Mam 150kg i czuję się coraz gorzej ;-(

1. Data: 2006-07-24 13:00:45

Temat: Mam 150kg i czuję się coraz gorzej ;-(
Od: "Krzys1972" <k...@I...PL> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam na imię Krzysiek, mam 34lata, 190cm wzrostu i 150kg wagi. Jest mi coraz
ciężej mimo że jeszcze chodzę normalnie, jeżdzę rowerem itp. Ale czuję po
sobie że męczy mnie życie. Prowadzę własną firmę ale coraz częściej nie chce
mi się w niej nic robić i wiem że to jest spowodowane moją potężna nadwagą.
Próbowałęm różne diety, spadałem z 10kg aby za chwile do swojej wagi wrócić.

Chciałbym się poddać jakiemuś profesjonaliście, dietetykowi lub komuś innego
który pomoże mi skutecznie pozbyć się tego kalectwa.

Jestem z okolic trójmiasta. Może ktoś mógłby mi coś lub kogoś polecić.

Krzysiek

2. Data: 2006-07-24 14:14:00

Temat: Re: Mam 150kg i czuję się coraz gorzej ;-(
Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzys1972 <k...@I...PL> napisał(a):

> [...]
> który pomoże mi skutecznie pozbyć się tego kalectwa.
>
> Jestem z okolic trójmiasta. Może ktoś mógłby mi coś lub kogoś polecić.

Przy tak powaznej nadwadze, dieta optymalna moze pomoc. Pisze absolutnie serio.

Na tej grupie postuje osoba o nicku Andy, ktory dzieki tej diecie i
intensywnym cwiczenom wytrzymalosciowym, pozbyl sie poteznej nadwagi.
Proponowalbym skorzystac z doswiadczenia tej osoby i moze wybrac sie
do jego osrodka wypoczynkowego, ktory zlokalizowany jest w okolicach Swinoujscia.

Jego posiadlosc jest pieknie usytuowana niemal nad samym morzem i swietnie,
bo z glowa zorganizowana. Osrodek lususowao wyposazony.
W poblizu jest fantastyczne pole golfowe.
Sam gospodarz w sumie wcale nie taki zly na jakiego nieraz na tej grupie
pozuje, w kazdym razie czlowiek z charakterem...ale sadze ze da sie z nim
dogadac, bo to czlowiek ktory na opty_diecie i biznesie sie zna!

Serdecznie i calkiem powaznie polecam.

Jeff

3. Data: 2006-07-24 14:49:06

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Na tej grupie postuje osoba o nicku Andy, ktory dzieki tej diecie i
> intensywnym cwiczenom wytrzymalosciowym, pozbyl sie poteznej nadwagi.

Tylko szkopul w tym, ze kazdy czlowiek ma inne geny i inaczej reaguje na
rozne rzeczy, w tym tez na diete. Wiec to, ze ktos tam zchudl dzieki diecie
optymalniej nie znaczy, ze kazdy w ten sposob schudnie. Co nie znaczy, ze
akurat z tym przypadku nie pomoze, ale tez nie ma gwarancji zadnej.

Takimi przypadkami najlepiej zajmuja sie centra medycyny estetycznej. W
takich osrodkach po zrobieniu dokladnych badan lekarze i dietetycy ustalaja
najlepsza dla danego pacjenta diete i prowadza jednoczesnie obserwacje
pacjenta. Do tego zalecaja, jakie cwiczenia i w jakim tempie wykonywac, tak
by wszystko bylo bezpieczne dla zdrowia.
Bo nie sztuka na wlasna reke probowac cud diet i podupasc na zdrowiu.

--
pozdr,
ewka

4. Data: 2006-07-24 14:59:57

Od: Senicz <s...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzys1972 napisał:

> Witam,

Zrob bilans kaloryczny czyli wyznacz sobie te ilosc jedzenia aby przezyc
i ew. schudnac. Pamietaj - 1kg tluszczu ludzkiego to 70km biegu aby to
spalic. Masz wiec sporo biegania przed soba. A tak na powaznie musisz
zaczac nienawidziec jedzenia. No i pomysl ile sexu mozesz miec bez tego
tluszczu na sobie!!!!!!

5. Data: 2006-07-24 15:17:04

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewka <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> by wszystko bylo bezpieczne dla zdrowia.
> Bo nie sztuka na wlasna reke probowac cud diet i podupasc na zdrowiu.

Oczywiscie, ze masz racje...przeciez ja caly czas wlasnie o tym tu piesze,
czyli o roznicach genetycznych miedzy ludzmi.
Dlaczego mnie wiec jakos nie poparlas do tej pory w tych moich dyskusjach?

Niemniej jednak w przpadku powaznej otylosci, takiej jaka mial Andy czy o
ktorej pisze Krzysztof, dieta optymalna jest bardzo dobrym rozwiazaniem,
szczegolnie w fazie poczatkowej, kiedy czlowiek musi w miare szybko pozbyc sie
tego balastu ktory uniemozliwia mu normalne funkcjonowanie.
(warto przed i w tarkcie diety zrobic niezbedne biochemiczne badania).

Dieta optymalna to wlasnie umozliwia. Ponadto poniewaz efekty widac bardzo
szybko, to dlatego jest ona wartosciowa pod wzgledem psychologicznym dla
osoby ktora ma problemy z nadwaga.

Kiedy sie zrzuca nadwage, to bardzo wazne jest, aby to zaczac robic w
maksymalnie komfortowych warunkach i w obecnosci osoby ktora juz ma ten
problem poza soba.

A oferta proponowana przez Andy, spelnia wspaniale wszystkie te kryteria.
(a te jego orginalne poglady, moga stanowic dodatkowa atrakcje w trakcie
terapii odchudzajacej, bo sa przezabawne:)

Pozniej kiedy sie juz schudnie, to mozna zmienic i dopasowac dla siebie
wlasciwa diete, taka aby juz nie tyc.

Ja krytykuje osobiscie optymalna diete, tylko dlatego, ze nie zgadzam sie z
jej podbudowa ideologiczna oraz twierdzeniami ze:

- leczy ona przyczynowo wszystkie choroby
- jest to dieta optymalna dla kazdego czlowieka
- pozwala na z_OPTY_malizowanie pracy umyslu czlowieka
- doprowadzi do naprawy swiata
- umozliwi pozbycie sie nadwagi kazdemu, bez wyjatku czlowiekowi

Czy mozesz napisac cos wiecej na temat metod ustalania diet w tych centrach
o ktorych piszesz oraz podac jakis link do ich stron internetowych?

-----
Jeff

6. Data: 2006-07-24 16:06:11

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czyli o roznicach genetycznych miedzy ludzmi.
> Dlaczego mnie wiec jakos nie poparlas do tej pory w tych moich

Nie lubie wdawac sie w dyskusje i klocic sie z przeroznymi osobami na forum
wiec nie podpisuje sie pod kazdym postem z ktorym sie zgadzam, no i poza tym
za malo czasu na to:)

> [...]
> centrach
> o ktorych piszesz oraz podac jakis link do ich stron internetowych?

Poniewaz ja z dolnej Polski to moge podac link tutaj:
www.juwena.pl
Tam leczy sie miedzy innymi nadwage. Sama nie korzystalam z tej akurat
uslugi, ale mozna bylo tam spotkac osoby na takiej kuracji, ktore byly
zadowolone z efektow i poza tym obsluga w takich centrach podbudowuje tych
ludzi psychiczne poprzez indywidualne i bardzo fachowe podejscie. Ludzie Ci
sa tam traktowani jak ktos wyjatkowy, chodza na lecznicze cwiczenia, masaze
i temu podobne.

--
pozdr,
ewka

7. Data: 2006-07-24 16:29:07

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@g...pl> a écrit dans le message de news:
ea2o9g$ae6$...@i...gazeta.pl...

> [...]
> terapii odchudzajacej, bo sa przezabawne:)

> - umozliwi pozbycie sie nadwagi kazdemu, bez wyjatku czlowiekowi

oczywiscie twoja inteligencja (wrodzona i na pewno spowodowana przez geny)
nie zauwazyla ze w jednym poscie sama sobie przeczysz. Bo polecasz Krzyskowi
DO a w jego geny "nie zajrzalas", czyli swiadomie i z premadetycja wysylasz
go na smierc!! bo regularnie otwierasz watki "krew w zylach mrozace" o gesto
scielacym sie trupie osob praktykujacych DO.
PROOOOOOOOOOKURRATTORRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!! :DDDDD

JUrek

8. Data: 2006-07-24 16:43:30

Od: "andy" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jeff napisał(a):
> [...]

Witam. Tutaj sie mylisz. W DO odchudzanie oraz inne niezwykle korzystne
zmiany w zdrowiu czlowieka sa nastepstwem prawidlowego zasilania
organizmu we wlasciwe skladniki pokarmowe - najlepsze bialko i
najlepsze tluszcze. Jak moze byc chory mozg, ktory wierzy, ze od
tluszczu mozna utyc. W tym przypadku swinie nalezalo by dla
prawidlowego tuczu skarmiac smalcem i maslem, a przeciez stosuje sie
glownie parowane ziemniaki czyli cukrowce. Opowiedzial bym Ci o mojej
siostrze z Kanady ktora te same pierdoly opowiadala o genach itp
bzdetach lecz to dluga historia.

Zwykla banda oszustow, tak jak w klinice Anny

> [...]
> tego balastu ktory uniemozliwia mu normalne funkcjonowanie.
> (warto przed i w tarkcie diety zrobic niezbedne biochemiczne badania).

Tak, ponad 6 lat temu mialem 30 kg nadwagi, o innych chorobach nie
wspomne, teraz jestem szczuplym, zdrowym, facetem w sile wieku,
którego wydolnosc organizmu zaskoczyla by z pewnoscia tych, majacych
przewaznie problemy z wlasna plcia i napedzanych roznymi uzywkami,
wymoczkow na jarskim zarciu. Ale wybor przeciez bedzie nalezal do
ciebie. Posluchasz Anne...Jeffa, Arego i innych pracownikow naukowych i
padniesz na zawał, raka itp tak w okolicach 50-tki i tylko zadasz
sobie pytanie: Dlaczego ja? Dlaczego mi to sie przetrafilo, przecież
jadlam warzywa i owoce i sluchalam mojego lekarza.

> Dieta optymalna to wlasnie umozliwia. Ponadto poniewaz efekty widac bardzo
> szybko, to dlatego jest ona wartosciowa pod wzgledem psychologicznym dla
> osoby ktora ma problemy z nadwaga.

Ale bzdety Anno

> A oferta proponowana przez Andy, spelnia wspaniale wszystkie te kryteria.
> (a te jego orginalne poglady, moga stanowic dodatkowa atrakcje w trakcie
> terapii odchudzajacej, bo sa przezabawne:)

Dzieki za reklame, w Toronto zaprosze cie na drinka. Musze jednak
przyznac, ze duzo lepszy rynek jest w Stanach, tam to ci dopiero
grubasow na jarskim jedzeniu. A klientow w ameryce mam juz sporo, w
Kandzie tez. I tu cie boli Anno.

> [...]
> - doprowadzi do naprawy swiata
> - umozliwi pozbycie sie nadwagi kazdemu, bez wyjatku czlowiekowi

Po kazdym z newsow takich jak wojna, zamach terrorystyczny, pedofilia
mowi sie w mediach ze swiat zwariowal i ze jest to prawdziwe pieklo na
ziemi. Nie mowi sie ze 95% populacji ludzkiej zre pasze dla bydla. A to
jest wlasnie przyczyna.

9. Data: 2006-07-24 16:58:33

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

andy napisał(a):

> [...]
> mowi sie w mediach ze swiat zwariowal i ze jest to prawdziwe pieklo na
> ziemi. Nie mowi sie ze 95% populacji ludzkiej zre pasze dla bydla. A to

Idziesz do WikiCytatów. Mozesz napiac cos wiecej o sobie? Szczegolnie
od jak dawna jestes na diecie rabinow Izraela?

10. Data: 2006-07-24 18:17:21

Od: "andy" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Are napisał(a):

> Idziesz do WikiCytatów. Mozesz napiac cos wiecej o sobie? Szczegolnie
> od jak dawna jestes na diecie rabinow Izraela?

Slyszalem, ze razem z pracownikiem naukowym chcecie mi pomnik postawic
na rynku w Wrocławiu. Zanim wymyslisz napis na cokole pogryz troche
slonecznika i popij winem. Moze ci oleju w glowie przybedzie. Bo na
paszy (roslinozerstwie) o olej w glowie szczegolnie trudno.

A moze mniej jesc?
Wazna informacja dla Wiki o diecie odchudzajacej.
dieta ATkinsa
stepper
(non)sens diety MM