SLEDZIE SMAZONE

11. Data: 2011-03-14 06:42:59

Temat: Re: SLEDZIE SMAZONE
Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:ilcq15$q1t$1@news.onet.pl...

> Szoł mi, gdzie powyżej stoi "panierowane".

a tu:
"..."Stokrotka" <o...@a...pl> wrote in message

> Ciasto robi się na piwie.

Wolałem wypić.To nie miały być śledzie w cieście, a tylko panierowane. ..."

12. Data: 2011-03-27 09:10:03

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

http://www.youtube.com/watch?v=iwg85n0KIEQ

13. Data: 2011-03-28 17:12:06

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-10 23:23, Panslavista pisze:
> Świeże śledzie wymyć, posolić, wytarzać w mące i smażyć.

jesteś pierwszym, który na to wpadł. Gratuluję!

14. Data: 2011-03-28 17:42:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Mar 2011 19:12:06 +0200, Diabełson napisał(a):

> jesteś pierwszym, który na to wpadł. Gratuluję!

Na co ty wpadłeś? co zaprezentowałeś tutaj ciekawego poza swoimi wypocinami
pseudowieszczowskimi? o co wzbogaciłeś grupę?
Może ktoś coś przypomni?

15. Data: 2011-03-28 17:58:20

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-28 19:42, Ikselka pisze:

> Na co ty wpadłeś? co zaprezentowałeś tutaj ciekawego poza swoimi wypocinami
> pseudowieszczowskimi? o co wzbogaciłeś grupę?
> Może ktoś coś przypomni?

nie piszę, żeby wzbogacać grupę, od tego jesteś ty :)
a jak bardzo ci to nie wychodzi to już wszyscy wiemy

16. Data: 2011-03-28 18:09:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Mar 2011 19:58:20 +0200, Diabełson napisał(a):

> nie piszę, żeby wzbogacać grupę, od tego jesteś ty :)
> a jak bardzo ci to nie wychodzi to już wszyscy wiemy

Znowu głosy? znowu multiplikacja? chcesz stworzyć sobie wyimaginowane tło
po(d)pierające - brzydki chłopiec, nie zażywa leków.

17. Data: 2011-03-29 18:24:28

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-28 20:09, Ikselka pisze:

> Znowu głosy? znowu multiplikacja? chcesz stworzyć sobie wyimaginowane tło
> po(d)pierające - brzydki chłopiec, nie zażywa leków.

wybacz, ale za idiotę to ja tutaj robię. Poza tym jestem znanym trolem,
ty zresztą też (co potwierdzi każdy piszący na tą grupę z wyjątkiem Pana
Sraki) jednak ty nigdy się do tego nie przyznasz. I to jest właśnie to
co mnie odróżnia od ciebie. Zdrowy samokrytycyzm, na który nigdy się nie
zdobędziesz zakompleksiony garkotłuku :)

18. Data: 2011-03-29 18:40:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Mar 2011 20:24:28 +0200, Diabełson napisał(a):

> [...]
> co mnie odróżnia od ciebie. Zdrowy samokrytycyzm, na który nigdy się nie
> zdobędziesz zakompleksiony garkotłuku :)

Długo ci zeszło z okresleniem się. Obstrukcja polekowa, ani chybi. No cóż,
coś za coś :-)

PS. "Garkotłuka" przemilczam - objawy psychosomatyczne i zwidy są typowe
przy twoim schorzeniu.

19. Data: 2011-03-30 19:52:50

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-29 20:40, Ikselka pisze:

> PS. "Garkotłuka" przemilczam - objawy psychosomatyczne i zwidy są typowe
> przy twoim schorzeniu.

skoro tak, to ja nie rozmawiam z przywidzeniami. Adieu

Gotowanie na parze w mikrofali
gałka muszkatołowa
Tortille/wrapsy odcinek 2
olej czy smalec?