Samopoczucie podczas glodowki

1. Data: 2006-04-08 21:00:01

Temat: Samopoczucie podczas glodowki
Od: "remg" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
od kilku dni jestem w trakcie glodowki oczyszczajacej. Przygotowalem
sie do niej wczesniej, tzn poczytalem troche literatury, przeszedlem na
diete, przeczyscilem sie. 2 pierwsze dni czulem sie dobrze choc mysli o
jedzeniu czesto mnie nawiedzialy:) Natomiast 3 dnia mialem dosc mocne
bole brzucha, oraz slabo sie czulem. W zwiazku z tym popilem sobie pare
razy odrobine slodzonego soku i zjadlem przez caly dzien kilka
brzoskwin.. Co prawda czytalem o tym ze podczas glodowki samopoczucie
bywa rozne, ale te bole brzucha mnie nie pokoja. Nie wiem czy to tylko
efekt scisnietego zoladka ktory domaga sie jedzenia, czy moze jakis
niepokojacy objaw, i glodowke powinienem przerwac? Czy przy takim
podjadaniu organizm w ogole przestawi mi sie na zywienie wewnetrzne i
zacznie sie oczyszczac?
4-ego dnia czulem sie bardzo dobrze, natomiast kilka razy bole zoladka
znow mnie nawiedzily. Czy mozliwe ze ma to zwiazek z pobudzaniem
aktywnosci zoladka przez "fantazje o jedzeniu" ktore mnie nawiedzaja?
Wiem ze temat glodowki czesto tu padal, moze ktos sie wypowie na ten
temat..

pozdrawiam,
remg

2. Data: 2006-04-09 09:26:45

Temat: Re: Samopoczucie podczas glodowki
Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> od kilku dni jestem w trakcie glodowki oczyszczajacej.

Dla organizmu to tylko nie przynoszacy nic dobrego stres... i stad pewnie
twoje objawy.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

3. Data: 2006-04-10 01:07:30

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "remg" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
ps.com...
> Witam,
> od kilku dni jestem w trakcie glodowki oczyszczajacej. Przygotowalem
> sie do niej wczesniej, tzn poczytalem troche literatury, przeszedlem na
> diete, przeczyscilem sie.

Bardzo dobrze.;-)

2 pierwsze dni czulem sie dobrze choc mysli o
> jedzeniu czesto mnie nawiedzialy:)

Normalne;-)

>Natomiast 3 dnia mialem dosc mocne
> bole brzucha, oraz slabo sie czulem. W zwiazku z tym popilem sobie pare
> razy odrobine slodzonego soku i zjadlem przez caly dzien kilka
> brzoskwin..

W tym miejscu skonczyles swoja glodówke.

> [...]
> bywa rozne, ale te bole brzucha mnie nie pokoja. Nie wiem czy to tylko
> efekt scisnietego zoladka ktory domaga sie jedzenia, czy moze jakis

Na dwoje babka wrózyla. Byles u lekarza? Robiles badania? W ogóle mozna ci
zaczac glodówke? Masz zapewnione odstepstwo od ciezkiej pracy? Oraz
mozliwosc odpoczynku w kazdej chwili gdy sie zle poczujesz?
Skurcze zoladka i burczenie to normalne na poczatku glodówki. Takze
oslabienie polaczone z drzeniem rak i nudnosciami. Ale czy tobie to
zaszkodzi, to nie wiem. Nie znam twojego stanu zdrowia.

>i glodowke powinienem przerwac?

Juz przerwales brzoskwiniami. Cos slabo te ksiazki czytales.

>Czy przy takim
> podjadaniu organizm w ogole przestawi mi sie na zywienie wewnetrzne i
> zacznie sie oczyszczac?

Nie przestawi sie. A czy zacznie sie oczyszczac? Na pewno odciazy sie, tyle,
ze takie male podjadanie raczej moze cie wykonczyc. Idea jest taka - albo
glodujesz, albo poscisz jedzac warzywa i owoce, albo pijac chociaz duze
ilosci soków (ale to juz nie jest glodówka).

> 4-ego dnia czulem sie bardzo dobrze, natomiast kilka razy bole zoladka
> znow mnie nawiedzily. Czy mozliwe ze ma to zwiazek z pobudzaniem
> aktywnosci zoladka przez "fantazje o jedzeniu" ktore mnie nawiedzaja?

Tak. Nawet jak bedziesz gotowal lub widzial jedzacych, to organizm zwlaszcza
na poczatku bedzie silnie a nawet kompulsywnie reagowal.

> Wiem ze temat glodowki czesto tu padal, moze ktos sie wypowie na ten
> temat.

Glodówka jest bardzo uzytecznym narzedziem, ale:
-nie kazdy moze glodowac,
-trzeba mierzyc sily na zamiary,
-zapewnic sobie dogodne warunki,
-trzeba prawidlowo w nia wejsc i prawidlowo wyjsc,

Pozdrawiam,
Akulka

4. Data: 2006-04-10 02:21:09

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8 Apr 2006 14:00:01 -0700, remg napisał(a):

> popilem sobie pare razy odrobine slodzonego soku i
> zjadlem przez caly dzien kilka brzoskwin..

A w jakim celu ta "głodówka"? Jeśli chciałeś się odchudzić, to po co było
dostarczać organizmowi tyle cukru? (sok + brzoskwinie)
A jeśli chodzi tylko o oczyszczenie, to spróbuj się zdrowo odżywiać przez
jakiś czas i głodówka nie będzie potrzebna...

--
best regards,
scream (at)w.pl

5. Data: 2006-04-10 07:59:47

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A jeśli chodzi tylko o oczyszczenie, to spróbuj się zdrowo odżywiać przez
> jakiś czas i głodówka nie będzie potrzebna...

Glodowka jest bardz szkodliwa dla organizmu, w kazdym przypadku. Niech ktos
pokaze ssaka, ktory dobrowolnie gloduje dla zdrowia.
To co pisza ksiazki o glodowkach, to sa pobozne zyczenia o rzekomym
oczyszczaniu organizmu
Pozdrawiam Jurek M.

6. Data: 2006-04-10 09:37:10

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Apr 2006 09:59:47 +0200, j...@n...pl
napisał(a):

> Glodowka jest bardz szkodliwa dla organizmu, w kazdym przypadku. Niech ktos
> pokaze ssaka, ktory dobrowolnie gloduje dla zdrowia.

Takim ssakiem jest człowiek. A w pewnych przypadkach głodówka jest
niezbędna, a nawet jeśli nie niezbędna - to przynosi pozytywny skutek. W
podobnym tonie można zadać pytanie "pokaż mi ssaka, który je makaron z
brokułami?" - ergo, makaron z brokułami jest niezdrowy. Kompletna bzdura.

--
best regards,
scream (at)w.pl

7. Data: 2006-04-10 09:57:46

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Takim ssakiem jest człowiek. A w pewnych przypadkach głodówka jest
> niezbędna

podaj przyklady tej niezbednej glodowki, bo mi to pachnie pustymi slowami
powielanymi po innych osobach....
> [...]
> podobnym tonie można zadać pytanie "pokaż mi ssaka, który je makaron z
> brokułami?" - ergo, makaron z brokułami jest niezdrowy. Kompletna bzdura.

Brokuly jako kapustne - jadam w niewielkich ilosciach
Takiego swinstwa jak makaron nie jem nigdy i maczne nie jem nigdy. Chyba, ze
sam bym sobie to przyrzadzil, ale nigdy mnie do tego nie ciagnie.
Pozdrawiam Jurek M.

8. Data: 2006-04-10 10:11:46

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Apr 2006 11:57:46 +0200, j...@n...pl
napisał(a):

> podaj przyklady tej niezbednej glodowki, bo mi to pachnie pustymi slowami
> powielanymi po innych osobach....

Np. w chorobach układu trawiennego, na krótko przed operacjami, itp. W
poprzednim poście pisałeś coś o ssakach - to jak wytłumaczysz fakt, że
chore zwierzęta zaprzestają przyjmowania pokarmów? Czy widziałeś
kiedykolwiek chorego psa, który jednocześnie objada sie kiełbasą?

--
best regards,
scream (at)w.pl

9. Data: 2006-04-10 10:22:30

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Mon, 10 Apr 2006 11:57:46 +0200, j...@n...pl
> napisał(a):
>
> Np. w chorobach układu trawiennego, na krótko przed operacjami, itp.
niejedzenie przed sama operacja, to nie jest zadna glodowka, kolego, o czym
Ty piszesz?

> poprzednim poście pisałeś coś o ssakach - to jak wytłumaczysz fakt, że
> chore zwierzęta zaprzestają przyjmowania pokarmów? Czy widziałeś
> kiedykolwiek chorego psa, który jednocześnie objada sie kiełbasą?

Niejedzenie przez psa, bo jest chory tez nie jest zadna glodowka. temat byl
o kilkudniowych glodowkach czlowieka zdrowego (lub takiego, ktoremu wydaje
sie, ze jest zdrowy)
Pozdrawiam Jurek M.

10. Data: 2006-04-10 10:30:48

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

scream napisał:
> Takim ssakiem jest człowiek.
To już prędzej koty robią głodówki higieniczne. Ludzie się raczej obżerają
do nieprzytomności, jeśli tylko jest to możliwe. A skutki dobrze widać w
statystykach.

--
Krzysiek, EBP
Ignorancja ekonomiczna polityków przekracza partyjne granice

ALERGIA: kwiecień/maj
Dyskopatia, kręgozmyk....
prośba o opinię
Skąd brać tkanki zwierzęce do badań