Jak spalić tłuszcz na brzuchu?Prosze o porade

1. Data: 2006-07-25 11:46:07

Temat: Jak spalić tłuszcz na brzuchu?Prosze o porade
Od: "Sky Walker" <13thefriday[cut]@kurwyjebane.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam 25 lat, 177 cm wzrostu , ok 76 kg wagi i w zasadzie byłbym
zadowolony ze swojej figury gdyby nie brzuszek.

Chciałbym jakis skuteczny sposób na to żeby zrzucić ten brzuch, ostatnio
biegam i w związku z tym mam pytanie czy bieganie może w tym pomóc?
I czy robienie tzw brzuszków coś pomoże bo jesli nei to szkoda wysiłku.
A może znacie jeszcze jakies inne metody. Prosze o rady.

2. Data: 2006-07-25 11:57:44

Temat: Re: Jak spalić tłuszcz na brzuchu?Prosze o porade
Od: "Sky Walker" <13thefriday[cut]@kurwyjebane.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sky Walker" <13thefriday[cut]@kurwyjebane.wp.pl> napisał w
wiadomości news:ea50an$35q$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> I czy robienie tzw brzuszków coś pomoże bo jesli nei to szkoda wysiłku.
> A może znacie jeszcze jakies inne metody. Prosze o rady.

aha, może jakieś wspomagacze, słyszałem że jest miejscowy spalacz tłuszczu o
nazwie johimbina, czy ktoś może się na ten temat wypowiedzieć?

3. Data: 2006-07-25 13:05:29

Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky Walker <13thefriday[cut]@kurwyjebane.wp.pl> napisał(a):

> [...]
> I czy robienie tzw brzuszków coś pomoże bo jesli nei to szkoda wysiłku.
> A może znacie jeszcze jakies inne metody. Prosze o rady.

Jesli tyjesz w okolicach brzucha, to masz prawdopodobnie troche malo ( w
stosunku do twoich potrzeb) protein, a zbyt duzo weglowodanow o wysokim GI
w swojej diecie.

Trzeba zastosowac diete plus specjalne cwiczenia wytrzymalosciowe.
Kulturysci na tych trikach najlepiej sie znaja, wiec moze ktorys z tu
piszacych dorzuci wiecj szczegolow na ten temat.

Na widoczne golym okiem efekty trzeba solidnie i systematycznie popracowac,
bo niestety cudow nie ma.
-----
Jeff

4. Data: 2006-07-25 14:54:40

Od: RaFiB <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky Walker napisał(a):

> [...]
>
> aha, może jakieś wspomagacze, słyszałem że jest miejscowy spalacz
> tłuszczu o nazwie johimbina, czy ktoś może się na ten temat wypowiedzieć?

Johimbina szeroko stosowana jest w innej zdiedzinie aktywności :D
http://pl.wikipedia.org/wiki/Johimbina

Natomiast co do spalaczy to L-karnityna powinna pomóc.

RaFiB

5. Data: 2006-07-25 15:00:39

Od: "Sky Walker" <13thefriday[cut]@kurwyjebane.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RaFiB" <r...@o...pl> napisał

> Natomiast co do spalaczy to L-karnityna powinna pomóc.

a konkretnie? któraś konkretna, sa różne firmy i rózne produkty l-karnityna
600 czy 1000?

6. Data: 2006-07-25 15:07:12

Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

In news:ea5brc$681$1@nemesis.news.tpi.pl, *Sky Walker* wrote:
> Użytkownik "RaFiB" <r...@o...pl> napisał

> a konkretnie? któraś konkretna, sa różne firmy i rózne produkty
> l-karnityna 600 czy 1000?

To nie produkty to liczba miligramow w tabletce. Z tego co pamietam zalecaja
spozycie 1000-1500 mg dziennie.
Ale powiem ci z drugiej strony. Ja sie odchudzalem (odchudzam) przy uzyciu
diety Atkinsa.
Uzywalem L-karnityny przez 3 miesiace. Ostatni miesiac mi sie skonczyla i
postanowilem ze nie kupuje.
A chudne tak samo jak zawsze ;-)
Zreszta tutaj na pl.misc.dieta pare osob juz pisalo, ze to tak na prawde nic
nie daje i to tylko zabieg marketingowy.
Jesli ci to poprawi samopoczucie to sobie kup - moze zadziala efekt placebo.
Zaszkodzic ci nie zaszkodzi a jak kupisz taka z chromem to moze zmniejszy ci
ochote na slodycze co tez przyniesie efekt :)

--
darnok

7. Data: 2006-07-25 15:32:35

Od: "Sky Walker" <13thefriday[cut]@kurwyjebane.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał
> [...]
> Zaszkodzic ci nie zaszkodzi a jak kupisz taka z chromem to moze zmniejszy
> ci ochote na slodycze co tez przyniesie efekt :)

czytałem o doskonałych właściwościach Thermal Pro, ktoś to stosował?

8. Data: 2006-07-25 15:37:17

Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

In news:ea5djd$k5k$1@atlantis.news.tpi.pl, *Sky Walker* wrote:
> Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch>
> napisał
>
> czytałem o doskonałych właściwościach Thermal Pro, ktoś to stosował?

Widzisz... ale to jest czysta chemia.
Zastanow na czym ci zalezy - na trwalym efekcie uzyskanym dluzsza praca przy
ktorym mozesz rozwinac sobie miesnie, zbudowac sylwetke, czy tylko pozbyciu
sie 1 kg czy dwoch tluszczyku, ktory nie wiadomo skad zniknie (bo Thermo
Speed nie gwarantuje ze to akurat brzuch bedzie).
No i zwroc efekt ze to jednak sa narkotyko podobne sprawy (efedryna) - nie
kazdego serce zniesie wysilek z tym zwiazany.

--
darnok

9. Data: 2006-07-25 15:38:18

Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

In news:ea5ds6$kul$1@atlantis.news.tpi.pl, *darnok* wrote:

> skad zniknie (bo Thermo Speed nie gwarantuje ze to akurat brzuch
> bedzie).

tfu oczywiscie Thermal pro a nie Thermo speed :) - nie wiem skad mi sie to
wzielo :D

--
darnok

10. Data: 2006-07-25 15:47:10

Od: Senicz <s...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jeff napisał:

> Sky Walker <13thefriday[cut]@kurwyjebane.wp.pl> napisał(a):

to jest kobiecy sposob tycia na dupie i brzuchu. Moze hormonow masz zbyt
malo albo tych malpich ruchow?

monodieta tłuszczowa
Przyklad dyskusji o diecie w/g kanonow optymalnej _logiki
Mam 150kg i czuję się coraz gorzej ;-(
A moze mniej jesc?
Wazna informacja dla Wiki o diecie odchudzajacej.