Kreacjonizm - zapraszamy na wykłady

1. Data: 2009-10-18 10:35:46

Temat: Kreacjonizm - zapraszamy na wykłady
Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://stwarzanie.wordpress.com/2009/10/06/czego-nie
-wiedzial-darwin/

Kreacjonizm - coraz bardziej panoszy się w umysłach ludzi
"religijnych". Czego Darwin nie wie? Myślę że tego, że religia nie ma
nic wspólnego z Bogiem ani żadną inną historyjką wysnutą na drodze
racjonalizacji. Religia jest największym dowodem na to że bliscy
jesteśmy szympansom, a układ siateczkowaty odziedziczyliśmy po rybach,
bo funkcjonalnie jest taki sam. Ośrodek bólu i przyjemności.
Wystarczy spojrzeć na całą specyfikację emocjonalną, zagłębić się w
sposób jej działania by zobaczyć że sposób osądzania sensu nie jest
doskonały i dzięki temu pierdolimy sobie różne "mądrości" i tworzymy
historie o panu Bogu! Dodatkowo sens działa hierarchicznie, czyli to
co powie samiec alfa (lub papa smerf w białej sutannie) ma większy dla
nas sens!

Religia to zespół reguł dla stada, więc jest to największy dowód na
naszą ewolucję!
Została stworzona w hierarchii stada dla wymuszenia posłuszeństwa
jednej właściwej idei.
Kreacjonizm to tylko pochodna racjonalizacji w tym wszystkim - efekt
uboczny, druga woda pierdolenia głupot po pierwszej fazie wciskania
religijnych bzdur.

2. Data: 2009-10-18 11:36:24

Temat: Re: Kreacjonizm - zapraszamy na wykłady
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jesus" <n...@p...onet.pl>
.googlegroups.com...
> [...]

> Kreacjonizm to tylko pochodna racjonalizacji w tym wszystkim - efekt
> uboczny, druga woda pierdolenia głupot po pierwszej fazie wciskania

Wiara w kreacjonizm wywodzi się zapewne ze słów żydówki, matki
Antiocha - która takimi słowami umacniała syna Nieba w "prawie
Mojżeszowym":
"Popatrz, synu mój, na niebo i na ziemię! Przyjrzyj się dokładnie
wszystkiemu, co je wypełnia, i pomyśl sobie, że Bóg stworzył to
wszystko z niczego. Tak też powołał do życia i ludzi."
źródło: II Księga Machabejska, 7:28 Biblia Warszawsko-Praska

Najważniejsze w tej wypowiedzi jest słowo: pomyśl
Matka nie mówi
"Bóg stworzył to wszystko z niczego"
ale mówi:
"pomyśl sobie, że Bóg stworzył to wszystko z niczego."

Pomyślenie sobie, że "Bóg stworzył to wszystko z niczego" absolutnie
nie oznacza, że faktycznie "Bóg stworzył to wszystko z niczego"
bo pomyśleć można sobie cokolwiek.
Pomyślany stwórca istnieje wyłącznie w myślach. Tak kreuje się Bogów
myślnych, a więc istniejących w wyobraźni.
przykład:
Bóg Alef Zerowy o mocy nielogicznej Alef0=2*Alef0
jest wykreowany na Boga w wyobraźni, w której logika nie występuje
nadając urojeniom moc odmóżdżającą.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~ c:psf,psp | apm
miłośnik mądrości i nie tylko :)

3. Data: 2009-10-18 11:44:22

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jesus" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

Spieprzaj fanatyku. Poza tym- NTG.

Chiron

4. Data: 2009-10-18 11:53:21

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Paź, 13:44, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> Spieprzaj fanatyku.

??
E, Ty, mosci gospodarz psp.
Nie przesadzaj.

> Poza tym- NTG.

A Twoje zydokomuny i priapizmy sa TG??

5. Data: 2009-10-18 12:13:52

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
v.googlegroups.com...
On 18 Paź, 13:44, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> Spieprzaj fanatyku.

??
E, Ty, mosci gospodarz psp.
Nie przesadzaj.
cytuję całość:
[...]

Jak to nie jest fanatyzm piszącego- to co jest fanatyzmem? Można zgdzać się
z kreacjonizmem- lub nie, ale spróbuj podyskutować np z "pierdoleniem sobie
różnych "mądrości"". No proszę o argument. Kto wie- może Ci się uda.

> Poza tym- NTG.

A Twoje zydokomuny i priapizmy sa TG?

Żydokomuny? Nie użyłem tego zwrotu. Sam temat jednak wyskoczył niejako
"obocznie"- i faktycznie jest NTG. Priapizm jak najbardziej na temat.
serdecznie pozdrawiam

Chiron

p.s.
czekam w takim razie na Twoje argumenty (objętnie, czy za czy przeciw)-
odnoszące się do tekstu, którego bronisz.

6. Data: 2009-10-18 12:18:39

Od: "juda.farookhar" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

===
Brat..., moim zdaniem zbyt uogólniasz... i akcenty kładziesz
nie na tym, co ważne.

Jesteś humanistą ? :o/

zdar
=^..^= -,
farookhar

Kto nie jest humanistą, ten musi być faszystą.
http://www.youtube.com/watch?v=2Kjh9lQXLWk

7. Data: 2009-10-18 12:29:54

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Paź, 14:13, "Chiron" <e...@p...com> wrote:
> p.s.
> czekam w takim razie na Twoje argumenty (objętnie, czy za czy przeciw)-
> odnoszące się do tekstu, którego bronisz.

Nie bronie tekstu.
Nie podoba mi sie Twoje zachowanie.

Ale, no cóz.
Podobno o gustach sie nie dyskutuje.

PS:
Zydokomuna to co najmniej ps polityka.
Priapizm zas, to dla mnie medycyna, nie psychologia.

8. Data: 2009-10-18 12:54:56

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" napisał:

> Priapizm zas, to dla mnie medycyna, nie psychologia.

Skoro się tu myli fizjologię z fizjonomią, to i priapizm może być
psychologią :/

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

9. Data: 2009-10-18 13:03:32

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...
> [...]
> czekam w takim razie na Twoje argumenty (objętnie, czy za czy przeciw)-
> odnoszące się do tekstu, którego bronisz.

Jak to nazwać? Erystyka? Z całą pewnością- manipulacja. Hanko: mamy albo dwa
teksty, albo dwóch dyskutantów, albo jedno i drugie. Ty starasz się wmówić,
że z jednej strony jest tekst, z którym się wprawdzie nie zgadzasz, ale z
drugiej jestem JA - i krytykujesz MNIE. Ściślej- moje zachowanie. To nie
kwestia gustu- ale twoj chęci dowalenia mi (tak to odbieram- nie po raz
pierwszy). OK- to Twój problem- i zgodnie z tematyką grupy- może fajnie
będzie, jak poszukasz sobie przyczyny- zamiast ściemniać, że z jednej strony
jest tekst- a z drugiej moje zachowanie?

serdecznei pozdrawiam

Chiron

PS:
Zydokomuna to co najmniej ps polityka.
Priapizm zas, to dla mnie medycyna, nie psychologia.
OK- nie mówię, że nie. Choć do zrozumienia zachowańglobcia psychologia jak
najbardziej jest niezbędna- a nawet psychiatria

10. Data: 2009-10-18 13:21:19

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Paź, 15:03, "Chiron" <e...@p...com> wrote:
> [...]

> teksty, albo dwóch dyskutantów, albo jedno i drugie. Ty starasz się wmówić,
> że z jednej strony jest tekst, z którym się wprawdzie nie zgadzasz,

Nigdzie czegos takiego NIE POWIEDZIALAM.
Napisalam to, co powyzej: Nie bronie tekstu.
Dla mnie to nie jest jednoznaczne z tym, co piszesz Ty.

> ale z
> drugiej jestem JA - i krytykujesz MNIE. Ściślej- moje zachowanie.

Tak.
Poniewaz zachowales sie dzisiaj jak udzielny ksiaze,
albo i wlasciciel psp.
Co znaczy: spieprzaj?
Czy na przyklad ja powiedzialam Ci kiedys: spieprzaj?
Czy Ty tutaj rzadzisz, ze komus kazesz stad SPIEPRZAC?

Nie pasuje mi to do Twoich dzialan pozagrupowych,
o ktorych tak wiele tu wspominales.
Do Twoich poszukiwan Prawdy i Dobra i do nieustannego
tegoz Dobra i Prawdy deklarowania.
Jak ktos taki moze powiedziec komukolwiek: spieprzaj?

> To nie
> kwestia gustu- ale twoj chęci dowalenia mi (tak to odbieram- nie po raz
> pierwszy).

Zle odbierasz.
I to jest TWOJ problem, a nie moj, jak piszesz ponizej.

> OK- to Twój problem- i zgodnie z tematyką grupy- może fajnie
> będzie, jak poszukasz sobie przyczyny- zamiast ściemniać, że z jednej strony
> jest tekst- a z drugiej moje zachowanie?

Jesli uwazasz, ze sciemniam, uwazaj sobie do woli.
Nie zamierzam Ci udowadniac, ze jest inaczej,
choc jest.

> [...]
> OK- nie mówię, że nie. Choć do zrozumienia zachowań globcia psychologia jak
> najbardziej jest niezbędna- a nawet psychiatria

Moim zdaniem wystarczy odrobina cierpliwosci.
:)

Pozdrawiam ze srodka NARESZCIE slonecznego
i usmiechnietego popołudnia.

Re: Rzekoma pandemia grypy
Piaskiem wyczarowane...
Re: Szopen, któryzostałpapieżem.. .