Sama nie wiem co o tym myśleć...wesele

11. Data: 2003-08-21 09:23:19

Temat: Re: Re: Sama nie wiem co o tym myśleć...wesele
Od: "Agata" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 21 Aug 2003 10:53:43 +0200, Dunia wrote:

> A czy Twoj TZ zna tego kolege ?

Tak, dobrze się znają.

> Tak sie zastanawiam... ja chyba bym poszla, ale tylko wtedy, kiedy
> zapowiadalaby sie dobra zabawa, bo poswiecac sie nie lubie :)

Kolega świetnie tańczy:)

> dla dobrego samopoczucia mojego TZ pewnie wolalabym, zeby ten 'bliski
> kolega'
>
> nie byl np. moim ex ;)

Nie, nie jest moim ex, ale wydaje nam się, że się troszeczkę we mnie podkochuje:(

12. Data: 2003-08-21 09:40:56

Temat: Re: Sama nie wiem co o tym myśleć...wesele
Od: "Jola" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Jeśli masz jakiekolwiek watpliwosci to chyba nie do końca jestes przekonana
do słusznosci tego wyjazdu ,prawda?

> W pośpiechu zapomniałam dodać, że kolega jest zaproszony z osobą
> towarzyszącą i po prostu nie ma z kim iść itd (bo wyszło jakby to
> kolega się żenił:), a wesele jest 100 km od naszego miejsca
> zamieszkania.

Jak dla mnie to jest to conajmniej dziwne i z pewnością nie pojechałabym
nawet z bliskim kolegą...zresztą to zależy od waszego podejścia do takich
sytuacji.Odpowiedz sobie ,czy Ty nie miałabyś nic przeciwko aby to Twój TZ
wyjechał ze swoja bliska koleżanką....i wiesz już wszystko.
--
~ Jola ~
<Mów, co masz do powiedzenia, a nie to, co powinieneś>

13. Data: 2003-08-21 10:03:45

Od: "Dirschauer" <d...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata wrote:

> Nie, nie jest moim ex, ale wydaje nam się, że się troszeczkę we mnie
> podkochuje:(

A Tobie z tego powodu tak strasznie smuuutno... ;)

D.

14. Data: 2003-08-21 10:05:52

Od: "Dirschauer" <d...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> Gdyby moją żonę zaprosił ktoś a ona chciałby iśc potańczyć, to nie
> miałbym nic przeciw, bez żadnego podtesktu.

Ja też nic nie miałem, skończyło się rozwodem. Wszystko zależy od tego kim
jest (okaże) się dana żona. Czasami lepiej się przekonać o tym gdy jeszcze
jesteśmy piękni i młodzi, a nie starzy i brzydcy. :)

D.

15. Data: 2003-08-21 10:12:02

Od: "Agata" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 21 Aug 2003 12:03:45 +0200, Dirschauer wrote:

> A Tobie z tego powodu tak strasznie smuuutno... ;)
>
> D.

Raczej niezręcznie, bo go lubimy:)

16. Data: 2003-08-21 10:13:37

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Ja też nic nie miałem, skończyło się rozwodem. Wszystko zależy od tego kim
>jest (okaże) się dana żona. Czasami lepiej się przekonać o tym gdy jeszcze
>jesteśmy piękni i młodzi, a nie starzy i brzydcy. :)

No i co w zwiazku z tym ? Doradzalbys jej isc czy nie ? Bo nie zrozumialam.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

17. Data: 2003-08-21 10:22:46

Temat: Re: Re: Sama nie wiem co o tym my?lea...wesele
Od: "Jola" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Raczej niezręcznie, bo go lubimy:)

A nie uważasz przypadkiem ze może być jeszcze bardziej niezręcznie,kiedy
wyjedziesz nim sama?

18. Data: 2003-08-21 10:23:58

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Agata napisala:

[cut]

Jesli dobrze sie znaja, Ty wiesz, ze bedziesz sie dobrze bawila, a
'podkochiwanie' nie jest jednostronne ;), to ja na Twoim miejscu bym poszla.
Ale sama najlepiej znasz swojego TZ: czy bywa zazdrosny ? czy jest wobec Ciebie
szczery (mowi to, co mysli ?)

19. Data: 2003-08-21 10:26:53

Temat: Re: Re: Re: Sama nie wiem co o tym my?lea...wesele
Od: "Agata" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 21 Aug 2003 12:22:46 +0200, Jola wrote:

> A nie uważasz przypadkiem ze może być jeszcze bardziej
> niezręcznie,kiedy wyjedziesz nim sama? --

Być może, stąd moje pytanie.

20. Data: 2003-08-21 10:44:48

Temat: Re: Re: Re: Sama nie wiem co o tym myśleć...wesele
Od: "Agata" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 21 Aug 2003 12:23:58 +0200, Dunia wrote:

> [...]
> poszla. Ale sama najlepiej znasz swojego TZ: czy bywa zazdrosny ? czy
> jest wobec Ciebie szczery (mowi to, co mysli ?)

Bywa zazdrosny, ale nie zaborczy. Z tą szczerością, to sama nie wiem,
bo w zasadzie mam wrażenie, ze wszystko kręci się wokół mnie. Na
bardzo dużo jest w stanie mi "pozwolić", jeśli miałabym ochotę. No i
nie wiem czy tak właśnie myśli, czy chce mnie po prostu uszczęśliwić
(nawet, jeśli będzie siedział w domu i obgryzał paznokcie
zastanawiając się co w danej chwili robię). Ale trzyma fason:)

Witam
Pilnie potrzebna jest pomoc!
Sekty - Uwaga rodzice
ciężko... (długie)
problemy - nie tylko z teściami (długie)