teraz tylko lepiej

11. Data: 2006-05-10 09:37:11

Temat: Re: SIĘ OKAZAŁO!
Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e3s40t$8tk$1@bialystok.bsk.vectranet.pl Andrzej S.
<a...@b...vectranet.pl> pisze:

> [...]
> Znaczy powiedziala, ile może dać przy obecnych
> bilansach.
Nie o to chodzi. Szczytem bezczelności tego nadętego czupiradła jest
nazwanie podwyżki w kwocie 75-80 zł dla n-la zarabiajacego 1500 - bardzo
wysoką.
<cit>
"To są bardzo wysokie podwyżki. Jeśli ktoś zarabia netto załóżmy 1500
złotych, to podwyżka wyniesie 75-80 złotych na rękę - powiedziała
dziennikarzom wicepremier.
</cit>

> kiedy to nl. zarabiał 110% średniej krajowej i byl staly
> algorytm rewaloryzacji.
Nigdy nauczyciel nie zarabiał 110% średniej krajowej. O ile pamiętam, raz
zbliżyli się do 96%.
Rewaloryzacja jest, a jakże. Np. n-l mianowany od 2004 roku rewaloryzowany
był tak:
1666 - 1733 - 1742 (brutto),
dyplomowany:
1199 - 2080 - 2090 (oczywiście brutto).

Jotte

12. Data: 2006-05-10 13:10:02

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-05-10 00:50 +0200, Użytkownik Jotte napisał :

> Ręce i nogi się uginają...

Dlaczego? Po cholere Giertych obiecuje takie wspaniale 5% podwyzki? To
chyba dziecko w podstawowce potrafi obliczyc ile to wyjdzie na reke?Ale
no przeciez 5% tak cudownie brzmi, prawda? Przynajmniej Gilowska nie
mydli oczu, ze to takie kokosy beda.

Nie, nie popieram naszego rzadu. Gilowskiej wobec tego tez nie.

--
Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
/SPRZĄTAM PO MOIM PSIE/

13. Data: 2006-05-10 18:46:28

Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e3soo1$iun$1@atlantis.news.tpi.pl [edymon]
<m...@a...pl> pisze:

> Dlaczego?
No bo jak można wierzyć, że ten koczkodan nie łże?

> Przynajmniej Gilowska nie
> mydli oczu, ze to takie kokosy beda.
Jak nie, jak tak:
[...]

PS. Już raz Cię chciałem spytać: czemu Ty kradniesz telewizory z psem? Bez
psa się nie da? ;)

dwa lata filologii polskiej w rok
czy H. Muszyński był komunistą?
czysta ekonomia,najwyzsze stawki,troche sportu
psychologia dziecięca
Szkola ksztalcaca w e-marketingu