Jak spalić tłuszcz na brzuchu?Prosze o porade

51. Data: 2006-07-26 10:06:59

Temat: Re: Jak spalić tłuszcz na brzuchu?Prosze o porade
Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

52. Data: 2006-07-26 10:10:09

Od: RaFiB <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jaszczur napisał(a):
> Przeglądam pl.misc.dieta

> Różnie, różny organizm reaguje. Ja np najbardziej chudnę (wagowo)
> w okresach kiedy mam mniejszą aktywność fizyczną.
>
> Różnice w podanych przez Ciebie wartościach były niewielkie. Dla takich
> różnic nie wydawałbym kilkadziesiat zł na l-karnitynę, nie mówiąc
> o szprycowaniu się chromem.
>
> Co innego kreatyna - wydajność np podczas robienia pąpek wzrasta czasem
> po niej o 100%.

10-20% to jak dla mnie nie jest mała różnica w przypadku gubienia
tłuszczu. Po za tym jak pisąłem u mnie po jakimś czasie zawsze malała
ilość zrzucanej tkanki tłuszczowej. teraz wręcz przeciwnie.

RaFiB

53. Data: 2006-07-26 10:10:54

Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziala bardzo dobrze ale bez sportu to strata CZASU , i musisz byc zdrowy :)
mnie znikal tluszcz dosc szybko jak to bralem ale nie tylko z brzucha

--
Niedzwiedz
Start 66B,fuji,stałki

54. Data: 2006-07-26 12:42:29

Od: "Sky Walker" <13thefriday[cut]@kurwyjebane.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Niedzwiedz" <n...@g...pl> napisał

> dziala bardzo dobrze ale bez sportu to strata CZASU , i musisz byc zdrowy
> :)
> mnie znikal tluszcz dosc szybko jak to bralem ale nie tylko z brzucha

no ja biegam 24km tygodniowo, czy to już mozna uznac za sport?
To tak jak l-karnityna, ktora nie zadziała przecież bez sportu, pytanie
tylko która z tych rzeczy zadziała napewno.
Kupilem sobie dzisiaj rowniez pas odchudzający ktory sie zaklada na brzuch i
podczas biegania wszystko pod pasem na mase się poci, też powinno pomóc.

55. Data: 2006-07-26 12:53:01

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik *Sky* pisze:

> no ja biegam 24km tygodniowo, czy to już mozna uznac za sport?
Jeśli tak, to polecałbym konsultacje lekarza sportowego.

> To tak jak l-karnityna, ktora nie zadziała przecież bez sportu, pytanie
> tylko która z tych rzeczy zadziała napewno.
Podaj mi źródło, z którego wynika, że l-karnityna działa ze sportem.

> Kupilem sobie dzisiaj rowniez pas odchudzający ktory sie zaklada na brzuch i
> podczas biegania wszystko pod pasem na mase się poci, też powinno pomóc.
Interesujące. Pomóc w czym? Czyba w odchudzeniu... portfela.

--
mj

monodieta tłuszczowa
Przyklad dyskusji o diecie w/g kanonow optymalnej _logiki
Mam 150kg i czuję się coraz gorzej ;-(
A moze mniej jesc?
Wazna informacja dla Wiki o diecie odchudzajacej.