Schudnąć przed ślubem... ile kg ?

41. Data: 2006-07-27 22:16:07

Temat: Re: Schudnąć przed ślubem... ile kg ?
Od: "Mariusz Wolek" <m...@l...pl.niespamuj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
news:ea9ll2$lam$1@inews.gazeta.pl...

> "Mariusz Wolek" <m...@l...pl.niespamuj> a écrit dans le
> message de news: ea8rtp$k9n$...@n...onet.pl...

>> chude białko
>
> to taki "skrot" myslowy?
>
>> MaW

Tak i nie - możesz żrec schabowego bądź filet z piersi kurczaka. jedno i
drugie zawiera bialko ale jedno jest chude. Zgadnij ktore?

MaW

42. Data: 2006-07-28 06:34:24

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mariusz Wolek" <m...@l...pl.niespamuj> a écrit dans le message
de news: eabdva$ae6$...@n...onet.pl...

> Tak i nie - możesz żrec

juz od kilku lat nie zre :)))

>schabowego bądź filet z piersi kurczaka. jedno i drugie zawiera bialko ale
>jedno jest chude. Zgadnij ktore?

przypominam ze uzyles formy cyt "chude bialko" a nie " chudy pokarm ", ale
cos mi sie zdaje ze to niebyl skrot myslowy :(

Jurek

43. Data: 2006-07-28 13:02:23

Od: "Anna LT" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bernard" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> otóż za miesiąc się żenię a że uzbierało się trochę tłuszczyku, chciałbym
> choć częściowo zrzucić to przed ślubem.
> Narzeczona niedowierza że mi się uda (hehe ;) ) a ja zamierzam przejść na
> dietę złożoną wyłącznie z owoców, jogurtów i zwykłej wody a dodatkowo
> codzienne bieganie na 2 km oraz siłownia.
>
> I tutaj pytanie do Was:
> Ile kg mogę realnie schudnąć przy takiej diecie i w/w ćwiczeniach ?
> Narzeczona na tyle nie wierzy w moje postanowienie iż chce się założyć,
> problem z tym że nie wiem jaki próg w kilogramach ująć w zakładzie.

osobiście polecam dietę Montignaca
zaczęłam stosować dwa tygodnie temu
i chudnę tygodniowo po dwa kilo
daje to 4 kg w ciągu miesiąca
jeśli oczywiście tyle cię zadowala
anka

44. Data: 2006-07-28 13:45:38

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna LT" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> osobiście polecam dietę Montignaca
> zaczęłam stosować dwa tygodnie temu
> i chudnę tygodniowo po dwa kilo
> daje to 4 kg w ciągu miesiąca

biorac pod uwage ze miesiac ma ok. 4 tygodnie i w tydzien chudniesz 2 kilo
to mi wychodzi ze daje to 8 kg na miesiac,
no ale moze ty znasz inne metody liczenia,

--
ewka

45. Data: 2006-07-30 01:26:45

Od: "Mariusz Wolek" <m...@l...pl.niespamuj> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> przypominam ze uzyles formy cyt "chude bialko" a nie " chudy pokarm ", ale
> cos mi sie zdaje ze to niebyl skrot myslowy :(

chude bialko mozesz obejrzec na przyklad w sklepie na stoisku z nabiałem. Ma
postac bialego prostopadloscianu z opisem na etykiecie "twarog chudy".
Bialko niespecjalnie chude znajdziesz obok - wyglada tak samo ale na
etykiecie pisze "twarog tlusty" bądź "twaróg póltłusty" Czy mam tlumaczyc
dlaczego bialko jest "chude" czy tez nie trzeba?

Dotarło?

MaW

46. Data: 2006-07-30 08:06:22

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mariusz Wolek" <m...@l...pl.niespamuj> a écrit dans le message
de news: eah1sq$cmd$...@n...onet.pl...
> Dotarło?

dotarlo ze masz problemy z rozroznieniem co to jest bialko a co to jest
tluszcz. Czy dla Ciebie okreslenie "Twarog chudy" oznacza ze ten pokarm
zawiera CHUDE BIALKO!? Bialko to bialko, tluszcz to tluszcz, a okreslenie
"Twarog chudy" oznacza ze w tym "tawrogu" zmniejszono zawartosc tluszczu (bo
taka moda) i jezeli przeanalizujesz sklad to zobaczysz ze stosunek bialka do
tluszczu jest sztucznie zawyzony. Ot i wszystko :))

A zebys nie staczal sie w kierunku "dialog ŕ la Jeff-owa" to ciakwy link do
przeczytania i zastanowienia sie :)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Bia%C5%82ko

Jurek

47. Data: 2006-09-01 14:53:00

Od: Theriel <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wejdź na http://www.fbb.pl/ i tam zadaj to samo pytanie. Jest tam wielu
naprawdę znających się na rzeczy ludzi.

Pozdrawiam
Theriel

48. Data: 2006-09-01 17:44:33

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theriel" <t...@g...com> napisał w wiadomości
> Wejdź na http://www.fbb.pl/ i tam zadaj to samo pytanie. Jest tam wielu
> naprawdę znających się na rzeczy ludzi.
>
> Pozdrawiam
> Theriel

Widziałem kiedyś taki humor obrazkowy. Panna młoda stała przed lustrem, a za
nią jej mąż, któremu włosy stanęły na glowie jak powiedziała: "no, nareszcie
nie muszę się już odchudzać"...!!!!

49. Data: 2006-09-07 05:10:57

Od: Agryppa <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl wrote:

> Widziałem kiedyś taki humor obrazkowy.

... bo normalnie w Zyciu takich obrazków to gówniarz taki jak ty nie widzi,
prawda ?

Agrypa

Sensowna dieta + bieganie
cellulit
artykul z WP
dlaczego rekin
Jak spalić tłuszcz na brzuchu?Prosze o porade