SP

1. Data: 2003-05-05 17:02:16

Temat: SP
Od: "aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

od dawna mam duże problemy ze swoimi włosami, ne minie pół dnia i już mi się
przetłuszczają. Włosy musze myć codziennie. Czy możecie mi doradzic co
robić?? czy jest jakis szampon który by mi pomógł?? Słyszałam o szamponie
firmy SP czy one sa dobre??

pozdrowienia
aga

1. Data: 2003-05-05 19:54:10

Temat: Re: SP
Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przetłuszczają. Włosy musze myć codziennie. Czy możecie mi doradzic co
> robić?? czy jest jakis szampon który by mi pomógł?? Słyszałam o szamponie

Tej firmy nie znam, ale zawsze będę polecać Seboradin, szampon, balsam i
lotion. u mnie dały naprawdę dobre efekty, no i do tego włosy się
wzmacniają.
POzdrawiam.
Maga

1. Data: 2003-05-05 19:55:11

Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"aga" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> przetłuszczają. Włosy musze myć codziennie. Czy możecie mi doradzic co
> robić?? czy jest jakis szampon który by mi pomógł?? Słyszałam o szamponie

Moja babcia zawsze mi mowila, ze przetluszczajace sie wlosy najlepiej sie
plukac zaparzonymi ziolami (oczywiscie juz po ostygnieciu). Ale nie moge
sobie przypomniec o jakich ziolach mowila :(

Kania
GG: 299238

1. Data: 2003-05-06 08:52:32

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja babcia zawsze mi mowila, ze przetluszczajace sie wlosy najlepiej sie
> plukac zaparzonymi ziolami (oczywiscie juz po ostygnieciu). Ale nie moge
> sobie przypomniec o jakich ziolach mowila :(

pewnie o pokrzywie

A.

1. Data: 2003-05-06 09:11:02

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po pierwsze: przypuszczam, ze wiekszosc z nas myje wlosy codziennie, wiec
tym sie akurat nie przejmuj:)

Po drugie: jest kilka sposobow - czasem drastycznych, ale czego sie nie robi
dla urody:)) Nie wiem czy cos do siebie dopasujesz, ale mnie pomoglo.

1. Odstawic szampon dla wlosow przetluszczajacych sie. Takie szampony
przewaznie wysuszaja skore, przez co skora sie sama "dotluszcza" a efekt -
zupelnie dwrotny - widac na wlosach. Przestaw sie na szampony nawilzajace,
albo do wlosow delikatnych. Jesli mozesz to odloz tez suszarke.

2. Odstawic odzywki (na jakis czas przynajmniej). Albo uzywac tylko takich
do splukiwania. Generalnie im wiecej na wlosach tym wiecej sie do nich
przykleja w ciagu dnia, a to sprawia wrazenie ze wlosy sa tluste. To sie
odnosi tez do pianek, lakierow, wosku i innych rzeczy do stylizacji.

3. Krotka fryzurka - nad taka latwiej zapanowac.

4. Rozjasnic wlosy. Przy innych kolorach nie bardzo dziala - nie wiem czemu.

5. Uwaga: metoda bardzo drastyczna polecona przez znajoma fryzjerke (tego
nie mialam odwagi sprawdzic) - wziac na przetrzymanie:)). Jesli mozesz sobie
na to pozwolic (zadnych wyjsc, imprez itd) to sprobuj przez kilka dni nie
myc wlosow (wiem, bedziesz wygladac okropnie, ale moze warto). Uzasadnienie
cytuje: "jak sie rozleniwilo glowe, to teraz trzeba ja zmusic do pracy"

Warto tez zmienic tryb zycia: mniej stresu, zdrowsza dieta, czystsze
powietrze itd, itp...

pozdrawiam,
A.

1. Data: 2003-05-06 16:19:34

Od: i-Ra <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"aga" <a...@p...onet.pl> wrote:

>od dawna mam duże problemy ze swoimi włosami, ne minie pół dnia i już mi się
>przetłuszczają. Włosy musze myć codziennie. Czy możecie mi doradzic co
>robić??

mialam podobnie...
na przetluszczajace sie wlosy pomogla mi odzywka Sunsilk bez
splukiwania w takim smiesznym spryskiwaczu, wlosy mam po niej puszyste
i takie uniesione do gory u nasady, a zawsze mialam przyklepane, takie
plaskie - no wiesz, blee...
do mycia uzywam szamponu Seboradin z czarna rzepa - u mnie ta
kombinacja (szmpon + odzywka) sie sprawdza, moze Tobie tez pomoze :)

pozdrawiam
ajra

1. Data: 2003-05-09 07:25:10

Od: "Justyna" <J...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przetłuszczają. Włosy musze myć codziennie. Czy możecie mi doradzic co
> robić?? czy jest jakis szampon który by mi pomógł??

Witam,
ja też długo miałam podobny problem z włosami dopóki nie znalazłam naprawdę
dobrego szamponu- Clairol
Herbal Essences- Szampon oczyszczający do włosów przetłuszczających się. 400
ml koszt ok. 10zł ( W Rossmanie często w promocji)
Kiedyś myłam włosy codziennie, dziś co 2-3 dni

Polecam
Justyna

---

1. Data: 2003-05-10 08:49:06

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Justyna" <J...@p...fm> wrote:

> ja też długo miałam podobny problem z włosami dopóki nie znalazłam
> naprawdę dobrego szamponu- Clairol
> Herbal Essences- Szampon oczyszczający do włosów
> przetłuszczających się.

O właśnie. Ten szampon jest rewelacyjny nie tylko ze względu na świetne
działanie, ale i zapach:)))

--
pozdrowienia od mips

peeling
Cała prawda o trądziku!!! (2 tygodnie po wizycie u dermatologa)
spodnie:(((
naczynka
Jadowite kosmetyki-artykul z Wprost na lamach Wirtualnej P.