Mam 150kg i czuję się coraz gorzej ;-(

31. Data: 2006-07-25 18:04:47

Temat: Re: Mam 150kg i czuję się coraz gorzej ;-(
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ewka" <e...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
ea54jr$92i$...@n...onet.pl...

> Troche ruchu z rana, a potem zimny prysznic i czlowiek jak nowo
> narodzony;)

bardzo fajna metoda (stosowana :) tylko przy wilgotnosci powietrza jaka tu
jest to wycieranie sie po prysznicu powduje ze jest dokladnie w takim samym
stanie jak przed prysznicem. Tylko siedzenie pod prysznicem non stop,
rozwiazalo by sprawe, a pracowac trzeba :(

> No wlasnie dlatego napisalam ich w cudzyslowiu, roznie z nimi bywa dlatego
> najlepiej zwrocic sie do tych, ktorzy maja dobra opinie wsrod
> zainteresowanych. I tu nawet nie chodzi o to ze samemu sie nie da
> schudnac, a bardziej o aspekt psychologiczny, ze ktos Cie do tego motywuje
> podpowiada, mozna tam spotkac innych ludzi cierpiacych na podobny problem
> nawiazac znajomosci z ludzmi, ktorzy sie nawzajem wspieraja i rozumia.
> itd.

mowisz tu o psychice otylych, na pewno bardzo wazny aspekt problemu, ale nie
chodzi o to by akceptowac swoje kilogramy , ale by sie ich pozbyc. We
Francji jest bardzo popularna aktorka , ktora swoja kariere opiera na swojej
wadze, do wystepow dodatkowo ubiera sie w bardzo "przestrzenne" stroje, przy
tym jest wysoka(bardzo), opowiada dowcipy o swojej wadze i swietnie sie
bawi. Tylko czy taki "model" mozna uznac za godny do nasladowania?

> [...]
> nadwaga i ona sama, az do konca szkoly sredniej dosc pulchna, chowala sie
> pod luznymi swetrami i spodniami. W koncu poszla na studia i postanowila
> sie za siebie wziasc - jej wystarczylo MŻ plus brak slodyczy, w domku
> zawsze byly ciasta do kawy, a w akademiku nic, a i gotowac sie nie chcialo
> wiec jadla mniej, jak sie okazalo widocznie w tym byl problem. Teraz sie
> juz zawsze pilnuje, bo wie ze nie moze jesc zbyt duzo. I nie mowie tu
> wcale ze sie gloduje, po prostu zjada tyle ile jej organizm potrzebuje, a
> nie zapycha sie non stop byle czym jak mialo to miejsce wczesniej.

czyli stosuje diete NZT :) , w olbrzymiej wiekszosci przypadkow
wystarczajaca. Ale co zrobic z kims "uzaleznionym od jedzenia" i bardzo zle
snoszacym najmniejsze glodowki czy ograniczenia? To nie teoria , mowie o
sobie. A jak juz mowilem(pisalem oczywiscie;) stracilem kilkadziesiat kilo w
rowniutkim rytmie i bez efektu jojo :)

Jurek

32. Data: 2006-07-25 18:09:32

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ewka" <e...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
ea5ev8$bdr$...@n...onet.pl...

> ps. Jesli chodzi o prawidlowe zywienie to ja zywie sie "nieprawidlowo" i
> jakos nie tyje (i co nie jest to sprawa genow i dobrej przemiany???)

nie zartuj , prowadzisz aktywny tryb zycia i jestes mloda. Ja zawsze bylem
"zerty" ale pierwszy raz 70 kilo przekroczylem w wieku 24 lat , przy
wzroscie 182 cm (od 16 roku zycia) pozniej juz bylo duzo wiecej ;). To co
moje geny raz dzialaly a raz nie. Jakies "nerwowe" mam te geny :/

> pozdr nie wiadomo kogo bo bez podpisu,
> ewka

Jurek

33. Data: 2006-07-25 19:22:39

Od: " slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:ea4gu6$m0b$1@inews.gazeta.pl...
ps.com...

> A jak wyglada w szczegolach dieta "optymalna", po ktorej bredzi sie trzy
> po trzy, jak w powyzszym przykladzie?

Powinieneś już chyba znać Dietę Optymalną lepiej niż optymalni ;) z twoim
stażem !

--
"Jeszcze pytanie: gdzie mierzona jest ta temperatura? Pod pacha, wewnatrz
ust, czy - za przeproszeniem - w odbycie (najdokladniejszy pomiar

34. Data: 2006-07-25 19:32:24

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

andy napisał(a):

> [...]
> używkami. I na tym bardzo zależy właścicielom niewolników dlatego
> wciskają ten kit. I dlatego też mamy raz po raz jakis socjalizm -

ROTFL
Pomieszalo sie juz w glowce od tej diety bogow, oj pomieszalo :-)))

35. Data: 2006-07-25 20:43:35

Od: "andy" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ewka napisał(a):

> Moja rodzina raczej nie nalezy do tych co ciagle slodycze wsuwaja, ale nie
> powiem zebym sobie ich odmawiala jak mam ochote, zima to nawet zjadam 1
> czekolade dziennie.

Witam. Jeśli to jest 100 g czekolada to spożywasz ok. 60 g cukru i
ok. 30 g tłuszczu. Organizm wykorzysta tłuszcz na zaspokojenie swoich
potrzeb energetycznych, a cukier przerobi na wałeczki. A szkoda bo
naprawde jestes super laska (sorry za ten kolokwializm).

> Wiesz to bylo dawno temu teraz np Japonia jest spokojnym krajem, a ich dieta
> opiera sie na ryzu.

Obecnie japonia jest krajem niewolników dożywotnio przywiązanych do
swoich firm i miejsc zamieszkania. Dlatego tak tam dużo depresji i
samobójstw!

>Jesli Cie interesuje moj wiek to
> poczytaj sobie na www.ewka.w.pl nie mam zamiaru sie tu rozpisywac.

Jesteś młodą piękną kobietą, ale o życiu nic nie wiesz. Mam
nadzieję, że nie pójdziesz drogą tej sepleniącej emancypantki.

> Wiesz to jest Twoje zdanie, a kazdy ma prawo do wlasnego i nie trzeba wcale
> wszystkich do tego przekonywac.

To nie jest moje zdanie. To jest wiedza. A ja nie mam zamiaru nikogo do
tego przekonywać.

> --
> pozdr,
> ewka

Pozdr. Andy

36. Data: 2006-07-25 20:48:41

Od: "andy" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński napisał(a):

Wow. ("łał" jak mowia po amerykancku lewackie jarosze). A juz
myslalem, ze mnie nie czytasz. A tyle blyskotliwych mysli zawarlem w
odpowiedziach na twoje nieprzemyslane posty i glupie dzialania. Jak tam
lustracja w waszym instytucie?

37. Data: 2006-07-25 20:50:31

Od: "andy" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Are napisał(a):

> ROTFL

Czemu uciekasz "wielki" dyskutancie? Tylko na pyskowke cie stac? Bardzo
cienkie te jarosze!

A moze mniej jesc?
Wazna informacja dla Wiki o diecie odchudzajacej.
dieta ATkinsa
stepper
(non)sens diety MM