Rzetelne informacje o Verona Building [Crosspost]

31. Data: 2009-06-20 19:04:09

Temat: Re: Rzetelne informacje o Verona Building [Crosspost]
Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2009-06-20 09:53:22 +0200, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> said:

> hm z trzciny i drewna ciężko jest zbudować wysoki na kilka pięter budynek

A o cegle słyszał? Czy teraz w branży liczą się tylko wyroby które mają
trendy nazwę? Porotherm, Ytong... Jak coś nie jest markowe, nie ma
trendy nazwy, to napewno jest bueee....

--
DJ

32. Data: 2009-06-20 19:17:45

Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2009-06-20 10:03:15 +0200, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> said:

> daj nam skany twojego wpisu do izby inżynierów, bo piszesz tak
> zdecydowanie że musisz być jakimś rzeczoznawcą budowlanym.

Zdecydowanie spoza mafijnej samorządowej organizacji DOITIIB, stąd i
poglądy nie muszą przystawać do jedynie słusznych i miłościwie nam
panujących na rynku i w branży :)))
Przyznajmy szczerze i otwarcie - teraz nie buduje się dla ludzi -
buduje się wyłącznie dla zysku.
Tu przypomina mi się kawał...
Facet do sprzedawcy w warzywniaku:
- Panie, czy te ogórki nie pryskane???
- A ja tam nie wiem, to nie do jedzenia, to na sprzedaż.

Z wieloma produktami jest teraz podobnie, z budownictwem również.
Człowiek z potrzebą mieszkaniową weźmie wszystko co cieszy oko, i tak
się na tym nie zna.

--
DJ

33. Data: 2009-06-20 19:43:42

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

DJ wrote:

> Ciekawe czemu w blokowcach słychać jak sąsiad się kąpie, nawet jak
> nuci przy goleniu. Słychać jak pierdzi w kublu. I wiele innych
> ciekawych rzeczy słychać.
> Doskonałe pudełko rezonansowe... Ktoś coś wspominał o izolacji
> akustycznej? ;)))

bo sa źle wykonane...

idź do nowych wspaniałych domów z ceramiki też usłyszysz jak pierdzą
sąsiedzi.

już pisałem mieszkałem z bloku z wielkiej płyty i sąsiadów praktycznie nie
było słychać, nawet sąsiadki zza ściany co grała na pianinie a ja myślałem
że to ktoś gra gdzieś daleko.

34. Data: 2009-06-20 19:44:23

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

DJ wrote:

> A o cegle słyszał? Czy teraz w branży liczą się tylko wyroby które
> mają trendy nazwę? Porotherm, Ytong... Jak coś nie jest markowe, nie
> ma trendy nazwy, to napewno jest bueee....

kto zdrowy na umyśłe buduje z cegły :)

35. Data: 2009-06-20 19:45:19

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

DJ wrote:

> A sam sprawdzałeś (przez kilka lat przynajmniej), czy tylko tak Ci
> się wydaje?

a wczym poczuejsz różnicę?

36. Data: 2009-06-20 21:13:45

Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Jun 2009 20:54:51 +0200, DJ <j...@p...onet.pl>
wklepał(-a):

> [...]
>rzeczy słychać.
>Doskonałe pudełko rezonansowe... Ktoś coś wspominał o izolacji

U mnie było słychać głównie przez... rury C.O., które przechodziły przez stropy.
Także przez kanały wentylacyjne w łazience. A winda, którą miałem tuż za ścianą
zbytnio mi nie przeszkadzała.
Teraz (budynek z porothermu) znacznie bardziej przenoszą się odgłosy, nawet
niezbyt głośne rozmowy są słyszalne.

--
Sławomir Szyszło

37. Data: 2009-06-26 10:34:28

Od: Maciej Kulawik <m...@m...x.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Jun 2009 21:00:02 +0200, DJ napisał(a):

> Dla niezorientowanych dodam że chodzi również o mikroklimat przy
> materialach naturalnych (zachowanie odpowiedniej wilgotności,
> bezwładność cieplna), nie tylko o opakowanie "klocka" styropianem i
> wełną mineralną.

To wyjaśnij jeszcze dla laików, czemu to beton nie jest materiałem
naturalnym? Który z jego składników (piasek, cement, woda?) nie jest
"materiałem naturalnym"?

38. Data: 2009-06-26 18:31:00

Od: zil0g <z...@m...prl> szukaj wiadomości tego autora

*Maciej Kulawik* wdusil[a] knefle:

| To wyjaśnij jeszcze dla laików, czemu to beton nie jest materiałem
| naturalnym? Który z jego składników (piasek, cement, woda?) nie jest
| "materiałem naturalnym"?

Bo plyty maja taki nienaturalny prostopadloscienny ksztalt, w przeciwienstwie do
cegiel.

wycena robocizny - podłoga korkowa?
Ciśnienie wody w mieszkaniu
Napęd FAAC - fotokomórki
Z PSPolityka
panel prysznicowy deante Jaguar a bateria