Re: Rzekoma pandemia grypy

następny post »
From: "Robakks" <R...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Rzekoma pandemia grypy
Date: Sun, 18 Oct 2009 11:10:38 +0200

"lajkonix" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>
news:hbek5r$50v$1@inews.gazeta.pl...

> Meisterstuck. Czysty meisterstick.
> Każdy pretekst jest dobry żeby napiętnować faszyzm, gejostwo,
> pedofilię. Tu, na załączonym obrazku, pretekstem jest pytanie
> czy amerykański Icek to to samo co polski kanadyjczyk (francuski
> zyd niby lata tylko w tle).
> Jeden mówi o doopie maryni a drugi o grypie - a cały wątek jest
> o faszyźmie, pedofilii i gejostwie. No a gdzie ta grypa?
> Nie no kuna, tego się nia da czytać.
> Lajkonix

Wątek wbrew pozorom nie jest ani o grypie, ani o faszyzmie, gejostwie,
pedofilii lecz o tym co wyłuskałem z wypowiedzi dr Dawida Icka:
"...gadaliśmy o wymiarach i tych rzeczach, wszystko to miało
dla mnie sens - ponieważ zawsze odrzucałem religię i zawsze
odrzucałem naukowe postrzeganie rzeczywistości"

Takich ludzi, którzy odrzucają religie i odrzucają tzw. naukowe
postrzeganie rzeczywistości (teorie) - stale przybywa. Po prostu
ludziom nie chce się już wierzyć w bajki i fantazje nawiedzonych.
Duchowo są niezagospodarowanym ogródkiem, a ruch New Age
ma z założenia uprawiać ten ogródek - stąd walka w obrębie
tego ruchu o to kto ma być przywódcą i jaki nadać ton.
wymowa jest taka:
skoro nie wierzysz, to "my" tak Cię ogłupimy, że uwierzysz.
Promowanie Icków na liderów New Age ma swoją wymowę:
"wszystko pod kontolą xxx" :-)
...a co to jest xxx trzeba zapytać AW-uni. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)