SPOTKANIE PSP 07.12.2001 WARSZAWA!!!!!!!!

1. Data: 2001-11-14 07:41:42

Temat: SPOTKANIE PSP 07.12.2001 WARSZAWA!!!!!!!!
Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszamy do wpisywania sie na liste!!!
Spotkanie prawdopodobnie odbedzie sie u Eryka w Piasecznie pod Warszawa!
wszystkie Dinozaury i Oseski mile widziane ;-)))

1. Oli (Oliwia) - 100%
2. Saulo (diabo) - 90%
3. ajtne (joa) - 70%
4. ambe - 70 %
5. guniek - 90%
6. defric - 70%
7. Rusalka - 90%
8. Mefisto - 90%
9. Daga - 70%
10. Eryk - 100%
11. Elizabeth (warunkowo)
12. Piotr Wołowik (80%)
13. Agnieszka

1. Data: 2001-11-14 08:02:26

Temat: Re: SPOTKANIE PSP 07.12.2001 WARSZAWA!!!!!!!!
Od: "j.smith" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dopiszcie tez mnie.
Niesmialy Osesek. Hi hi hi.

"Oliwia" <i...@p...onet.pl> wrote in message
> Zapraszamy do wpisywania sie na liste!!!
> Spotkanie prawdopodobnie odbedzie sie u Eryka w Piasecznie pod Warszawa!
> wszystkie Dinozaury i Oseski mile widziane ;-)))

> [...]
14 .j.smith 70%

1. Data: 2001-11-14 09:25:14

Od: "Agnieszka" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oliwia" <

> Zapraszamy do wpisywania sie na liste!!!
> Spotkanie prawdopodobnie odbedzie sie u Eryka w Piasecznie pod Warszawa!
> wszystkie Dinozaury i Oseski mile widziane ;-)))

> [...]

a w którym Piasecznie? bo na mapie Polski jest ich 14:)))
jeśli mowa o tym podwarszawskim to jak tam mozna się dostać? jestem z
Wrocławia i w stolicy mogę być najwcześniej ok 21 :(
wpiszę % jak poznam odp na moje pytanko:)
pozdrawiam:)

1. Data: 2001-11-14 09:29:12

Od: "Grzegorz Malicki" <g...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "j.smith" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Dopiszcie tez mnie.
> Niesmialy Osesek. Hi hi hi.

> 14 .j.smith 70%
15. Grzegorz Malicki
Co prawda nie udzielam sie na grupie, ale:
1) Czytam sobie od czasu do czasu rozne watki
2) Pomieszkuje w Piasecznie, wiec moge was odwiedzic :-)

Grzegorz Malicki
G...@m...com

1. Data: 2001-11-14 12:02:14

Od: "stm" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" wrote
> w którym Piasecznie? bo na mapie Polski jest ich 14:)))
> jeśli mowa o tym podwarszawskim to jak tam mozna się
dostać? jestem z
> Wrocławia i w stolicy mogę być najwcześniej ok 21 :(
cz6!
wysiadasz na dworcu centralnym (przy zalozeniu ze
przyjedziesz pociagiem:), przechodzisz 300m do metra,
przejezdzasz chyba 5 stacji (w strone kabat) wysiadasz na
stacji 'wilanowska', idziesz za tłumem 100m do pętli
autobusowej, na której koncu masz 709 i jedziesz 30min. do
konca (albo prawie do konca) albo 727 i wtedy pilnujesz
przystanku Piaseczno(nie da sie niezauwazyc:-)
szerokiej drogi
Marek

1. Data: 2001-11-14 12:45:59

Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> konca (albo prawie do konca) albo 727 i wtedy pilnujesz
> przystanku Piaseczno(nie da sie niezauwazyc:-)

Marek ma racje ... ale coby nie jezdzic po nocy bedziemy kombinowac transport z
centralnego ....

Oliwia

ps. Marku!!! a Ty nie wpisujesz sie na liste ???? ;-)) smialo!

1. Data: 2001-11-14 12:50:02

Od: "Agnieszka" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oliwia>

> Oliwia

hej:)
>Marku dzięki za perfekcyjny plan i Oliwio za dobre chęci i oczywiście za
,,dinozaura'':)))), wcale nie powiem nie:)))
zatem czekam na dalsze plany i decyzje, a może ktoś z Wrocławia wybiera się
na to spotkanie?
tą listę szczerych chęci uzupełniłabym zatem jeszcze o zadeklarowane miejsca
zamieszkania, o ile mogłoby to ułatwić życie nam wszystkim:))) (przyznajcie
się zatem gdzie pracujecie, uczycie się, żyjecie) mi nowej tu, na liście,
taka informacja bardzo się przyda:)
pozdrawiam Agnieszka:)

1. Data: 2001-11-14 13:05:40

Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> hej:)
> ,,dinozaura'':)))), wcale nie powiem nie:)))

juu huuuuu ;-))))))

> [...]
> tą listę szczerych chęci uzupełniłabym zatem jeszcze o zadeklarowane miejsca
> zamieszkania, o ile mogłoby to ułatwić życie nam wszystkim:)))

Aby sie dowiedziec gdzie niektorzy uczestnicy grupy mieszkaja ... zajrzyj na strone
tej grupy

http://www.psphome.htc.net.pl/

do dzialu O UŻYTKOWNIKACH i dalej -> Skad jestesmy ...

no no z Wroclaw reprezentuje calkiem liczna grupka ;-)

Oliwia ;-)

1. Data: 2001-11-14 19:05:49

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" <...@...com.pl>
> jeśli mowa o tym podwarszawskim to jak tam mozna się dostać?

Najpierw trzeba przyjechać do Krakowa a następnie pociągiem do Wawy z
brygadą małopolską ;)

1. Data: 2001-11-14 19:13:21

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Oliwia"
> no no z Wroclaw reprezentuje calkiem liczna grupka ;-)

To tylko teoria na papierze, bo praktyka pokazuje, że prawie nikt się z
tamtych okolic nie udziela, a jak się udzielał to na razie zamilkł.
Obecnie największą frekwencją wykazują się Warszawiacy :))))))
Zresztą tak samo jak na spotkaniu w Krakowie zagłuszyli wszystkich.
Teraz to nawet strach jechać na spotkanie, bo będzie tam multum Warszawiaków
i "zjedzą" niedobitki z południa Polski ;)
A co do frekwencji na spotkaniu:
Z praktyki wynika, że najczęściej odpadają ci co najwięcej % oferowali na
wejściu - smutna prawda, którą potwierdziło ostatnie spotkanie w Krakowie.

--
TNIJ CYTATY!!!

problemy z seksem:-(
OT Prosba...