SARS to "choroba legionistów"

1. Data: 2003-04-02 06:14:16

Temat: SARS to "choroba legionistów"
Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

1. czy to mozliwe aby SARS byla "choroba legionistów" ( znana przynajmniej od
kilku tysiecy lat ) --- a naukowcy pod presjią mediow dali sobie wmówic ze to
nowa choroba nie analizujac jej przebiegu do juz znanych chorób .

2. wiadomo że niektóre bakterie i wirusy upodobały sobie urzadzenie
klimatyzujące ( choroba legionistów pierwotnie rozwijała sie w łazniach ) -- a
wiec najlepszą metodą zapobiegania tej chorobie bedzie -- wylączenie
klimatyzatoró ( wszystkie przypadki choroby SARS byly zwiazane z HOTElAMI ,
klinikami , apartamentowcami -- czyli obiektó gdzie juz w standardzie jest
klimatyzacjia ) .

3. gdzie zglosic oficialnie takie podejrzenie ze SARS to choroba legionistów ??(
instytut kocha ?? tylko ze nie znam ani angielskiego ani niemieckiego ) .

e404

2. Data: 2003-04-02 06:33:48

Temat: Odp: SARS to "choroba legionistów"
Od: "Wojtek Chmielnicki" <e...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@n...onet.pl...
> 1. czy to mozliwe aby SARS byla "choroba legionistów"

Nie.

>( choroba legionistów pierwotnie rozwijała sie w łazniach )

To nie od rzymskich legionow to nazwa.... A i choroba nie jest znana od
'tysiecy lat', tylko od okolo trzydziestu.

> 3. gdzie zglosic oficialnie takie podejrzenie ze SARS to choroba
legionistów

Najlepiej nigdzie?

W.

3. Data: 2003-04-02 06:42:05

Temat: Re: SARS to "choroba legionistów"
Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> To nie od rzymskich legionow to nazwa.... A i choroba nie jest znana od
> 'tysiecy lat', tylko od okolo trzydziestu.

od trzydziestu jest opisana ( od epidemi w filadelfi ) ale wystepowala też
wczesniej . ze wystepowala wczesnej niech swiadczy fakt ze rozpoznana ją w
roznych miejscach na swiecie .

> legionistów
>
> Najlepiej nigdzie?

a gdybym sie pieral i chiał jak Lepper zrobić z siebie idote to gdzie zglaszać
??

4. Data: 2003-04-02 10:05:55

Od: "I.Tichy" <t...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> a gdybym sie pieral i chiał jak Lepper zrobić z siebie idote to gdzie
zglaszać
> ??

zgłoś do medycyny praktycznej ( oczywiśćie jako artykuł napisany zgodnie z
EBM )
lub też do jakiejś kliniki chorób zakaźnych , tylko fakt zrobisz z
siebie idiotę

pozdrawiam serdecznie Tichy

--
www.acn.waw.pl/tichy

5. Data: 2003-04-02 20:21:46

Od: "LUQU" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. czy to mozliwe aby SARS byla "choroba legionistów" ( znana
przynajmniej

NIE gdyz podstawowa roznica jest taka ze chorobe legionistów wywołuje
BAKTERIA Legionella pneumophila a SARS o ile mi wiadomo wywołuje WIRUS i
to chyba wystarczy.

Proponuje tego nigdzie nie zgłaszać ;-)

WZW B - jak z szczepieniem?
pytanie i prosba laika