:58:42

Od: Józefina <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Paź, 22:42, Janusz Wiszniewski <s...@a...pl> wrote:

> Nie wiedziałem, że nie stać cię nawet na rzetelną tożsamość w usenecie,
> inaczej nie byłoby nawet owej uszczypliwości.
> Nie byłoby jej z pewnością także, gdybyś braki w edukacji uzupełniała za
> pomocą nauki, zamiast nieco infantylnego i trochę męczącego bablania w
> necie.
> --
> Janusz Wiszniewski

Brak konkretnej tożsamości bywa czasem niezbędny (BTW a Twoja
tożsamość jest prawdziwa?) - w życiu realnym, zawsze jestem sobą
(przynajmniej się staram).
Co do zastąpienia moich luk wiedzą - uważam, że nie każdy może i musi
sie we wszystkim specjalizować.
Ja również mam jakąś tam wiedzę i w czymś się specjalizuję, niemniej
nie
upatrzyłam okoliczności by tym porozmawiać na grupie, bo to nie
dotyczy niczego o czym tu się dyskutuje(rzecz jasna nie mówię o
zawodzie).
Faktycznie może bez zastanowienia przyłączałam się do jakich tematów,
których nie rozumiem
i naiwnie proszę o logiczne wytłumaczenie.
Dzięki, Twoja wypowiedź dała mi do myślenia - jest dydaktyczna, muszę
to przemyśleć.

pozdrawiam
Józefinka

Piaskiem wyczarowane...