Samooszukiwanie

21. Data: 2007-06-23 13:11:44

Temat: Re: Samooszukiwanie
Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@w...pl> wrote in message
news:1182601394.487067.163650@k79g2000hse.googlegrou
ps.com...
On 23 Cze, 12:55, "Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote:
> <i...@w...pl> wrote in message

s.com...
> [...]
ups.com...

> [...]
> Nie podejmuje wobec Ciebie zadnych prob - skoncz juz z tymi
> podejrzeniami. Caly czas mowie tylko o sobie - ja, ja, ja... Jesli to
> Ciebie dotyka w jakikolwiek sposob, to juz tylko jest efekt Twojej
> nadwrazliwosci, ale to mnie nie dziwi. Dlatego nie mam pretensji,
> tylko ciagle tlumacze...

> razie

> Znowu pogrozki w moja (?) strone. Tyle juz sie natlumaczylam - ha,
> moge od poczatku. I tak moze do konca swiata.
>
> Opowiadam ci moje przejścia z ostatnich godzin - nie wiem, dlaczego

E tam - winna. Odbieram wprost
to, co piszesz, cytujac moj post.

:-)))))))) Ale mi sie "rymnelo" :-)))))))))))))

Tutaj kolejny rzęsisty deszcz. Wynosiłem śmieci do wora - dla śmieciarki,
poszedłem sobie na działkę pooglądać - groch Telefon już skończył - trzeba
wyrwać, obrać ze strąków, zebrać badyle kminku i dosuszyć w domu - w zeszłym
roku uciekł mi - zostało tylko 1kg nasion - do dzisiaj mam do pieczenia
chleba - zapach nie ten, co z torebki...
Ogórki zakwitły, pomidory piękne - będę musiał jakieś Dithane użyć...
Cebula załamuje się już. poczatek lata, a jakoby jesien...

22. Data: 2007-06-23 13:17:39

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 23 Cze, 14:19, "Maciej Woźniak" <m...@w...pl> wrote:

> Znaczy, obcy człowiek widzi Cię błędnie, a Ty sama widzisz
> się właściwie. Ciekawy punkt widzenia, szkoda, że mało
> obiektywny.

Gdzie jest powiedziane, ze to obcy widza nas obiektywnie? - osoba A
widzi/odbiera osobe B jak najbardziej subiektywnie, podobnie jak kazdy
inny element swego otoczenia :-)
Wiec jesli mamy swoj(!) sad o sobie opierac na subiektywnych ocenach
innych, to juz lepiej na subiektywnych-wlasnych; proby absolutnego
polegania na opinii obcych koncza sie najczesciej tragicznie... bo
odrzucamy siebie. To nie jest zgodne z psychika ZDROWEGO czlowieka i w
tym momencie nie jestesmy juz jednoscia ciala i psychiki. czyli -
tylko glupcy/chorzy widza siebie oczyma innych...

23. Data: 2007-06-23 13:35:36

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 23 Cze, 15:11, "Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> Cebula załamuje się już. poczatek lata, a jakoby jesien...- Ukryj cytowany tekst -

I u mnie troche padalo :-) Groch zielony mam tez - wlasnie w pelni.
Zapomnialam, jaka odmiana. A Dithane po co? - plesn czy zaraza? - bo
nie pamietam, na co to bylo.
Jesien??? - gdzie tam do jesieni: topinambur jeszcze nie zakwitl... A
salata rzymska jak baletnica - lubisz te salate? ja przyrzadzam ja po
"maklowiczemu" - przez moment podduszona na oliwie z czosnkiem -
pyszszszne...
I miodek, i miodek, ktorym nie mam jak Cie poczestowac...
Ogrod warzywny mam jak w poetyckich opisach... Najpiekniejszy jest
jednak wtedy, gdy sierpien brzegiem stluczonej misy wyziera z
oblesnej, przejrzalej zieleni chwastow, co sie mnoza bez opamietania,
bo im wtedy pozwalam na ten ich bujny, powstrzymywany moja sila
dotychczas, bezwstyd...
Do pewnych granic, do pewnych...

24. Data: 2007-06-23 14:05:03

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@w...pl> wrote in message
s.com...

I u mnie troche padalo :-) Groch zielony mam tez - wlasnie w pelni.
Zapomnialam, jaka odmiana. A Dithane po co? - plesn czy zaraza? - bo
nie pamietam, na co to bylo.

Fungicyd - na ogórki i pomidory

Jesien??? - gdzie tam do jesieni: topinambur jeszcze nie zakwitl... A

On późną jesienią kwitnie - musi urosnąć te 2,5 - 3 m w górę - wysoko nosi
głowę

Mam już tylko łodygową i rukolę, ale na obiadek miałem panierowany schabowy
bez kości, stare ziemniaki i botwinę z tartą bułką - uwielbiam!

salata rzymska jak baletnica - lubisz te salate? ja przyrzadzam ja po
"maklowiczemu" - przez moment podduszona na oliwie z czosnkiem -
pyszszszne...

Nie mam - lubię masłową, nawet kruchą ale żadne kupione nasiona nie wzeszły.
Okazuje się, że najlepiej wschodzą swoje własne, podobnie jak smakują.

[...]

Brak ci kosiarza... Do umysłu masz mnie - bo skaja to zwykły ciemięga...

25. Data: 2007-06-23 16:30:41

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 23 Cze, 16:05, "Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote:

> Brak ci kosiarza... Do umysłu masz mnie

Kosiarz babskich umyslow? - hmmm, ccsssiekkkkawwwweeee...

> - bo skaja to zwykły ciemięga...

Nie ciemiega, tylko trickster; daj mu spokoj - on nie jest ani do
lubienia, ani do nielubienia - smieszy, tumani, przestrasza, kosi
czasem tez, a przewaznie sieje - wiatr, i zbiera - burze. Nie trafisz
za nim - raz w te, raz wewte, jak to on ;-)

Do Sky'a:
Sky'u! Jak Ciebie po polskiemu... ciagle nie mam koncepcji!
:-)

26. Data: 2007-06-23 18:36:37

Od: "Maciej Woźniak" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Gdzie jest powiedziane, ze to obcy widza nas obiektywnie? - osoba A
>widzi/odbiera osobe B jak najbardziej subiektywnie, podobnie jak kazdy
>inny element swego otoczenia :-)

Nigdzie nie jest powiedziane, że obcy widzi Cię obiektywnie.
W paru miejscach jest za to powiedziane, że Ty się nie
widzisz obiektywnie.
Jesteś człowiekiem i obcy też. Więc obcy, oczywiście, też
Cię przecenia, tylko nie tak bardzo, jak Ty sama.

27. Data: 2007-06-23 20:19:13

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 23 Cze, 20:36, "Maciej Woźniak" <m...@w...pl> wrote:
(...)
> Więc obcy, oczywiście, też
> Cię przecenia, tylko nie tak bardzo, jak Ty sama.

O ile ma dobre intencje - to moze i czasem przecenia, jednak te "dobre
intencje" to jak dobre intencje u obcego - osmego pasazera
Nostromo ;-)
Oczywiscie - caly czas mowie o OBCYM ;-)
Pozostane zatem przy WLASNEJ opinii o sobie - bo jak dotad dobrze mi
to sluzy. Oczywiscie to, co glosze w internecie, to nie jest CALA moja
autoocena - tylko jej najbardziej obiektywna czesc ;-) a reszta
jeszcze jest weryfikowana przez moj rozsadek, ktorego wbrew opiniom
OBCEGO mi nie brakuje. Mam niezla zabawe z tego, jak niektorzy/re obcy/
e zywo reaguja na udostepniona im czesc mojej autoinformacji, a raczej
autoafirmacji :-D

28. Data: 2007-06-23 20:47:36

Od: czlowiek <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Cze, 23:30, "Maciej Woźniak" <m...@w...pl> wrote:

> Przyczyna, a właściwie przyczyny, samooszukiwania się są
> inne, niż sądzi cytowany przez Sky'a cymbał, ale i tak są
> dobre.
>
> Jeśli nie chcesz też zostać psychopatą, jak ja, lepiej omijaj
> prawdę w sobie szerokim łukiem.

Ależ prawda i tak jest taka a nie inna! To tylko kwestia
interpretacji :-)

29. Data: 2007-06-23 21:19:15

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czlowiek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> [...]
> prawdę w sobie szerokim łukiem.

Ależ prawda i tak jest taka a nie inna! To tylko kwestia

---
...nad-interpretacji ;)

30. Data: 2007-06-23 21:37:15

Od: "Maciej Woźniak" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
On 23 Cze, 20:36, "Maciej Woźniak" <m...@w...pl> wrote:
(...)

>O ile ma dobre intencje - to moze i czasem przecenia

Przecenia Cię zawsze, bo jesteś za bardzo do niego podobna,
żeby był obiektywny.

>Pozostane zatem przy WLASNEJ opinii o sobie - bo jak dotad dobrze mi
>to sluzy.

Oczywiście, że Ci to dobrze służy. Co do tego się nawet
zgadzamy z kolegą Sky'em i cytowanym przez niego
autorytetem.

Pytam o ..wolność..?
Biały strajk
Niema tu przypadkiem SKY?