Re: Rzekoma pandemia grypy

From: Józefina <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Rzekoma pandemia grypy
Date: Tue, 20 Oct 2009 01:20:18 -0700 (PDT)

On 20 Paź, 10:02, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:
> "tobeornottobe" <k...@p...onet.pl>news:f51545cb
-...@l...googlegroup
s.com...

> [...]
> a nie na niby - to zacznij od zdania prostego:
>
> "Być może są na świecie tacy ludzie, którzy nie wierzą, że wszechświat
> stworzył Bóg i nie wierzą, że wszechświat powstał w Wielkim Wybuchu
> - a są ciekawi odpowiedzi na pytanie:
> czy wszechświat powstał - czy był zawsze"
>
> Czy powyższe zdanie zawiera jakąś treść czy jest tylko fantasmagorią
> paranoika? Potrafisz postawić diagnozę i leczyć autora? :-)
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości i nie tylko :)- Ukryj cytowany tekst -

O widzisz... Twój problem polega na tym, że ja pisząc o fantasmagorii
paranoika piszę o Tobie i obrażam Ciebie w sposób wybrednie
zawoalowany. Otóż NIE. Nie mam na myśli Ciebie- pisząc o paranoiku i
jego fantasmagoriach. Tylko, że skąd mam wiedzieć mnie mając żadnej
podstawowej wiedzy czy jakieś coś, to sa fantasmagorie czy konkrety?
Czy skupiska liter to poemat? Ja te litery układam w logicznym dla
mnie porządku, ale wpierw musiałam się ich nauczyć - nie?
Człowieku przecież nie można się czegoś nauczyć z pustki - czy to
takie nie logiczne?
Ps Jak zechce Cię bezczelnie zjechać jak chama ,to zrobię to
bezpośrednio bez świńskiej inteligencji. Wiesz jak prostak potrafi
najlepiej - z grubej rury i po grubiańsku. Potrafię zapewniam, a na
razie pytam. Nie chcesz odpowiedzieć ok spadam.
to be or not to be