Salix integra 'Hakuro nishiki' - odrosty.

1. Data: 2003-06-30 18:01:41

Temat: Salix integra 'Hakuro nishiki' - odrosty.
Od: "Qba" <q...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Jestem początkujacym ogrodniko-działkowcem. Jedną z moich zdobyczy jest
wierzba: Salix integra 'Hakuro nishiki' kształtowan jako niskie drzewko z
rozlozysta koroną. Co zrobić aby z pnia poniżej korony nie wyrastały pędy??
Na razie je obcinam, ale może jest jakieś smarowidło albo inny sposób??

Pozdrawiam.

Qba

2. Data: 2003-06-30 18:45:31

Temat: Odp: Salix integra 'Hakuro nishiki' - odrosty.
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qba <q...@r...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bdpu12$q5g$...@S...icm.edu.pl...
> [...]
pędy??
> Na razie je obcinam, ale może jest jakieś smarowidło albo inny sposób??

Owinąć bandażem ?
--
Pozdrawiam, Kaśka

3. Data: 2003-06-30 21:27:49

Temat: Re: Salix integra 'Hakuro nishiki' - odrosty.
Od: "Qba" <q...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> Użytkownik Qba <q...@r...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> [...]
Elastycznym, czy zwykłym???

Qba

Papryka chili
Czy moge przyciac jablonie?
Goryczka siedmiodzielna
wierzba płacząca szczepiona choruje-pomocy
Poświęcenie