PANI PORUCZNIK...

1. Data: 2009-10-18 12:23:55

Temat: PANI PORUCZNIK...
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

He...he, jakaś pani porucznik gmera w mojej rodzinie szukając HAKÓW !!!

Temat śledztwa "MOJA" PEDOFILIA !!!

Uśmiałem się, ale to smutne jest...

2. Data: 2009-10-18 12:40:55

Temat: Re: PANI PORUCZNIK...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Oct 2009 14:23:55 +0200, Prawusek napisał(a):

> He...he, jakaś pani porucznik gmera w mojej rodzinie szukając HAKÓW !!!
>
> Temat śledztwa "MOJA" PEDOFILIA !!!
>
> Uśmiałem się, ale to smutne jest...

Może Ci zdjęcia wnuków znalazła w kompie i szuka możliwości awansu...
--

Ikselka.

3. Data: 2009-10-18 14:53:20

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Może Ci zdjęcia wnuków znalazła w kompie i szuka możliwości awansu...

Nie mam podchodzących... Prędzej moje - gdy miałem gołodupne zdjęcie (taka
moda "na cherubinka" była) mając parę miesięcy życia... No i te po
porodzie - jeszcze z zaciskiem na pepowinie, tylko co to ma do pedofilii.
To0 taka pedofilia jak to, że ktoś mając wycięte z gazety zdjęcie golaski
tryska na nią spermą, lub potrzebulska trze kolanami na widok gołego
męskiego tyłka... A co kogo obchodzi, że przed lustrem na suficie taka
Ramona pręży się i gnie...

Kreacjonizm - zapraszamy na wykłady
Re: Rzekoma pandemia grypy
Piaskiem wyczarowane...