Re: SUKCES

Data: 2004-09-14 15:55:18
Temat: Re: SUKCES
Od: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl>

->J.E. Pyzol <- ci50fa$ihs$...@i...gazeta.pl naszkrobal/a:

> Ciekawe, ze akurat ty wlasnie probowales mnie kiedys przekonac, jak
> swobodnie mozna sobie na sieci uzywac... Na jakiej zasadzie, wiec,
> mialabym odczytywac twoje posty jako niosace jakakolwiek informacje o
> tobie ( i, rzecz jasna, twoich bliskich:)???

Gdzie... Niech pomyślę... pewnie w jakiejś prywatnej korespondencji,
którą to za moment przytoczysz... Oczywiście bez mojej zgody. Nie
przypominam sobie niczego takiego... ale ZARYZYKUJĘ. Zapodawaj!
Zaczęłaś, to dokończ. Być może to ja mam kiepską pamięć, a być może to
Ty Pyzolisz.

Czekam na cytat.

> Kaska

TT

--
Stawiam na priorytet kluczy emocjonalnych.
(...)