SEX - zwiazek

1. Data: 2007-01-03 18:26:29

Temat: SEX - zwiazek
Od: "PRZEMO" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!

Poznalem ostatnio dziewczyne, ktora jest dziewica. Udalo mi sie umowic z nia na
sex. Jestem troche zaangazowany emocjonalnie w to wszystko. Ona powiedziala
zebym nie oczekiwal od niej nic wiecej bo tego ne moze mi dac, jednak mozemy sie
wykorzystac sexualnie. Mowi ze to moze byc tylko luzna znajomosć.
Co byscie zrobili w takiej sytuacji? Jak sklonic ja do czegos wiecej?

2. Data: 2007-01-03 19:07:23

Temat: Re: SEX - zwiazek
Od: "Nawigator" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

"PRZEMO" <e...@o...pl> wrote in message
> [...]
> wykorzystac sexualnie. Mowi ze to moze byc tylko luzna znajomosć.
> Co byscie zrobili w takiej sytuacji? Jak sklonic ja do czegos wiecej?

Najpierw ja przelec bo ona tego chce. Pamietaj tez aby spuscic sie jak
bedzie ci robic loda
no i nie zapomnij o kale. Jezeli dobrze zrobisz to teraz to laska cie
pokocha na zawsze.
Pamietaj ze jestes szczesciarzem wiec lec bracie i ruchaj.

Nawi-gator

3. Data: 2007-01-03 19:39:33

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"PRZEMO" <e...@o...pl> wrote in message

> Co byscie zrobili w takiej sytuacji? Jak sklonic ja do czegos wiecej?

Kup jej gadzet z serii Anal intruder 3000
--

Bluzgacz
GG:5015

4. Data: 2007-01-03 19:50:09

Od: "mindhunter" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tam bym proponowal sprezentowac kulki analne z lozysk od traktora :>

5. Data: 2007-01-03 20:09:57

Od: es_ <es_uomikim@ALA_MA_KOTAop.pl> szukaj wiadomości tego autora

PRZEMO wrote:
> Witam !!!

Ją źą!

> [...]
> zebym nie oczekiwal od niej nic wiecej bo tego ne moze mi dac, jednak mozemy sie

"Możemy się wykorzystać sexualnie" - urzekło mnie to stwierdzenie =]

> Mowi ze to moze byc tylko luzna znajomosć.
> Co byscie zrobili w takiej sytuacji?

Ja bym się z nią przespał : >

> Jak sklonic ja do czegos wiecej?

Pójdź do wiedźmy mieszkającej pod wysoką wierzbą na zachodniej stronie
Łysej Góry i zanieś jej kłębek włosów tej dziewczyny i litr twojej
spermy, potem poczekaj tydzień wymów tajne zaklęcie ("zim zalabim, chrym
chrum") i w 3 piątek września 2013 dziewczyna będzie twoja. powodzenia!

--
"Przyjacielu, lepiej nas dobrze wypieprz zamiast prawić nam kazania.
Nawrócić nas nie zdołasz..." Marquis Donatien Alphonse François de Sade

6. Data: 2007-01-03 23:51:00

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PRZEMO" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nia na
> sex. Jestem troche zaangazowany emocjonalnie w to wszystko. Ona

wnioskuje ze jestes prawiczkiem, to jedyne co mam do napisania ;)

7. Data: 2007-01-04 04:15:49

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "es_" <es_uomikim@ALA_MA_KOTAop.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> "Przyjacielu, lepiej nas dobrze wypieprz zamiast prawić nam kazania.
> Nawrócić nas nie zdołasz..." Marquis Donatien Alphonse François de Sade

"zim zalabim, chrym chrum"?
Dobrze usłyszałem, moim muzułmańskim uchem?
(mam takie dodatkowe)
Z niemiecka to Zimmer.
A na Zalabii sporo zimmer.
Chrym chrum, nie wymaga komentarza.

Krótko. Umówiliście się w Zalabi na kopulację.
Dobrze domniemam?

Secks service ett

8. Data: 2007-01-04 04:21:30

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> A na Zalabii sporo zimmer.
> Chrym chrum, nie wymaga komentarza.
>
> Krótko. Umówiliście się w Zalabi na kopulację.

Osz... no jasne! Nie u Zalabli, a u zenobii.
W wa-wawce.
No jasne. Kody mi się pląkają :-)))

pozdry
ett
Miłej... no cóż... no tej.

begin 666 Skrót do ACDSee32.exe.lnk
M3 ````$4`@``````P ```````$:3````( @``"2&,INI:\8!"J/7.*IKQ@$`
MFZ9Y^SV^`0# % ```````0```````````````````&,`% `?4.!/T"#J.FD0
MHM@(`"LP,)T9`"-$.EP``````````````````````&V1& `Q``````"=-$*#
M$ A!0T13964S,@``' `R``# % `L)@\Z( A!0T13964S,BYE>&4`````3 ``
M`!P````!````' ```#(`````````2P```!8````#````,*X1$! ```!.5&YA
M,0!$.EQ!0T13964S,EQ!0T13964S,BYE>&4```L`1 `Z`%P`00!#`$0`4P!E
M`&4`,P`R`& ````#``"@6 ````````!M86QI;F]W<VMI,C P-@``-ODFGX_/
M9TZ':<C!-,F5H*G-U0:5U]H1D%9-961I83 V^2:?C\]G3H=IR,$TR96@J<W5
1!I77VA&05DUE9&EA, ``````
`
end

9. Data: 2007-01-06 00:18:38

Od: "Po" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kup jej gadzet z serii Anal intruder 3000

Jestes wierzacy?

Boska komedia na sposób watykański
Depresja i sens zycia
Co Nas łączy?