Sałatka -> POMOCY

1. Data: 2005-03-31 21:03:02

Temat: Sałatka -> POMOCY
Od: "olka" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Bardzo prosze pomozcie!! Potrzebuje przepis na jakas szybka urodzinowa
sałatkę (do zimnej płyty). Nie mam juz pomyslow a nie chcialabym sie
powtarzac.

Dzieki i pozdrawiam

olka

1. Data: 2005-03-31 21:38:42

Temat: Re: Sałatka -> POMOCY
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 31 mars 2005 ŕ 23:03:02, dans <d2horv$juc$1@nemesis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> Witam

> Bardzo prosze pomozcie!! Potrzebuje przepis na jakas szybka urodzinowa
> sałatkę (do zimnej płyty). Nie mam juz pomyslow a nie chcialabym sie
> powtarzac.

To oczywiscie zalezy od tego czego nie chcialabys powtarzac.

> Dzieki i pozdrawiam

Takoz. A propos, co to jest "zimna plyta", i czym to sie je ?

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2005-03-31 21:40:49

Od: Waldemar Krzok <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> To oczywiscie zalezy od tego czego nie chcialabys powtarzac.
no i ostatnio (no ostatni tydzień) było tu już kilkadziesiąt sałatek
różnistych
i chyba nie wszystkie robiłaś.
A jak już masz wszystkie przerobione, to powiedz, co masz w lodówce i
szafce.

> Takoz. A propos, co to jest "zimna plyta", i czym to sie je ?

pewnie kalte Platte. Przystawki na zimno.

Waldek

1. Data: 2005-03-31 21:56:56

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 31 mars 2005 ŕ 23:40:49, dans <d2hqpi$bbh$05$4@news.t-online.com> vous
écriviez :

> pewnie kalte Platte. Przystawki na zimno.

To, to "zimny bufet"... ta "zimna plyta" to na pewno cos zupelnie innego
;)

--
Niesz

1. Data: 2005-03-31 22:05:42

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olka" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Bardzo prosze pomozcie!! Potrzebuje przepis na jakas szybka urodzinowa
> sałatkę (do zimnej płyty). Nie mam juz pomyslow a nie chcialabym sie
> powtarzac.

Jesteś ze Śląska? :)

--
pozdrawiam, misiczka

Tak czy inaczej żeń się: jeśli znajdziesz dobrą żonę,
będziesz szczęśliwy, jeśli złą - zostaniesz filozofem
(Sokrates)
http://www.misiczka.com

1. Data: 2005-04-01 07:30:01

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. wrote:

> To, to "zimny bufet"... ta "zimna plyta" to na pewno cos zupelnie innego

pewnie nie. Wygląda na dosłowne tłumaczenie z niemieckiego. Chyba, że
komuś nawaliła płyta pieca ;-)

Waldek

1. Data: 2005-04-01 08:02:38

Od: "BasiaBjk " <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok <w...@c...de> napisał(a):

> pewnie nie. Wygląda na dosłowne tłumaczenie z niemieckiego. Chyba, że
> komuś nawaliła płyta pieca ;-)

Nie jestem pewna, jednak mi sie kołacze,że w jakiejś starej książce
kucharskiej spotkałam się z taką nazwą. Zimny bufet :)
--
pa, Basiabjk

1. Data: 2005-04-01 10:00:46

Od: "olka" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> Le jeudi 31 mars 2005 ŕ 23:03:02, dans <d2horv$juc$1@nemesis.news.tpi.pl>
vous écriviez :

U mnie zimna płyta to wszelkiego rodzaju przystawki na zimno, wędlinka,
serek, koreczki itp... Pojecia nie mam skad to sie wzielo.. Mieszkam w
Katowicach ale nie pochodze z jakiejs typowo slaskiej rodziny :)

A jak przepisu na szybka salatke nie mialam tak nie mam ;)

Pozdrwiam

wcale nie taka slaska

olka

1. Data: 2005-04-01 12:29:07

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 1 Apr 2005 12:00:46 +0200, Waćpanna lub Waćpan *olka*, w
wiadomości news:<news:d2j6e6$o3c$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> A jak przepisu na szybka salatke nie mialam tak nie mam ;)

poszukaj w archiwum to raz
dwa, masz wątek o sałątce z selera, wybierz sobie jakąś wersję, która Ci się
najbardziej "na oko" podoba
trzy - szynka, czerwona fasola, ogórki kiszone, jajka, szczypiorek, sól,
pieprz, majonez
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2005-04-01 15:51:39

Od: Piotr Gasiorek <p...@o...prl> szukaj wiadomości tego autora

siostra Ani, dnia Thu, 31 Mar 2005 23:56:56 +0200
w wiadomości <6846363975$20050331235657@ewcia.kloups> napisał(a):

> To, to "zimny bufet"... ta "zimna plyta" to na pewno cos zupelnie innego

Słowo daje, nie sądziłem, że naturalne dla mnie określenie "zimna płyta"
może zdradzić, że jestem ze Śląska :-)

--
Fumy chodzą parami albo całymi rodzinami wydając przy tym
charakterystyczne fumkanie i cipienie. Fumkanie jest oznaką

babka puchatka - totalna porazka
Popcorn slodki+mocno chrupiacy
Wok a elektrycznosc
Kus kus