Re: Rzekoma pandemia grypy

From: "Robakks" <R...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Rzekoma pandemia grypy
Date: Tue, 20 Oct 2009 10:53:44 +0200
<hbem2j$aqe$1@inews.gazeta.pl> <hbfq9v$lvd$1@inews.gazeta.pl>
<hbfsbm$10g$1@inews.gazeta.pl> <hbfsk4$250$1@inews.gazeta.pl>
<hbgccj$mj1$1@news.interia.pl> <hbh40i$jv9$1@inews.gazeta.pl>
<9...@l...googlegroups.com>
<hbjjqk$rjm$1@news.wp.pl>
<f...@l...googlegroups.com>
<hbjqqg$hnf$1@inews.gazeta.pl>
<0...@m...googlegroups.com>
<hbjshs$nv4$1@inews.gazeta.pl>
<2...@e...googlegroups.com>

"Józefina" <k...@p...onet.pl>
news:203f077f-c156-48df-9a48-27813efbdaca@e34g2000vb
c.googlegroups.com...
> [...]
-...@m...googlegroup
s.com...

~~
~~

> Ok Edi mam dość... to ponad moje siły i najwyraźniej możliwości
> intelektualne - jestem wykończona. Dzięki za cokolwiek.
> Trzymsie.
> Józefinka

Ponad Twoje siły jest zrozumienie zdania prostego:
~~
[...]
Ci pierwsi to wierzący w religie teistyczne
Ci drudzy to wierzący w religie ateistyczne
Ci trzeci to gleba na której wyrasta New Age
Co Cię tak przeraziło w tym prostym zdaniu?
Brak linków, brak dowodów, prawda oczywista?
Potrafisz odpowiedzieć dlaczego nie umiesz odpowiedzieć? :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)