SONAL

1. Data: 2004-05-17 13:32:50

Temat: SONAL
Od: "Maria" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy wiecie coś na temat leku SONAL? (prawdopodobnie na oprzyszczkę)

2. Data: 2004-05-17 18:39:38

Temat: Odp: SONAL
Od: "ram" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy wiecie coś na temat leku SONAL? (prawdopodobnie na oprzyszczkę)

SONOL
świetny , prosty , sztyft ułatwiający wysuszanie zmian opryszkowych ,
odkażający,
szybko zastosowany leczy lepiej od acykloviru.
no i cena :-)
2-3 zł
r.

3. Data: 2004-05-17 20:51:41

Temat: Re: SONAL
Od: "Walentyn" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może i leczy lepiej ale jeśli ktoś jest uczulony na salicylany to niestety
nie może stosować, poza tym nie wiem czy kwas acetylosalicylowy ma większą
skuteczność od typowo przeciwwirusowego acykloviru...

4. Data: 2004-05-18 10:59:27

Od: "ricky21" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem skąd pojawiła się informacja o kw. acetylosalicylowym. SONOL
zawiera metol , tymol i kw.salicylowy a to spora róznica bo dzialania inne.
Dobry i tani lek (kolo 3 zł)

5. Data: 2004-05-18 13:38:24

Od: "Walentyn" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, przepraszam moja pomyłka - oczywiście chodziło mi o kwas salicylowy.
Pisałem posta bezpośrednio po pracy w związku z tym to zamieszanie.
Nie kwestionuję tego, że jest to lek dobry i tani, jednak działanie
antywirusowe tego leku jest conajmniej mierne - leczenie objawów nie
przyczyny. Kwas salicylowy bowiem będzie wysuszał samą zmianę, mentol lekko
koił podrażnienie poprzez znieczulenie koncówek nerwów, ale działania
antywirusowego nie będzie wykazywał wcale.
Jakkolwiek wiadomo że wirusa opryszczki i tak nie da się wyleczyć.

6. Data: 2004-05-18 16:19:32

Temat: Odp: SONoL
Od: "ram" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakkolwiek wiadomo że wirusa opryszczki i tak nie da się wyleczyć.

Tysiące dowodów ( doświadczalnych),
qrde stary aptekarz jestem :-)
na błyskawiczne zagojenie i zmniejszenie zmian po sonolu,
a po acyklovirze co drugi pacjent chodzi z wysypana mordą :-)
r,

7. Data: 2004-05-19 07:55:33

Temat: Re: SONoL
Od: "Walentyn" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja się całkowicie zgadzam ... ale mówię tylko o tym że wirusa i tak się nie
usunie ...

APTECUS
APTECUS
APTECUS
Zespol Szkol Specjalnych nr 6 w Lodzi zaprasza
Pełny dostęp do serwisu "Annual Review"