Schizofrenia a Opty.mesjanizm

1. Data: 2005-02-17 19:43:30

Temat: Schizofrenia a Opty.mesjanizm
Od: " are" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://mlodziez.optymalni.one.pl/?strona=forum&actio
n=pokaz_temat&nr=454

Jak Optymalstwo skomentuje post autorstwa Jck? Mysle ze zawiera BARDZO
ciekawe informacje...

2. Data: 2005-02-17 20:20:46

Temat: Re: Schizofrenia a Opty.mesjanizm
Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " are" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> http://mlodziez.optymalni.one.pl/?strona=forum&actio
n=pokaz_temat&nr=454

> Jak Optymalstwo skomentuje post autorstwa Jck? Mysle ze zawiera BARDZO
> ciekawe informacje...

Młodzież ma to do siebie, że głupoty gada. To normalne.

Pozdrawiam
Leszek

3. Data: 2005-02-17 20:34:40

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" are" <a...@N...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
cv2s52$mp8$> Jak Optymalstwo skomentuje post autorstwa Jck

po pierwsze - twoja glupota zabila resztki kultury
po drugie - jck nie jest psychologiem (jak sam mowi) ,ale stawia diagnozy ,
czyli jest takim samym nawiedzonym czubkiem jak i Ty

Jurek

a tak na marginesie , krucjata na psw nie udala sie to teraz tu bedziesz
swoja sline wylewal?

4. Data: 2005-02-17 20:39:45

Od: " are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek <j...@g...pl> napisał(a):

> po pierwsze - twoja glupota zabila resztki kultury

A pamietasz swoja chamska i prostacką odpowiedz na moj list "Cenzura w
opty.internecie"?

> po drugie - jck nie jest psychologiem (jak sam mowi) ,ale stawia diagnozy ,
> czyli jest takim samym nawiedzonym czubkiem jak i Ty

I jeszscze dochodzi to wyzej... Nerwy puszczaja? Nie potrafisz normalnie
dyskutowac?

> a tak na marginesie , krucjata na psw nie udala sie to teraz tu bedziesz
> swoja sline wylewal?

Udała do teog stopnia ze sie z niej wycofales.

5. Data: 2005-02-17 20:40:20

Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński <l...@o...org> napisał(a):

> Młodzież ma to do siebie, że głupoty gada. To normalne.

Marna odpowiedz...

6. Data: 2005-02-17 21:01:58

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I jeszscze dochodzi to wyzej... Nerwy puszczaja? Nie potrafisz normalnie
> dyskutowac?

z toba!? wolne zarty
czarny odpoczywa to ty musisz zasmiecac grupe twoja nawiedzona propaganda

> Udała do teog stopnia ze sie z niej wycofales.

niby z czego?
z psw ? na pewno nie
z dyskusji z toba? nie mam zamiaru nawet jej zaczynac. Nawiedzenie
misjonarze siedza w domach bez klamek, a ja z takimi wole ostroznie

Jurek

7. Data: 2005-02-18 07:44:51

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@o...org> napisał w wiadomości

> Użytkownik " are" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
n=pokaz_temat&nr=454

> Młodzież ma to do siebie, że głupoty gada. To normalne.

nie tylko młodziez,nie tylko .....

"Książka kucharska" dla kulturystów
Twój głos w sprawie patentów na oprogramowanie
MM - przepis na chleb
DO i inne
Schudłeś -pochwal się! -szukamy facetów do Men's Health