Samoopalacz

1. Data: 2002-09-01 13:20:42

Temat: Samoopalacz
Od: "Emi" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów!
Chciałabym zapytać o dobry samoopalacz.No wiecie, taki,który nie zostawia
smug,ani marchewkowego koloru.
Będę wdzięczna.
Emi.

1. Data: 2002-09-01 17:23:13

Temat: Re: Samoopalacz
Od: "Iza Wójcik" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilam ostatnio z firmy Kolastyna najpierw do jasnej cery ale okazalo sie
ze nie ma prawie efektu wiec dokupilam do ciemnej karnacji i to bylo to.
Jestem bardzo zadowolona tym bardziej ze cena bardzo odpowiednia.
Iza Wójcik

1. Data: 2002-09-01 19:13:54

Od: "Martusia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie znam sie na innych samoopalaczach, ale uzywalam jeden samoopalacz, z
dość popularnej ostatnio firmy AVON- ten do ciala, dawal ladny kolor, ale
skora zaczynala "blednąć" po kilku dniach i moim zdaniem skora stawala sie
jasniejsza niz przed uzyciem samoopalacza. A moze przy kazdym tak jest?
Pozdrawiam
Martusia

1. Data: 2002-09-01 20:39:26

Od: "Myszka09" <m...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emi" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam grupowiczów!
> Chciałabym zapytać o dobry samoopalacz.No wiecie, taki,który nie zostawia
> [...]

Ja uzywam tak jak poprzedniczki kolastyny:) do ciala w sprayu- stosuje do
nog. Do twarzy uzywaLAM soraya do twarzy o jasnej karnacji- bylo to przed
opalaniem letnim, bylam zadowolona, efekt po 3 godzinach, ale dosc silny.
Trzymal sie na twarzy okolo 2-3 dni. Jednak po jakims miesiacu nie nadaje
sie juz do uzycia, zmienila sie konsystencja, moze dlatego, ze nie wkladalam
do lodowki jak byly upaly? Nie wiem.
W kazdym razie teraz uzywam Lancome Soleil, jestem zachwycona! Efekt bardzo
szybki, ladnie sie rozprowadza, szybko wchlania... super!
Ceny nie znam, bo dostalam w prezencie.
Pozdrawiam, Myszka09

1. Data: 2002-09-01 20:40:39

Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja po raz kolejny polce kolastyne (rowniez)
mam samoopalacz w spray'u do twarzy i ciala 'normal' i jestem baaaardzo
zdowolona.
plusy:
1.niedrogi
2. latwy w uzyciu (nietlusty, pieknie i szybko sie wchlania, nie plami
ubran, latwo sie rozprowadza - o smugi naprawde trzebaby sie postarac:)
3. ladnie pachnie, ja nie wyczuwam tam tego typowego samoopalaczowego
zapachu
4. ladna, delikatna opalenizna - na mojej skorze wyglada b. naturalnie, w
zadnym wypadku niepomaranczowo.
5. nie mam zastrzezen!
pozdrawiam
waniliowa
p..s uzywam go glownie do nog, czasem do reszty ciala, do twarzy mam yves
rocher, tez niezly, ale bardzo delikatny.

--
Na wrzosowiskach podziwiam motyla.
Nocami karmie nietoperze.

1. Data: 2002-09-01 20:45:31

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja po raz kolejny polce kolastyne (rowniez)

a jak długo Ci się trzyma taka opalenizna? czy może trzeba znim jak z
balsamem, czyli codziennie?

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2002-09-02 02:35:39

Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Asia" <r...@r...mm.pl> wrote

> a jak długo Ci się trzyma taka opalenizna? czy może trzeba znim jak z
> balsamem, czyli codziennie?

no fakt, nie za dlugo.
ale to tez kwestia indywidualna, zalezy ile razy dziennie sie czlowiek myje,
jak szybko sie odnawia skora itp.
ja smarowalam sie codziennie wieczorem prawie - ale nie sprawialo mi to
bolu, bo latwo sie rozprowadza i szybko wchlania. wlasnie zamiast
cowieczornego balsamowania:)
waniliowa

Uffff....
Pytanie o solarium