Jak spalić tłuszcz na brzuchu?Prosze o porade

41. Data: 2006-07-26 09:31:56

Temat: Re: Jak spalić tłuszcz na brzuchu?Prosze o porade
Od: RaFiB <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński napisał(a):

> Owszem, Ale to nie moja wina, tylko RaFiB (na Boga, to sie jakos
> odmienia?), ktory chcial wyciagnac krolika z kapelusza :)

Jakiś problem co do mojego nicka?

--

RaFiB

42. Data: 2006-07-26 09:34:30

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

RaFiB pisze:

> Jakiś problem co do mojego nicka?

Wylacznie gramatyczny. Wiec odmienia sie czy nie?

43. Data: 2006-07-26 09:38:37

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik *RaFiB* pisze:

> Suplementacja kreatyną powoduje przyrost masy głównie ze względu na
> magazynowanie wody w organiżmie(tak w skrócie) i stosuje się ją w
> sportach siłowych. Tak więc nie tyjesz. Zresztą nie napisałem że ma
> zastosowanie w odchudzaniu.
Nie napisałem, że po kreatynie tyjesz ;-)

--
"(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

44. Data: 2006-07-26 09:39:13

Od: RaFiB <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński napisał(a):

> Szkoda wielka, ze - jak do tej pory - w przypadku karnityny (nie
> kreatyny) tej roznicy nikomu nie udalo sie rzetelnie udowodnic.
> http://www.ajcn.org/cgi/content/abstract/72/2/618S
> http://www.jacn.org/cgi/content/abstract/17/3/207
> http://tinylink.com/?XspovKYZav

Ni będę się rozpisywał jakim skutecznym suplementem jest L karnityna.
Każdy ma inny organizm i na każdego może inaczej podziałać. Problem
polega na tym, że większość ją stosuje bez wysiłku licząc na cuda. W tej
chwili ćwicząc 2x45min na rowerze eliptycznym po stosowaniu karnityny
bez stosowania specjalnej diety gubię 1,2 1,3 kilo tygodniowo(3
tydzień). Bez karnityny było to ok 09 1,1 (przez 5 tygodni). Także wg
mnie jakąć skuteczność ma.

RaFiB

45. Data: 2006-07-26 09:42:26

Od: RaFiB <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński napisał(a):

> Wylacznie gramatyczny. Wiec odmienia sie czy nie?
RaFiego B :D

RaFiB

46. Data: 2006-07-26 09:44:14

Od: "beta" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Suplementacja kreatyny daje widoczne efekty (uboczne także).
> Suplementacja l-karnityny nie daje widocznych efektów.

> [...]
potwierdzam
Beata

47. Data: 2006-07-26 09:47:03

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
> [...]

> bez stosowania specjalnej diety gubię 1,2 1,3 kilo tygodniowo(3
> tydzień). Bez karnityny było to ok 09 1,1 (przez 5 tygodni). Także wg

Granice błędu statystycznego?

48. Data: 2006-07-26 09:53:48

Od: RaFiB <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jaszczur napisał(a):
> Przeglądam pl.misc.dieta

> Granice błędu statystycznego?

To już raczej stronnicza interpretacja. Zazwyczaj na początku zrzuca się
więcej potem organizm przyzwyczaja się do wysiłku wartości są coraz
mniejsze.

RaFiB

49. Data: 2006-07-26 09:57:33

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta

> To już raczej stronnicza interpretacja. Zazwyczaj na początku zrzuca się
> więcej potem organizm przyzwyczaja się do wysiłku wartości są coraz
> mniejsze.

Różnie, różny organizm reaguje. Ja np najbardziej chudnę (wagowo)
w okresach kiedy mam mniejszą aktywność fizyczną.

Różnice w podanych przez Ciebie wartościach były niewielkie. Dla takich
różnic nie wydawałbym kilkadziesiat zł na l-karnitynę, nie mówiąc
o szprycowaniu się chromem.

Co innego kreatyna - wydajność np podczas robienia pąpek wzrasta czasem
po niej o 100%.

50. Data: 2006-07-26 09:59:40

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

RaFiB pisze:

> To już raczej stronnicza interpretacja.

Ale tyle wlasnie wynika z rzetelnie przeprowadzonych badan nad wplywem
karnityny. Brak istotnych statystycznie roznic w efektach miedzy nia a
placebo. Twoje indywidualne wyniki moga od tego odstawac, tak jak np.
moj wzrost odstaje od sredniej, ale ze wzgledu na problem osobniczej
zmiennosci licza sie statystyki, a nie pojedyncze przypadki.

monodieta tłuszczowa
Przyklad dyskusji o diecie w/g kanonow optymalnej _logiki
Mam 150kg i czuję się coraz gorzej ;-(
A moze mniej jesc?
Wazna informacja dla Wiki o diecie odchudzajacej.