Re: Samobójstwo, a płeć

Data: 2001-03-14 17:54:25
Temat: Re: Samobójstwo, a płeć
Od: "Asmira" <a...@p...onet.pl>

> Dziwne.
> czytalam sobie ostatnio cykl artykulow na temat depresji wlasnie i tam
> twierdzono (konkretny lekarz ale nie pamietam nazwiska) ze wsrod
> kobiet jest o 30% wiecej ofiar depresji niz wsrod mezczyzn.
> Co do liczby samobojstw to nie wiem.
> --

Tak sobie myślę - ale nie jest to potwierdzone żadnymi badaniami - że
mężczyzna z racji wychowania, kiedy jest już zdesperowany, a później
zdecydowany popełnić samobójstwo - zrobi to po prostu skuteczniej.
Dziewczyny to się nakombinują, najczęściej łapią jakieś medykamenty,
ewentualnie odkręcą gaz, no i przeważnie ktoś je na tym przyłapie, a wtedy
po frytkach. Facet najczęściej się wiesza (informacja z prywatnej rozmowy z
policjantem).

Asmira