Sajgonki po mojemu...

1. Data: 2005-11-15 12:48:01

Temat: Sajgonki po mojemu...
Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnijto_> szukaj wiadomości tego autora

W sieci tesco dostępne są arkusiki ciasta ryżowego do sajgonek. W opakowaniu
jest chyba 8 arkusików, opakowanie kosztuje coś ok 1,70 zł
Jestem po kilku seriach tych sajgonek, ale zmodyfikowałem nieco podany na
opakowaniu przepis na nadzienie żeby sobie życia niekomplikowac i tak:

- mięsa nie dawałem, bo zasadniczo staram się mięsa nie jeść (nie
ortodoksyjnie, ale raczej nie jeść)
- zamiast kiełków soi które się ostatnio jakię cholernie drogie zrobiły
dałem seler (taki ze słoika, w zalewie)
- zamiast grzybów mun dałem namoczone i pocięte w cienkie paski suszone
grzyby maślak lub podgrzybek
- makaron ryżowy - dałem, ale za pierwszynm razem nie miałem i dałem zwykły

Reszta chyba w miarę jak w przepisie:
marchewa krojona w joliety
kapusta pekińska
jajco
oliwa
przyprawy,
sos sojowy

wszystko to oczywiście schlusniłem, wydrypiłem i bełtałem aż wydało głuche
stęknięcie.

Potem do arkusików, rach, ciach zawinąłem, do oleju i
pyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyycha.......
Mniam.
--
Jacakre
Bytom

dawałem też do niadzienia

2. Data: 2005-11-15 12:54:30

Temat: Re: Sajgonki po mojemu...
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Potem do arkusików, rach, ciach zawinąłem, do oleju i
> pyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyycha.......

polecasz jakie skonkretne arkusze?
i czy smazysz na glebokim oleju?
p.

3. Data: 2005-11-15 13:06:07

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Nov 2005 13:48:01 +0100, Waćpanna lub waćpan Jackare, w
wiadomości <news:dlclfh$23n$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> wszystko to oczywiście schlusniłem, wydrypiłem i bełtałem aż wydało głuche
> stęknięcie.

????
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

4. Data: 2005-11-15 13:14:43

Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnijto_> szukaj wiadomości tego autora

> polecasz jakie skonkretne arkusze?
> i czy smazysz na glebokim oleju?

widziałem tylko jeden rodzaj arkuszy ryżowych.

smaże na patelni, olej mniej więcej do połowy wysokości sajgonek- smaży się
to naprwdę szybko.
Trzebva uchwycić moment odpowiedniej temperatury. Patelnia teflonowa.
Sajgonki w momencie wkładania są mokre. Jeżeli coś będzie nie tak to mogą
przykeić się do dna patelni i rozwalić...więc polecam teflon
--
Jackare

5. Data: 2005-11-15 13:24:00

Od: "Kri$" <u...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> polecasz jakie skonkretne arkusze?
> i czy smazysz na glebokim oleju?
> p.

Witam
Mnie ta sztuka zwykle się nie udaje, sajgonki po prostu pękają i cenna
zawartość wypada z nich :-( Smażę zwykle w garnku do frytek, wkładam w
metalowym koszyczku do rozgrzanego oleju i zawsze pękają. Stosowałem nawet
podwójne arkusze i nic nie pomogło.
Pozdrawiam
Kri$P
pologk[MaUpa]wp(kropka)pl

*** Usuń z adresu co nie potrzebne ***

6. Data: 2005-11-15 13:37:28

Od: "batory" <b...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> grzyby maślak lub podgrzybek
> - makaron ryżowy - dałem, ale za pierwszynm razem nie miałem i dałem zwykły

Prawie jak sajgonki...

7. Data: 2005-11-15 17:56:43

Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnijto_> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zawartość wypada z nich :-( Smażę zwykle w garnku do frytek, wkładam w
> metalowym koszyczku do rozgrzanego oleju i zawsze pękają. Stosowałem nawet

tak jak pisałem wcześniej smaże na tefolnowanej patelni- zawse jest ok. Raz
jedyny spróbowałem na zwykłej- metalowej i od razu roladka sie przykleiła do
dna i rozwaliła. Przypuszczam że zimne, mokre ciasto klei sie do gorącego
koszyczka i to jest przyczyną.
--
Jackare
Bytom

8. Data: 2005-11-15 18:00:27

Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnijto_> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@b...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Prawie jak sajgonki...

no prawie- po usmażeniu i tak smakowały jak te smażone przez wietnamczyków
:)

Jak zrobić placki do kebabów ?
Mus czosnkowy???
Re: Wino do kurczaka z ryżem w sosie śmietanowo-ziołowym
Przepis na kurczaka :)
piwo korzenne