Rzęsy jak malowane

1. Data: 2002-08-01 13:59:00

Temat: Rzęsy jak malowane
Od: "przyklejka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Przed chwilą wróciłam od kosmetyczki.
Zrobiłam sobie w gabinecie rzęsy w kolorze
czerni ( tzw. henne). Brwi nie robiłam bo mi nie
wyblakły tak jak rzęsy( są czarne). Nie wiem czemu wcześniej
nie spróbowałam.Polecam na lato ,super wyglądają jak
umalowane. Zapłaciłam 8 zł.
Pytałam również ( bo mam zamiar zrobić ) ile kosztuje
depilacja woskiem pod pachami - 15 zł. Spróbuje w poniedziałek
bo po pierwszym razie mogą się pojawić delikatne zaczerwienienia
( kropeczki po wyrwaniu włosków) choś nie muszą, a w niedziele
idę na wesele więc wole nie ryzykowac.
Acha, cena depilacji woskiem nóg to koszt 70 zł
Pytałam o wrastające włoski, kosmetyczka poradziła mi
porządny piling przed depilacją, żeby nie podrażniać zaraz po zabiegu.

Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2002-08-01 14:06:05

Temat: Re: Rzęsy jak malowane
Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

przyklejka wrote:

> Zrobiłam sobie w gabinecie rzęsy w kolorze
> czerni ( tzw. henne).

A mozna ufarbowac na jakis jasniejszy kolor? Jako, zem blondynka to
czern raczej zbyt bilaby po oczach/rzesach ;)
To po jakims czasie schodzi, bleknie ?
pzdr
agi

1. Data: 2002-08-01 14:07:11

Od: "przyklejka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mozna ufarbowac na jakis jasniejszy kolor? Jako, zem blondynka to
> czern raczej zbyt bilaby po oczach/rzesach ;)
> To po jakims czasie schodzi, bleknie ?

Tego nie wiem bo robiłam pierwszy raz
A jeśli chodzi o kolor to wiem , że jest jeszcze brąz,
ale być może jest i szary.
Kasia

1. Data: 2002-08-01 14:19:45

Temat: Odp: Rzęsy jak malowane
Od: "Joanna Gotlib" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tego nie wiem bo robiłam pierwszy raz
> A jeśli chodzi o kolor to wiem , że jest jeszcze brąz,
> ale być może jest i szary.
kosmetyczka dobiera kolor i natezenie henny od urody, dobra kosmetyczka
raczej nie zrobi blondynce czarnej.........
henne sie powinno robic raz w miesiacu jak ktos juz zacznie bo schodzi i
bleknie......

1. Data: 2002-08-01 14:23:28

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Gotlib wrote:

> henne sie powinno robic raz w miesiacu jak ktos juz zacznie bo schodzi i
> bleknie......

Czyli jak nie jestem w 100% przekonana to lepiej sie w to nie bawic?
pzdr
agi

1. Data: 2002-08-01 14:46:59

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agi ( fghfgh )" napisała ...

> Czyli jak nie jestem w 100% przekonana to lepiej sie w to nie bawic?

Ja bym spróbowała.
Henna nie tatuaż, nie robisz jej na całe życie.
Bleknąc bleknie, ale to znaczy tylko tyle, że po jakiś
4-6 tygodniach rzęsy wracają do koloru "wyjściowego",
jaśniejsze niż były na pewno się nie staną.
Moja kosmetyczka twierdzi, że dla rzęs korzystniejsza
jest henna niż codzienne malowanie tuszem.

Pozdrawiam !
Mała Mi

1. Data: 2002-08-01 14:49:43

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Gotlib" napisała ...

> kosmetyczka dobiera kolor i natezenie henny od urody, dobra kosmetyczka
> raczej nie zrobi blondynce czarnej.........

A dlaczego nie ?
Ciemne rzęsy pasują w zasadzie do każdego typu urody.
Gorzej z brwiami - tu faktycznie trzeba uważać,
bo łatwo przeholować i później przede wszystkim brwi
będzie w twarzy widać.

Pozdrawiam !
Mała Mi (blondynka z czarna henną na rzęsach)

1. Data: 2002-08-01 14:50:37

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mała Mi wrote:

> [...]
> jaśniejsze niż były na pewno się nie staną.
> Moja kosmetyczka twierdzi, że dla rzęs korzystniejsza
> jest henna niż codzienne malowanie tuszem.

O takie informacje mi chodzilo. Dziekuje.
pzdr
agi

1. Data: 2002-08-01 15:57:51

Od: "gosiak" <n...@p...spzoo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "przyklejka" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> W dobrym gabinecie są różne kolory henny. Schodzi najwcześniej po
miesiącu. Ale uwaga zbyt częste farbowanie rzęs może je znacznie osłabić, ze
względu na wodę utlenioną, którą dodaje się do rozrobienia henny.

Pozdrawiam

Gosiak

1. Data: 2002-08-01 19:04:18

Od: "Madzik" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik agi ( fghfgh ) <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

> O takie informacje mi chodzilo. Dziekuje.

Uwaga porzadkowa: wg mojej kosmetyczki, najszybciej schodzącym kolorem
jest szary, bo nie ma "czegos tam", co zawieraja inne kolory.
Magda

endermologie a beautytek
FEMI
peelingi