Schudłeś -pochwal się! -szukamy facetów do Men's Health

1. Data: 2005-02-15 11:19:31

Temat: Schudłeś -pochwal się! -szukamy facetów do Men's Health
Od: "pawel kempa" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jestem redaktorem meisięcznika Men's Health,
W naszym magazynie w dziale Paliwo mamy dział "klub bez balastu" gdzie
mężczyźni opisują swoje zmagania i sukcesy w zbijaniu wagi.
Mam w związku z tym pytanie: czy byłby ktoś skłonny opowiedzieć na łamach
pisma jak udało się zmniejszyć wagę. Zawsze pokazujemy zdjęcie prezentowanej
osoby przes schudnięciem i po schudnięciu, żeby zdopingować innych. Jest to
także szansa pochwalenia się swoim sukcesem.
Jeśli jest jakiś facet zainteresowany współpracą z nami proszę o kontakt:

Paweł Kempa
Men's Health
t:071/780 66 11 wew 314
f:071/780 66 12
kom: 600 346560

dziękuję i pozdrawiam

2. Data: 2005-02-15 17:15:13

Od: dietykon <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 15 Feb 2005 11:19:31 +0000, pawel kempa wrote:

> [...]
> także szansa pochwalenia się swoim sukcesem.
> Jeśli jest jakiś facet zainteresowany współpracą z nami proszę o kontakt:

Zapraszam na moją stronę gdzie opisuję moją droge do lepszej wagi i
samopoczucia. http://www.dietykon.w.pl

3. Data: 2005-02-16 08:14:34

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawel kempa" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Jeśli jest jakiś facet zainteresowany współpracą z nami proszę o kontakt:

A może niekoniecznie od razu kogoś kto schudł, bo tycie to jeden z objawów,
że coś w organiźmie nie jest w porządku i nie wszystkich to dotyka. W zamian
są inne dolegliwości jak np. alergie, katar sienny i ja się tego pozbyłem
stosując konsekwentnie pewne zasady żywieniowe, które można wyczytać np. w
książkach Małachowa czy Tombaka.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

4. Data: 2005-02-16 18:58:58

Od: "Marcin Wasilewski" <r...@g...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dietykon" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> On Tue, 15 Feb 2005 11:19:31 +0000, pawel kempa wrote:

> Zapraszam na moją stronę gdzie opisuję moją droge do lepszej wagi i
> samopoczucia. http://www.dietykon.w.pl

Ten test, to się kwalifikuje na przerobienie. Poprostu mnie to
"rozwaliło", po co komputer, jeśli aby poznać wynik i tak trzeba wziąść
"liczydło" w dłoń... takie rzeczy to się w php albo nawet w javascript
załatwia - łatwo, szybko i przyjemnie!!

5. Data: 2005-02-17 12:27:38

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dietykon" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

> Zapraszam na moją stronę gdzie opisuję moją droge do lepszej wagi i
> samopoczucia. http://www.dietykon.w.pl
Jezuu, ale bzdury, dobrze, że przynajmniej nieszkodliwe jak DO

6. Data: 2005-02-18 08:30:09

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> napisał w wiadomości

> Jezuu, ale bzdury, dobrze, że przynajmniej nieszkodliwe jak DO

Myślę, że polecanie gotowania w kuchence mikrofalowej może być szkodliwe:
"Gotowanie w kuchence mikrofalowej pozwala zachować odpowiednią wilgoć
potraw, kolor i większość składników odżywczych, nawet tych rozpuszczalnych
w wodzie"

7. Data: 2005-02-18 11:35:50

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> a écrit dans le message de news:

> Jezuu, ale bzdury, dobrze, że przynajmniej nieszkodliwe jak DO

to ja tez powiem > Jezuu, ale bzdury :)

Jurek

8. Data: 2005-02-18 17:24:48

Od: "ali " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trapez <t...@p...wp.pl> napisał(a):

> [...]
> stosując konsekwentnie pewne zasady żywieniowe, które można wyczytać np. w

Trapez przestan wciskać ten kit od Tombaka
5 lat temu zaczynałem Żywienie Optymalne i kolega ze mnie się nabijał, zaczął
ćwiczyć Tombaka, jest o 7 lat młodszy i był znacznie zdrowszy,
a skutki he he pożal sie Boże, mnie nawet przeziębienie dotychczas nie
zmogło, a jego co roku w łóżku odwiedzałem.
wnioski wyciągnij sam.

9. Data: 2005-02-18 17:36:50

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ali " <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> a skutki he he pożal sie Boże, mnie nawet przeziębienie dotychczas nie
> zmogło, a jego co roku w łóżku odwiedzałem.

mi się nasunęły wnioski ,że jesteś gejem o słabej potencji.świadczy o tym
to,że odwiedzasz kolegę w łóżku i to tylko raz do roku.

ps. zmień dietę może zwiększy ci się potencja i będziesz mógł częściej niż
raz w roku odwiedzać kolegę w łóżku.częściej będziecie mogli sobie
pobaraszkować

10. Data: 2005-02-18 19:34:20

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
cv58t6$iu2$...@n...onet.pl...
> [...]
> ps. zmień dietę może zwiększy ci się potencja i będziesz mógł częściej niż
> raz w roku odwiedzać kolegę w łóżku.częściej będziecie mogli sobie

ciekawe kiedy ty to "dno" przebijesz?
bo wywierasz na nie nacisk przeogromny, ale moze are pomoze w tym
przebijaniu?

Jurek

brokuły w diecie wątrobowej
Czy marchew szkodzi wątrobie