Re: TANIO PERFUMY SPRZEDAM!!!!!!!

1. Data: 2003-02-26 18:09:35

Temat: Re: TANIO PERFUMY SPRZEDAM!!!!!!!
Od: "kofeinka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

straaaaaszne

1. Data: 2003-02-26 18:15:34

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" kofeinka " wrote:

> straaaaaszne

http://www.dialog.pl/dialog/internet/internet.php?id
=41

Polecam spojrzenie w zakładke : rodzaj ataku - spam email/usenet.

Dociera cos do Ciebie panienko, czy moze wysłac im zgłoszenie z podaniem
_wszystkich_ grup, które zaspamowałas?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-02-26 20:33:42

Od: "lalka" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyno przestan bo robisz soebie niesamowita antyreklamę !!!!!

zniesmaczona lalka

1. Data: 2003-02-26 23:37:04

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

: Dziewczyno przestan bo robisz soebie niesamowita antyreklamę !!!!!
:
: zniesmaczona lalka
:
:
Myśle, że jest na odwrót. To raczej Ty robisz sobie antyreklamę.
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-02-26 23:43:02

Temat: Re: SPROSTOWANIE DO LALKI
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b3jj2a$bvr$...@a...news.tpi.pl...
:
:
: : Dziewczyno przestan bo robisz soebie niesamowita antyreklamę !!!!!
: :
: : zniesmaczona lalka
: :
: :
: Myśle, że jest na odwrót. To raczej Ty robisz sobie antyreklamę.
: Pozdrawiam
: Kasia
:
:
Oj, przepraszam Cie bardzo, bardzo, bardzo!!!!
Myślałam, że to Kofeinka wypisuje...
Cofam, to nie było do Lalki!!!
Zapomniałam z pracy okularów, czytałam post kofeinki, potem Twój. Chciałam
odpowiedzieć kofeince, pomieszało mi się.
Pozdrawiam serdecznie :))))
Kasia

Re: TANIO PERFUMY SPRZEDAM!!!!!!!
Re: TANIO PERFUMY SPRZEDAM!!!!!!!