Samoopalacz - Lancom

1. Data: 2003-04-18 10:30:27

Temat: Samoopalacz - Lancom
Od: "anpaho" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko odnośnie samopalacza tej firmy ( nazwa w tytule). Czy któraś z
was go używała bądź używa i mogłaby się podzielić swoimi wrażeniami.
Zamierzam go kupić, bo słyszałam, że nie wydziela brzydkiego zapachu
charakterystycznego dla samoopalaczy.
Z góry dziękuję za wszelkie opinnie
Pozdrowienia
Anpaho

1. Data: 2003-04-18 10:48:50

Temat: Re: Samoopalacz - Lancom
Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

anpaho wrote:
> [...]
> wrażeniami. Zamierzam go kupić, bo słyszałam, że nie wydziela
> brzydkiego zapachu charakterystycznego dla samoopalaczy.

Oczywiscie niestety troche pachnie, ale moim zdaniem jest znakomity.
Delikatnie koloryzuje twarz, nawilza ja i nie pozostawia smug. Ja polecam.

--
star

1. Data: 2003-04-18 11:02:15

Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Anpaho napisała:
> Mam pytanko odnośnie  samopalacza tej firmy ( nazwa w tytule). Czy któraś z
> was go używała bądź używa i mogłaby się podzielić swoimi wrażeniami.

Witam,
Ja używałam samoopalacza tej firmy i jestem bardzo zadowolona. Przede wszystkim
daje bardzo naturalny kolor opalenizny i nie zostawia smug. Co do zapachu, to
niestety charakterystyczny zapaszek samoopalacza jest wyczuwalny, ale jak dla
mnie do zniesienia.

Pozdrawiam serdecznie w ten pochmurny, deszczowy dzień
Izabella

1. Data: 2003-04-18 12:57:17

Od: "anpaho" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "star" <s...@s...com> napisał w wiadomości

> Oczywiscie niestety troche pachnie, ale moim zdaniem jest znakomity.
> Delikatnie koloryzuje twarz, nawilza ja i nie pozostawia smug. Ja polecam.

Jeszce jedno małe pytanko :)
Wiem, że jest odzielnie samoopalacz do ciała i do twarzy (tej firmy). Czy
samoopalacza to ciała można używać do twrzy - jest coś o tym napisane w
instrukcji obsługi :) Byłoby, jak sądzę, wtedy taniej. A właściwie w jakich
granicach cenowych on się mieści?
Pozdrówka i dzięki
Anpaho

1. Data: 2003-04-18 16:18:05

Od: "kofeinka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> was go używała bądź używa i mogłaby się podzielić swoimi wrażeniami.
> Zamierzam go kupić, bo słyszałam, że nie wydziela brzydkiego zapachu

Samoopalacz jest super! Dla mnie narazie najlepszy .

1. Data: 2003-04-20 10:17:23

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anpaho" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> samoopalacza to ciała można używać do twrzy - jest coś o tym napisane w
> instrukcji obsługi :) Byłoby, jak sądzę, wtedy taniej.

Moim zdaniem jesli jest podzial na preparat do ciala i do twarzy to jest
jakis powod tego podzialu. Oba preparaty maja rozna konsystencje, ten do
twarzy jest zelem a ten do ciala takim plynem ze spryskiwaczem.

> A właściwie w jakich
> granicach cenowych on się mieści?

Niestety nie powiem ile w Polsce kosztuje bo ja zazwyczaj robie takie zakupy
w strefach wolnoclowych, a niestety nie pamietam ile zaplacilam.

--
star

Zrobiłam sobie kuku
[OT] Zyczenia :)