Schudnąć przed ślubem... ile kg ?

21. Data: 2006-07-26 12:32:43

Temat: Re: Schudnąć przed ślubem... ile kg ?
Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bernard napisał(a):

> Na grupę zaglądnąłem pierwszy raz i to mój pierwszy też post na niej.
> Wszystkie posty śledzę z uwagą (no może oprócz jednego nic nie wnoszącego
> do dyskusji :>) , jakby nie patrzeć dla mnie problem jest dość palący/ważny
> dlatego zapytam co ew. ty mi byś poradził ?

Ograniczenie kalorii + wiecej ich spalania. Na pewno nie
diete niskoweglowodanowa, bo nie warto sobie psuc zdrowia.
Kazdy lekarz Ci to powie.

Ogolnie zasady zdrowego odzywiania sa jasne i opisane np.
w ksiazkach M Tombaka (w empiku mozesz przegladnac) - tam
masz to wszystko zebrane do kupy. Kazdy lekarz potwierdzi, ze
te zasady sa ok.

22. Data: 2006-07-26 12:39:49

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik *Krystyna*Opty** pisze:

> [...]
Co rozumiesz poprzez stwierdzenie "Mieszanie źródeł energii w diecie
szkodliwe jest (...)"?!

> Ja niezależnie od pory roku nie unikam tłuszczów i nie
> zwiększam obecnie jedzenia owoców sezonowych - nie czuję takiej potrzeby
Ach, ciągle nawiązujesz do tych owoców sezonowych. Toć już Kwaśniewski
od czasu do czasu chrupał jabłko. No dobrze, jeśli całkiem unikasz produktów
sezonowych to faktycznie - Twoja dieta nie ulega zmianom.

Czemu uważasz, że zmiana diety trakcie roku, poprzez przyjmowanie produktów
sezonowych, jest niezdrowa?

--
( . '">
) L_

23. Data: 2006-07-26 12:41:17

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik *Are* pisze:

> Ograniczenie kalorii + wiecej ich spalania. Na pewno nie
> diete niskoweglowodanowa, bo nie warto sobie psuc zdrowia.
> Kazdy lekarz Ci to powie.
Wg mnie na 1 miesiąc można. Tak przynajmniej robią na siłowni czasem
kulturyści. Organizm czasem lubi być zaskakiwany w ten sposób.
I po to właściwie wynaleziono tą dietą. Sądzisz, że przez 1 miesiąc
ona mu zaszkodzi?

--
'''..\
< _| (

24. Data: 2006-07-26 12:56:26

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

jaszczur napisał(a):

> [...]
> kulturyści. Organizm czasem lubi być zaskakiwany w ten sposób.
> I po to właściwie wynaleziono tą dietą. Sądzisz, że przez 1 miesiąc

Nie, na jeden miesiac faktycznie mozna. Ale trzeba tez
pamietac o populistycznej nagonce do swojej sekty, jaka
prowadza "optymalni".

"Z biochemicznego punktu widzenia taka dieta rzeczywiście może
spowodować spadek masy ciała, poprzez zablokowanie wytwarzania
trójglicerydów w wątrobie przy spożyciu powyżej 10% tłuszczów w
pokarmie. Ale jednocześnie spowoduje znaczny wzrost ryzyka miażdżycy i
hipercholesterolemii poprzez podwyższenie poziomu LDL, trójglicerydów
i cholesterolu w surowicy krwi." ~ WikiPedia.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja:Dieta_niskowęg
lowodanowa#remigiusz

Nalezy miec caly czas w pamieci fachowy tekst Remigiusza albo
jakis podobny i pamietac, ze domorosli eksperci "optymalni"
w gruncie rzeczy nic rzeczowego nie mowia. Wiadomo, ze 1/20
prac naukowych z medycyny prowadziu do niewlasciwych wnioskow
(takie sa statystyki), wiec domoroslym "optymalnym" ekspertom
latwo podac link do jakichs "fachowych" tekstow. Ale nie nalezy
im wierzyc.

25. Data: 2006-07-26 13:04:35

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bernard" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

> Hmm, ale ja chcę później kontynuować dietę, cokolwiek miałoby to
> znaczyć.
> Poza tym mam już zaklepane to u przyszłej żony, w sensie że ma zamiar
> mnie wziąść na dietę złożoną z warzyw, owoców.

No cóż...
W takim razie będę niecierpliwie wyglądać tu na grupie Twoich relacji
za kilka, kilkanaście miesięcy o rezultatach Twojej warzywno-owocowej
diety. Dodam, że brak dobrego białka może dać przykre efekty.

> Tak więc efekt, odbicia raczej mi nie grozi, przynajmniej takie mam
> zamierzenia.

Najłatwiej jest planować, realizacja - to już inna para kaloszy...
Ale życzę powodzenia :)

> Acha, i z tego co widzę po sobie to w zasadzie jakichś specjalnych
> tendencji do tycia to nie mam, ale przede wszystkim rozchodzi się o
> wałkowany pewnie wiele razy tu na grupie, brzuch.

Przeważnie WSZYSTKIM chodzi o tą newralgiczną część ciała, czyli o
brzuch.

> W zasadzie to nawet mógłbym przytyć żeby tylko zniwelować/zamaskować
> brzuch który mi ustawicznie "wisi".

Jeżeli już w tym wieku Ci przeszkadza, to rzeczywiście bardzo dobrze,
że chcesz coś z tym zrobić, bo wygląda na to, że bez przeciwdziałania
tendencja by się pogłębiała.

> Może zamiast koncentrować się ogólnie na sylwetce powinienem
> skoncentrować wszelkie zabiegi na brzuchu ?
> Co o tym sądzicie ?

Brzuch należy do całego organizmu, a więc to cały organizm powinien
pracować aby spalić odłożony zapas. A odpowiednie ćwiczenia na brzuch
na siłowni w tym również pomogą.

A jak wyglądała do tej pory Twoja dieta?

Krystyna

26. Data: 2006-07-26 13:08:10

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
> [...]

> za kilka, kilkanaście miesięcy o rezultatach Twojej warzywno-owocowej
> diety. Dodam, że brak dobrego białka może dać przykre efekty.
Gdzieś kiedyś czytałem o niedoborach w diecie opty. Nie mogę znaleźć
tego linka.

W czym?

--
"(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

27. Data: 2006-07-26 13:27:52

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaszczur" <m...@c...op.pl> napisał w wiadomości
> Przeglądam pl.misc.dieta
> a tam użytkownik *Krystyna*Opty** pisze:

> Co rozumiesz poprzez stwierdzenie "Mieszanie źródeł energii w diecie
> szkodliwe jest (...)"?!

Wątroba nie lubi dużo cukru i dużo tłuszczu jednocześnie.

> Ach, ciągle nawiązujesz do tych owoców sezonowych. Toć już Kwaśniewski
> od czasu do czasu chrupał jabłko. No dobrze, jeśli całkiem unikasz
> produktów sezonowych to faktycznie - Twoja dieta nie ulega zmianom.

Ja tak nie napisałam. Przeczytaj jeszcze raz.
Na diecie optymalnej NIE MA produktów ZAKAZANYCH (gdyby były, to J.K.
tak by je nazwał) Kwaśniewski przedstawił tabelę produktów NIEJADALNYCH,
czyli produktów, które na diecie optymalnej nie przynoszą organizmowi
pożytku, a w większej ilości mogą nawet zaszkodzić. Wszystko rozbija się
o tę zjedzoną ILOŚĆ.

> Czemu uważasz, że zmiana diety trakcie roku, poprzez przyjmowanie
> produktów sezonowych, jest niezdrowa?

Pytanie dość ogólnikowe i pokrętne. Ja tak nie uważam.
Ty w diecie zwracasz uwagę na produkty, ja - na białka, tłuszcze i
węglowodany. To dwie różne zasady.

Krystyna

28. Data: 2006-07-26 13:38:48

Od: Bernard <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Jul 2006 15:04:35 +0200, Krystyna*Opty* napisała:

> A jak wyglądała do tej pory Twoja dieta?

uuuu..., nie wygląda(ło) to zbyt dobrze.

Nie mieszkam z rodzicami, mieszkam sam a że nie chce mi się gotować, często
sięgałem po pizze, pisząc często mam na myśli naprawdę często, traktowałem
ją jako substytut obiadu, raz na kilka dni pojawiałem sie na normalnym
obiedzie u rodziców ale to zdarzało się 2-3 razy w tygodniu.

W pracy jeśli nie pizza zamiast owego obiadu to ew. dojadałem jakimiś
batonikami + puszka wysokokalorycznej (sic!) Coli, a rano zwykłe, typowe
śniadanie, 2-3 kromki chleba "z czymś tam".

W przeciągu ostatniego roku zauważyłem u siebie dość niebezpieczne
tendencje do spożywania dużych ilości sera żółtego. Dochodzi już do tego iż
zaraz po wyjściu ze sklepu odwijam papierek i nie mogę się oprzeć aby nie
skonsumować choćby jednego plasterka. ;)

I tak się (niestety) odżywiam od około 2 może 3 lat.
Tak pokrótce wygląda moja dotychczasowa "dieta", huh...

Bernard

29. Data: 2006-07-26 13:39:45

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> otóż za miesiąc się żenię a że uzbierało się trochę tłuszczyku, chciałbym
> choć częściowo zrzucić to przed ślubem.
> Narzeczona niedowierza że mi się uda (hehe ;) ) a ja zamierzam przejść na
> dietę złożoną wyłącznie z owoców, jogurtów i zwykłej wody a dodatkowo
> codzienne bieganie na 2 km oraz siłownia.

Po mieisacu efekty beda malo widoczne, intensywne cwiczenia moga byc
zauwazalne widocznie dopoiero po ok. 3 miesiacach.
A jesli chodzi o diete to moim skromnym zdaniem, nie posuwaj sie do tak
drastycznych diet lepiej po prostu przejdz na MŻ, przypuszczam ze do tej pory
byl brak ruchu i objadanie sie cukrami. Jesli nie masz gdzie spalac cukrow to
je ogranicz, jedz tylko warzywa i to tez w niewielkim nakladzie po prostu do
obiadu jakas salatka czy surowka, malo ziemniakow, lepiej ryz. Nie jedz zup na
obiad tylko drugie dania. A sniadanie czy kolacja nie powinna skladac sie z
kromek chleba z czyms tam tylko jakies kielbaski, twarog albo cos z jajek, tak
by bylo sycace, ale nie za duzo.

> I tutaj pytanie do Was:
> Ile kg mogę realnie schudnąć przy takiej diecie i w/w ćwiczeniach ?
> Narzeczona na tyle nie wierzy w moje postanowienie iż chce się założyć,
> problem z tym że nie wiem jaki próg w kilogramach ująć w zakładzie.

Po miesiacu intensywnych (odpowiednio dobranych) cwiczen i diecie MŻ mysle, ze
ok. 3-4kg nie wiecej, dlatego efekt w ubraniu raczej nie widoczny, ale warto
zaczac cwiczyc i jesc racjonalnie to zaowocuje w przyszlosci.

--
pozdr i zycze wytrwalosci,
ewka

30. Data: 2006-07-26 13:40:44

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta

> Wątroba nie lubi dużo cukru i dużo tłuszczu jednocześnie.
Źle mnie zrozumiałaś. Okresowa zmiana diety nie równa się podawaniu
cukrów i tłuszczu jednocześnie w duzych ilościach.

> [...]
> czyli produktów, które na diecie optymalnej nie przynoszą organizmowi
> pożytku, a w większej ilości mogą nawet zaszkodzić. Wszystko rozbija się
Czyli owoce i warzywa sezonowe można zjeść?

> Pytanie dość ogólnikowe i pokrętne. Ja tak nie uważam.
A, to no to wreszcie usłszałem co chciałem usłyszeć. Dziękuję.

> Ty w diecie zwracasz uwagę na produkty, ja - na białka, tłuszcze i
> węglowodany. To dwie różne zasady.
To też jeden z zarzutów stawianych Kwaśniewskiemu.

--
"(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_
było już martwe" ( /[__
(c)Yamamoto Tsunetomo "Hagakure" <^ |mj

Sensowna dieta + bieganie
cellulit
artykul z WP
dlaczego rekin
Jak spalić tłuszcz na brzuchu?Prosze o porade