Re: "Rzepa" zmienia front, a może ubyło czytelników?

Data: 2017-08-22 17:04:10
Temat: Re: "Rzepa" zmienia front, a może ubyło czytelników?
Od: XL <i...@g...pl>

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Nie zmieniaj tematu.

Wręcz się go trzymam i ani na chwilę nie puszczam.

PAD (także "jego" veto, he he) jest NADAL jednym z najmocniejszych
elementów w polityce PiS i służy tej polityce niezmiennie.
Jeśli przeciwnicy PiS tego nie widzą, to znaczy, że PiS przez 8 lat
PO-wskiego matriksu wykorzystał czas i zdążył się NAPRAWDĘ bardzo dobrze
przygotować - co JA widzę od początku, jak i teraz :-))

> Chodzi o to, czy PAD gra nadal z PiS-em w jednej
> drużynie dla dobra społeczeństwa czy myśli wyłącznie o własnej karierze
> politycznej. Czy jest niedojrzałym wyrostkiem czy też dojrzałym
> przywódcą i społecznym reformatorem.

Coś jest dla Ciebie niejasne w moim "Nigdy nie traficie za PiS-em"?
Seriously?
:-))