psycholog - wroclaw

1. Data: 2007-01-03 23:22:20

Temat: psycholog - wroclaw
Od: "bruno.schulz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Psycholog we Wroclawiu...ktos moze polecic dla 31latka? Chodzi mi o
osobe z doswiaczeniem, ktora nie pieprzy frazesow, nie pociesza, nie
klamie tylko potrafi choc przez chwile byc szczera do bolu.

--
bruno

2. Data: 2007-01-04 15:07:04

Temat: Re: psycholog - wroclaw
Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Psycholog we Wroclawiu...ktos moze polecic dla 31latka? Chodzi mi o
> osobe z doswiaczeniem, ktora nie pieprzy frazesow, nie pociesza, nie
> klamie tylko potrafi choc przez chwile byc szczera do bolu.

A czemu sądzisz, że potrzebujesz szczerości aż do bólu?
Może lepszy bylby obiektywizm.
30 latka z Wrocławia, też mam problemy :(ostatnio

3. Data: 2007-01-04 16:36:02

Od: "bruno.schulz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna napisał(a):

> A czemu sądzisz, że potrzebujesz szczerości aż do bólu?
> Może lepszy bylby obiektywizm.
> 30 latka z Wrocławia, też mam problemy :(ostatnio

Obiektywizm jest zazwyczaj bolesny;)
Jakbym mial problemy tylko ostatnio to bym nie szukal psychologa;)

4. Data: 2007-01-04 22:21:28

Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem psychologiem, ale chętnie pomogę, mogę wysłuchać, znaczy
przeczytać ;)
Ja ostatnio jestem zdołowana, bo straciłam pracę.
Mogę polecić dobrego psychiatrę Natalia Bekisz, pracuje w szpitalu i w
przychodni przy Orzeszkowej, wiem, że ma kontakty z psychologami, myślę, że
poleciłaby kogoś sensownego.
Pozdr, J.

5. Data: 2007-01-05 09:48:46

Od: "Warcaby" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli problemy nerwicowo depresyjne to polecam psychiatrę Cezarego
Maciejaka. Namiary znajdziesz w necie.

też czydziestolatek z wrocka (bez pracy - to do Joanny;)

6. Data: 2007-01-05 15:05:52

Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jakoś raźniej, że nie jest się samemu.
Jak sobie radzisz bez zajęcia?
Pozdrawiam, Asia

7. Data: 2007-01-05 23:00:52

Od: "Warcaby" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak sobie radzisz bez zajęcia?

Generalnie nie jest wesoło. Nerwica + brak pracy to kiepska kombinacja:)

Pozdr.

8. Data: 2007-01-06 00:03:56

Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czuje się podobnie.
A w jaki sposób szukasz zajęcia i czego szukasz?
U mnie jeszcze kłopoty w związku...
Rozpada się wszystko.

9. Data: 2007-01-06 00:37:08

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszyscy z Wrocławia... I nic tu po mnie... A też mi się wszystko
wali ... :(

Powodzenia

Pozdrawiam
Maja

10. Data: 2007-01-07 00:04:47

Od: "Jurq" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie musi byc psycholog, możesz mieć brata, siostre, przyjaciół.Szukaj tych
co mówia prawdę a nie to co chcesz usłyszeć. Wyjdź z siebie, zobacz co z
Tobą, czy cos nie tak.Bądź szczery ze samym sobą, wiek tu jest jednak ważny,
stopień zrozumnienia jest wprost proporcjonanly do przeżytych lat i
doświadczeń.WSZYSTKO JEDNAK MOŻNA POKONAĆ!Też to w to nie wierzyłem, praca,
rodzina, rozsypało sie jak domek z kart a teraz? A teraz ?Śmieję sie z tego,
All ok! Wsparcie paru osób pomogło mi, to jest nie do opisania...

s.com...

SEX - zwiazek
Boska komedia na sposób watykański
Depresja i sens zycia