Re: Rzekoma pandemia grypy

Data: 2009-10-19 19:04:14
Temat: Re: Rzekoma pandemia grypy
Od: "Robakks" <R...@g...pl>

"lajkonix" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Może rzeczywiście niepotrzebnie piszę skoro i tak wiesz wszystko,
> faszysto. :-)
>
> Przezwisko faszysta też zaczerpnąłem od Judy. Ale chyba mnie
> nie znielubisz, co? W końcu stara mądrość ludowa powiada "kochajmy się jak
> bracia, a liczmy się jak żydzi.
>
> Lajkonix
> panta rei - wszystko w płynie

Tym razem Drogi Ludobójkoniksie napisałeś coś nowego czego
wcześniej nie było w Twoich wypowiedziach, a więc zrobiło się
ciekawie: przezwałeś mnie faszystą. :-)
Podajesz również wiarygodne źródło: brat JUDA.
A wiesz, że jemu po tym ostatnim odtruciu całkiem się
w główce-makówce pomieszało i wszystko mu się wydaje rzekome?
Rzekoma pandemia, rzekomi faszyści, rzekomi humaniści.
Jak sądzisz: czy sam sobie też się wydaje rzekomy? ;)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)