[SERCE] - Brak pulsu (wazowagalista).

1. Data: 2006-07-25 08:31:25

Temat: [SERCE] - Brak pulsu (wazowagalista).
Od: Damian Kołkowski <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

Nie rozumię dlaczego automat do mierzenia ciśnienia _nie_wykrywa_ u mnie
pulsu.

Mam tak często jak się źle czuję, a teraz jak są takie upały to już w ogóle
źle mi sie chodzi.

Biorę leki: 2x betaloc zoc 50 + 2x isoptin 40.

Dzisiaj mierzyłem ciśnienie:
1. Na stojąco: 112/89 puls brak (9:17)
2. Idąc po mieszkaniu: 121/108 puls brak (9:22)

Kilka lt temu stwierdzili, że mam zespół wazowagalny mieszany i czesto napady
tachykardii, 2x zapalenie mięśnia sercowego, przerost lewej komory i
niedomykanie się zastawek jak mam tachykardię.

Coś da się z tym zrobić?

Pozdrówka,

--
{ Damian Kołkowski }{ http://kolkowski.neostrada.pl/ }
{ echo yc.2b.vxfjbxybxq | rot13 | rev | sed s/\\./@/ }

2. Data: 2006-07-25 08:37:43

Temat: Re: [SERCE] - Brak pulsu (wazowagalista).
Od: Damian Kołkowski <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

* Damian Kołkowski <d...@o...pl> [2006-07-25 10:31]:
> Dzisiaj mierzyłem ciśnienie:
> 1. Na stojąco: 112/89 puls brak (9:17)
> 2. Idąc po mieszkaniu: 121/108 puls brak (9:22)

Wystarczyło posiedzieć trochę spokojnie przy kompie i unieść nogi na fotel na
50 cm. i tak na siedząco miałem puls :-D

110/60 przy pulsie 50/min.

Także żaden ze mnie zombie ;-)

3. Data: 2006-07-25 08:48:46

Od: Damian Kołkowski <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

* Damian Kołkowski <d...@o...pl> [2006-07-25 10:37]:
> [...]
>
> Wystarczyło posiedzieć trochę spokojnie przy kompie i unieść nogi na fotel na
> 50 cm. i tak na siedząco miałem puls :-D

No a teraz miałem puls 65 przy 86/48.

Mam elektroniczny aparat MBO Digimed 16. Hmmmm.., chyba zawsze będę miał takie
sfiksowane wyniki...

4. Data: 2006-07-25 12:05:14

Od: "Marek." <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Z tej sytuacji palce na dowolną tętnicę i licz puls .
Konieczna jest kontrola lekarska , calodobowe monitorowanie EKG ?
Bo przy zaburzeniach rytmu , tez bradykardii elektroniczne aparaty do
mierzenia ciśnienia glupieją.
Marek

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 0630-1, 2006-07-24
Przetestowano na: 06-07-25 14:05:17

5. Data: 2006-07-25 12:27:09

Od: Damian Kołkowski <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

* Marek. <M...@p...fm> [2006-07-25 14:05]:
> Z tej sytuacji palce na dowolną tętnicę i licz puls .

Yhy, dobry pomysł.

> Konieczna jest kontrola lekarska , calodobowe monitorowanie EKG ?

Miałem holtera jakoś w 2002. No i stwierdzili tachykardię, a później dostałem
skierowanie do WCM w Opolu i tam stwierdzili jeszcze zespół wazowagalny
mieszany.

> Bo przy zaburzeniach rytmu , tez bradykardii elektroniczne aparaty do
> mierzenia ciśnienia glupieją.

Właśnie zaburzenia rytmu, ta moja pompka działa jakoś niestabilnie raz
szybciej, raz nie bije, a raz jedna komora stuka strasznie szybko, a druga
wolno.

11/11/2006 mam planową wizytę w SCCS w Zabrzu, także może jakieś inne leki
dostanę, bo się źle czuję jak chodzę.

Z dwoma palcami na szyji wyszło mi 56 na 60 sek.

Mierzone: for a in `seq 60` ; do clear && figlet $a && sleep 1 ; done

6. Data: 2006-07-25 12:58:41

Od: Damian Kołkowski <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

* Damian Kołkowski <d...@o...pl> [2006-07-25 14:27]:
> Mierzone: for a in `seq 60` ; do clear && figlet $a && sleep 1 ; done

Tak jeszcze lepiej:

for a in `seq -w 60 | sort -r` ; do clear && figlet $a && sleep 1 ; done

7. Data: 2006-07-25 13:08:13

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Jul 2006 14:05:14 +0200, Marek. wrote:

> Z tej sytuacji palce na dowolną tętnicę i licz puls .

O właśnie.

> Konieczna jest kontrola lekarska ,

Być może. Nie zaszkodzi w każdym razie.

> calodobowe monitorowanie EKG ?

Do tego jak na razie nie widać IMHO żadnych wskazań (poza chęcią
popisania się znajomością fajnej nazwy badania ;) ).

> Bo przy zaburzeniach rytmu , tez bradykardii elektroniczne aparaty do
> mierzenia ciśnienia glupieją.

O właśnie. Bo elektroniczne aparaty w ogóle głupie są. Kiedy
elektroniczny aparat pokazuje głupoty to w większości przypadków wina
aparatu, nie pacjenta. Trzeba po prostu zbadać ciśnienie i tętno
człowiekiem, nie aparatem;)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

8. Data: 2006-07-25 13:30:18

Od: "Marek." <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Skontaktuj się z swoim lekarzem rodzinnym. opisz dolegliwości. weź papiery
dokumentujące Twój dotychczasowy przebieg choroby.
Lekarz po zbadaniu conajmniej zrobi Ci EKG i podejmiecie rzazem decyzję o
dalszym sposobie postepowania : może dalsze leczenie i obserwacja w
warunkaczh szpitalnych ?

Marek

Ps. Uważaj na bardzo niskie lub mocno niemiarowe tętno.

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 0630-1, 2006-07-24
Przetestowano na: 06-07-25 15:30:20

9. Data: 2006-07-25 15:51:34

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Jul 2006 17:59:08 +0200, Marek. wrote:

> ps. a co widać bez na razie w literkach w internecie ? może widzisz obrazy ?
> słyszysz glosy ?
> Bo ja na razie nie ;-((

Czy mogę spytać o co chodzi?

10. Data: 2006-07-25 15:59:08

Od: "Marek." <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

:
: > calodobowe monitorowanie EKG ?
:
: Do tego jak na razie nie widać IMHO żadnych wskazań (poza chęcią
: popisania się znajomością fajnej nazwy badania ;) ).

nieźle zaszpanowałem
jak bym napisał :
24-GODZINNA REJESTRACJA EKG METODĄ HOLTERA
to pewnie
szpan by był lepszy
szkoda ;-(((
Marek
[...]

Przetestowano na: 06-07-25 17:59:14

usta- spuchnięte,suche,zaczer wienione[foto]
Fraxiparine [spam]
ćwiczenia wzroku
problemy z odbytem
[masaz] ksiazki L. Magiery