SZASZŁYKI

1. Data: 2009-06-16 03:56:12

Temat: Re: SZASZŁYKI
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:4a37fd57$0$19024$4c5ecfc7@fe1.usenet.com...

Uwaga - podszywaniec.

2. Data: 2009-06-16 11:52:39

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:171y4itjhcsh0.sljcyniuoo9j.dlg@40tude.net..

Czarny Chinczyk nogawki obwąchał
I Pani ciekawa obecności mojej
Szukała Pana dla potrzeby swojej.
;-)))))))))

3. Data: 2009-06-16 20:16:31

Temat: SZASZŁYKI
Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

MUCHY NA DZIKO-SZASZŁYK:

4 butelki -2 po napojach, 1 po piwie, jedna po tussipekcie...tak, 4
pułapki...rezultat: 11 much, 8 utopionych, pozostałe dobiłem kwasem spod
kapusty. Bez zbędnych ceregieli nadziałem mięsko na wykałaczki,
przedzielając owadzie tuszki kozami z nosa Marudy, potem do marynaty z
siuśków mojej wnusi księżniczki, gwiazdy ukraińskiego childporn.
Po doprawieniu kocim gównem z czosnkiem szaszłyki lądują na grillu z
atrapy mojego wartburga podpalanym zapalniczką z biedronki.
Rozkosz dla podniebienia każdego żydowskiego ortodoksa :D

4. Data: 2009-06-16 20:17:45

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> [...]
> atrapy mojego wartburga podpalanym zapalniczką z biedronki.
> Rozkosz dla podniebienia każdego żydowskiego ortodoksa :D

PYCHOTKA

--
! POSŁUSZEŃSTVVÓ !
! ÓÓÓ ! VV.VV. !

---
józnet jest nasz
! APD ! ÓÓÓ !

5. Data: 2009-06-16 20:23:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Jun 2009 22:16:31 +0200, Panslavista napisał(a):

> [...]
> atrapy mojego wartburga podpalanym zapalniczką z biedronki.
> Rozkosz dla podniebienia każdego żydowskiego ortodoksa :D

No dobra, to teraz pieluchę w zęby i spać, podszywku.

6. Data: 2009-06-16 20:23:31

Od: blondynka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Diabełson pisze:

> PYCHOTKA

ale syf tutaj macie

7. Data: 2009-06-16 21:52:34

Od: "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "blondynka" <k...@w...pl> napisał w
wiadomości news:h18vk6

> ale syf tutaj macie

Nie przejmuj się; tych pajaców którzy korespondują z trollami i wyciągają
ich ze śmietnika też tam wywalamy.
To żegnaj.

Feah

8. Data: 2009-06-16 22:11:23

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Feahisim pisze:
> [...]
> wiadomości news:h18vk6

> Nie przejmuj się; tych pajaców którzy korespondują z trollami i
> wyciągają ich ze śmietnika też tam wywalamy.

wykurwiaj

--
! POSŁUSZEŃSTVVÓ !
! ÓÓÓ ! VV.VV. !

---
józnet jest nasz
! APD ! ÓÓÓ !

9. Data: 2009-06-16 22:13:11

Od: blondynka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Feahisim pisze:
> [...]
> wiadomości news:h18vk6

> Nie przejmuj się; tych pajaców którzy korespondują z trollami i
> wyciągają ich ze śmietnika też tam wywalamy.

czepiasz sie mnie koleś, kobiet nienawidzisz co dziewczyny nie miałeś
prawiczku

10. Data: 2009-06-16 22:17:55

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> No dobra, to teraz pieluchę w zęby i spać, podszywku.

ja mam zęby w przeciwienstwie do ciebie szuflado w szklance chowana

Towar spod lady
co na piknik...
PYCHOTKA
siemię lniane i olej lniany